SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er weer, prijsmeesterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sshh... mensen mogen niet weten dat ik HEUL VEUL PRIJZEN weggeef!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2008 00:59 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Je bent er weer, prijsmeester![]()
tevens slechte tvp.
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:00 schreef DaveMasteR het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
fuck it, je bent er op dit tijdstip ? KOM OP MSN DAN 111quote:Op zondag 9 maart 2008 01:35 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
sshh... mensen mogen niet weten dat ik HEUL VEUL PRIJZEN weggeef!!!!!!!!!!!!
voor degenen die het niet snappen: pech gehad
briljant topic btw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |