Hier!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Ik pleit echt voor meer SIA (The Girl You lost To Cocaine) en Hit me TV op radio 3FM ! waar kan ik tekenen?
Ik weet het nietquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:22 schreef Toad het volgende:
Stickermeisje noemt Giel Dubbeldiewertje. Ik vermoed dat er 2 diewertjes staan.
Double D-wertje dacht ik zelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:22 schreef Toad het volgende:
Stickermeisje noemt Giel Dubbeldiewertje. Ik vermoed dat er 2 diewertjes staan.
Dat wordt uitslapen dus morgenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarschuwing voor morgenvroeg: Krezip bij Giel.
Shit dan slaap ik nogquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Och, beter dan veel andere 'artiesten' die bij Giel langskomen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je was te laat met je waarschuwing, dus dat was een verrassing vanochtendquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, je zit al klaar voor het komende optreden van Krezip?
Die kabel brak aan het begin, dus dat stuk erafgeknipt en dus een stukje ingekort. Toen zonder problemen naar huis kunnen rijden. Vandaag maar met m'n moeder's auto en m'n eigen wagen staat nu bij de garagequote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:41 schreef cosmick het volgende:. Erg cool, SHOUT.
Hoe is het gegaan met je overslaande vonken SC?
Ahquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Jullie kunnen je radio weer aanzetten Cos en Roel
Graag gedaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:59 schreef cosmick het volgende:
Roelski. Bedankt nog voor
Nina
video!
[ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:05 schreef cosmick het volgende:
A.s. zondagavond kom ik dan eindelijk op tv bij BNN's URBNN.
Althans, het staat geprogrammeerd.
Eigenlijk had ik 'm al wel en vind ik het nummer niet zo best, maar tochquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Graag gedaan. Kwam ergens die link tegen, dus kon 't niet laten 'm ff door te sturen
.
Lengte onbekend. Er stond een camera om mijn snufferd cq. mijn magic hands, dus waarschijnlijk kom ik wel in beeldquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Lengte onbekend. Er stond een camera om mijn snufferd cq. mijn magic hands, dus waarschijnlijk kom ik wel in beeld.
[ afbeelding ].
Links uw dj, rechts de cameraman van BNN.
Goeie kwaliteit foto ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
Lengte onbekend. Er stond een camera om mijn snufferd cq. mijn magic hands, dus waarschijnlijk kom ik wel in beeld.
[ afbeelding ].
Links uw dj, rechts de cameraman van BNN.
Het gaat nog. Iig beter dan die zogenaamde klassiekers van Rabbelink.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:40 schreef Glacier het volgende:
Mag ik van jou, van slechte klassiekers: Salt 'n Pepa?
Kwartet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |