Het gaat nog. Iig beter dan die zogenaamde klassiekers van Rabbelink.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:40 schreef Glacier het volgende:
Mag ik van jou, van slechte klassiekers: Salt 'n Pepa?
Kwartet!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Door de vette booming bass was het vrijwel onmogelijk goede foto's te maken
.
True..ik hoor ze allebei niet graagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:41 schreef cosmick het volgende:
Het gaat nog. Iig beter dan die zogenaamde klassiekers van Rabbelink.
Ik zapte altijd naar KX op vrijdag tussen 12 en 2, maar daar zit nu Jeroen van Inkel geloof ik..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:42 schreef cosmick het volgende:
Oja, die vervelende Dolf Jansen met z'n nergens grappige gelul is vanmiddag weer aan de beurt.
Yes!!! Vette productie, al moest ik er toen ie uitkwam wel ff aan wennen. Heb de lp uiteraard nog. Wel zo zacht geperst door de vele tracks dat het wel een beetje kraakt hier en daar.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:51 schreef Sersjee het volgende:
De La Soul![]()
3 feet high and rising, echt een tof album!
Hè vervelend... Hier in Maastricht rijden veel van dit type als taxiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ik heb de huurauto maar eens gereserveerd voor de states:
[ afbeelding ]
Er moesten 4 koffers in minimaal...Dus het was deze of een SUV, duidelijk lijkt me...
Lelijk? De 300C is onwijs stoer!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
Die auto is wel lelijk maar rijdt vast heel fijn. Ik vind het net zo'n HotWheels- of Matchbox-ding.
Die grills in de USA...ik kan d'r maar niet aan wennenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:08 schreef cosmick het volgende:
Die auto is wel lelijk maar rijdt vast heel fijn. Ik vind het net zo'n HotWheels- of Matchbox-ding.
Jah, maar die is dan ook retegeilquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn Chevy blijft ook gewoon een dikke grill hebben
Ja, is net het gebit van Jawsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die grills in de USA...ik kan d'r maar niet aan wennen
Je hebt er enorm verschil in. Tegenwoordig vind ik ze vaak lomp. Bij oude auto's zijn ze veel mooier en stijlvoller vind ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn Chevy blijft ook gewoon een dikke grill hebben
Stereophonics is dan weer beterquote:
Jah, absoluutquote:
Oja, da's waar ook! D'r was hier 1 iemand die DJ wel leuk vind, jij dusquote:
Hé, ik vind m ook wel aardigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, da's waar ook! D'r was hier 1 iemand die DJ wel leuk vind, jij dus
Als jij graag mensen wilt afzeiken die jouw smaak niet hebben, moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, da's waar ook! D'r was hier 1 iemand die DJ wel leuk vind, jij dus
Nouja moet kunnen, er zijn tenslotte ook mensen die stront vreten en hele grote voorwerpen in hun achterste stoppen. Of ondersteboven in een bad gaan zitten na het slikken van flink wat laxeermiddel.
Prima!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als jij graag mensen wilt afzeiken die jouw smaak niet hebben, moet je dat vooral doen.
Klopt, de muziek is dus meestal wél goed. Alleen je moet al die diarree er tussendoor aanhoren. Daar heb ik dus niet altijd voldoende kracht voor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:40 schreef cosmick het volgende:
Het enige leuke aan dit programma vind ik dat er dan heel af en toe leuke nummers voorbij komen.
en dat zou een stuk hoger kunnen zijn als er niet zoveel inhoudsloos geneuzel tussendoor zit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:40 schreef cosmick het volgende:
Het enige leuke aan dit programma vind ik dat er dan heel af en toe leuke nummers voorbij komen.
Over legendarische radio gesproken!quote:
Was inderdaad geweldig. De chemie tusse Jeroen Kijk in de Vegte en Ruud de Wild was legendarisch.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Over legendarische radio gesproken!
quote:
Vroeger... dat waren nog es tijden! Met KidV erbijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:41 schreef cosmick het volgende:
[..].
Over Ruud de WIld gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=0vyShO17sQ8.
God wat lachen was dat. Vroeger vanaf 16.00 op 3FM.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, normaal Ipod vrijdag...Ipod vergeten!
Maar Amy MacDonald is wel prima
[ afbeelding ]
- Winehouse
[ afbeelding ]
-s
Dat zou wel lache zijn...voor 5 minutenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef cosmick het volgende:
Oja, vandaag weer. Stel je voor dat het WEER Krezip is Hahahahahahahahaaa.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat zou wel lache zijn...voor 5 minuten
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:41 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat zou wel lache zijn...voor 5 minuten
De MEE-GAA-HIT van volgende week is.... *tromgeroffel*quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, vandaag weer. Stel je voor dat het WEER Krezip is Hahahahahahahahaaa.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De MEE-GAA-HIT van volgende week is.... *tromgeroffel*
GEEN!![]()
Vanwege Classic Request.
Warm van opborrelend braaksel misschienquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ik las dat je warm werd van dat nummer
het begint hier ook weer licht te worden!quote:
ik vond vooral de laatste shot zo engquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:40 schreef Sersjee het volgende:
Blijft een top plaat!
Weet nog goed da'k de clip voor het eerst zag, kon er niet van slapen, zo eng was 'ie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |