abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57382263
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 01:17 schreef APK het volgende:

[..]

Geweldig werk, speurneus, hoewel je nog wel iets aan je leesvaardigheid moet doen.
Ok, help me even op weg. Ik lees er uit dat ie weet dat Ajax kampioen wordt. Is volgens mij net zo interessant als dat ie niet echt weet wie Natalee in zee gooide, wat ie dus ook zegt. Denk nou niet, dat ik echt lees en denk, dat hij zegt dat Ajax kampioen wordt....

[ Bericht 7% gewijzigd door nickhs op 14-03-2008 20:09:54 ]
pi_57383521
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:02 schreef nickhs het volgende:

[..]

Ok, help me even op weg. Ik lees er uit dat ie weet dat Ajax kampioen wordt. Is volgens mij net zo interessant als dat ie niet echt weet wie Natalee in zee gooide, wat ie dus ook zegt. Denk nou niet, dat ik echt lees en denk, dat hij zegt dat Ajax kampioen wordt....
APK bedoelt dat die link al 2x gegeven is, en de hele lap tekst van Patrick's blog bovendien al in z'n geheel gequote was en commentaar op is gegeven, nota bene op diezelfde pagina
pi_57383861
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:51 schreef Polleeder het volgende:

[..]

APK bedoelt dat die link al 2x gegeven is, en de hele lap tekst van Patrick's blog bovendien al in z'n geheel gequote was en commentaar op is gegeven, nota bene op diezelfde pagina
Volgens mij heeft dat niks met leesvaardigheid te maken, meer met luiheid om dat hele topic nog weer door te spitten. Die link had ik er voor de volledigheid bijgezet om aan te tonen, waar ik m'n wijsheid vandaan haal. Zoiets als "zie de voorgaande link", werkt volgens mij niet.
pi_57384261
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef nickhs het volgende:

[..]

Volgens mij heeft dat niks met leesvaardigheid te maken, meer met luiheid om dat hele topic nog weer door te spitten. Die link had ik er voor de volledigheid bijgezet om aan te tonen, waar ik m'n wijsheid vandaan haal. Zoiets als "zie de voorgaande link", werkt volgens mij niet.
Hoe dan ook, het lijkt me wat voorbarig om het topic maar te sluiten. Het zou zo maar eens kunnen dat het laatste woord erover nog niet is gezegd.
pi_57384306
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:24 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Hoe dan ook, het lijkt me wat voorbarig om het topic maar te sluiten. Het zou zo maar eens kunnen dat het laatste woord erover nog niet is gezegd.
Precies. En bovendien zijn het altijd nog de modjes die een topic sluiten .
bye
pi_57386981
Ik ook!
pi_57387752
Haha wat een gedoe man.

Maar ik vond sowieso al dat Patrick te leuk probeert over te komen in de media.
Zijn lichaams taal spreekt net zo veel uit als dat van Joran inclusief Joran's vader. Elke psycholoog zou dat meteen zien.

Als en met de nadruk op als... als Joran het gedaan heeft is dit zijn verdiende loon. Maar als Joran eigenlijk onschudlig is en nu door de media hype ''schuldig is geworden...' dan is de wet van what come around goes around op Patrick van toepassing.

Omdat ik niet alles geloof en ook me twijfels heb bij Peter R. die zegt de zaak te hebben opgelost? Tja sta ik meer achter Spong.

Spong zal nooit Patrick of wie ook in die zaak willen verdedigen omdat Peter zelf onrechtmatig is bezig geweest en een toneel als de media heeft om mensen zijn visies te doen op leggen ( Net als Wilders zijn manieren)

Ik ben wel een fan van Peter R. Omdat hij mooie en spannende TV maakt en zeker een hoop goed deed (voordat..) hij zich met de hollowee zaak ging bemoeien.

Spong: ' Peter R die gebruikt maakt van opnames als video en het openbaar maakt zonder toestemming is strafbaar..'

En patrick lijkt verdacht voor op joran. Waarom ?

Als Patrick zegt ' Je zal zien dat de media de tape heeft geedit zodat het lijkt of ik bepaalde dingen zeg..'

Dit is precies de manier hoe Joran ook alle zaken omdraait.

Omdat dit zo op elkaar lijkt (waar je mee omgaat word je mee besmet..) zou het me niets verbazen dat Patrick Joran al meer dan 7 maanden kent!

Punt uit.

Het is gewoon een hoop psychologie hehe

Zeggen ik doe het niet om er beter van te worden (Patricks woorden)

Mijn vraag is dan aan die beste man

-> Als je er niet beter van wilt worden waarom komt er dan een boek uit?

-> En de naam van je boek overboord? Klinkt het zelfs als dat Peter de vries zegt 'WE hebben de zaak OPGELOST'

Ta en zo zijn er nog veel meer dingen die niet kloppen mensen maar ja het is wel een spannende zaak.

Peter R heeft zijn uitzending voor 3 miljoen verkocht.
Patrick zou 1 miljoen hebben gekregen voor zijn 'zogenaamde undercover actie'

De waarheid komt op een dag boven!
pi_57391367
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:54 schreef Fonk het volgende:
Haha wat een gedoe man.

Maar ik vond sowieso al dat Patrick te leuk probeert over te komen in de media.
Zijn lichaams taal spreekt net zo veel uit als dat van Joran inclusief Joran's vader. Elke psycholoog zou dat meteen zien.

Als en met de nadruk op als... als Joran het gedaan heeft is dit zijn verdiende loon. Maar als Joran eigenlijk onschudlig is en nu door de media hype ''schuldig is geworden...' dan is de wet van what come around goes around op Patrick van toepassing.

Omdat ik niet alles geloof en ook me twijfels heb bij Peter R. die zegt de zaak te hebben opgelost? Tja sta ik meer achter Spong.

Spong zal nooit Patrick of wie ook in die zaak willen verdedigen omdat Peter zelf onrechtmatig is bezig geweest en een toneel als de media heeft om mensen zijn visies te doen op leggen ( Net als Wilders zijn manieren)

Ik ben wel een fan van Peter R. Omdat hij mooie en spannende TV maakt en zeker een hoop goed deed (voordat..) hij zich met de hollowee zaak ging bemoeien.

Spong: ' Peter R die gebruikt maakt van opnames als video en het openbaar maakt zonder toestemming is strafbaar..'

En patrick lijkt verdacht voor op joran. Waarom ?

Als Patrick zegt ' Je zal zien dat de media de tape heeft geedit zodat het lijkt of ik bepaalde dingen zeg..'

Dit is precies de manier hoe Joran ook alle zaken omdraait.

Omdat dit zo op elkaar lijkt (waar je mee omgaat word je mee besmet..) zou het me niets verbazen dat Patrick Joran al meer dan 7 maanden kent!

Punt uit.

Het is gewoon een hoop psychologie hehe

Zeggen ik doe het niet om er beter van te worden (Patricks woorden)

Mijn vraag is dan aan die beste man

-> Als je er niet beter van wilt worden waarom komt er dan een boek uit?

-> En de naam van je boek overboord? Klinkt het zelfs als dat Peter de vries zegt 'WE hebben de zaak OPGELOST'

Ta en zo zijn er nog veel meer dingen die niet kloppen mensen maar ja het is wel een spannende zaak.

Peter R heeft zijn uitzending voor 3 miljoen verkocht.
Patrick zou 1 miljoen hebben gekregen voor zijn 'zogenaamde undercover actie'

De waarheid komt op een dag boven!

Interessant trouwens om de weblog van Patrick vanuit dit perspectief te lezen.. ik kom inderdaad veel opvallende uitspraken tegen.. zoek de overeenkomsten ofwel betrek de uitspraken op Joran's kant van de zaak [denk de gebruikte namen zoals Poentje, Patrick en John vd Heuvel gewoon even weg]:

''De pers is ziek, mensen. Er is de laatste weken al zoveel onzin geschreven, dat wil je niet weten.''

''Hij wilde natuurlijk wel eens die opnames van de eerste tot de laatste seconde, van interview tot nagesprekje, zonder enig geknip en gerommel, bekijken. Want dan pas kunnen wij goed reageren.''

''Laat ik voorop stellen dat het dom van mij is met Poentje een beetje na te kletsen over de zaak. Dus mag ik eigenlijk niet janken dat alles wordt verdraaid en uitvergroot. ''

''Ook jou zullen ze door de mangel halen. En dan gaat het niet om de waarheid, maar om een sappig verhaal en een aandachttrekkende kopregel. Het is menselijk, Patrick, dat iedereen dan alles wat slecht is het snelst gelooft.” Hij citeerde Graham Greene: “That everyone everywhere believes what is bad."

”Dat is het grote verschil tussen de rechtzaal en een gammel mediavonnisje. In rechtzaal krijgt iedereen een eerlijke kans. Daar gaat het om waarheidsvinding.''

''Maar ik blijf John van de Heuvel respecteren. Volgens Graham Greene, is het voor hem net als voor iedereen het meest menselijk om meteen te denken dat ik per definitie domme en slechte uitspraken heb gedaan. En hij heeft gelijk. Het is beter dat ik mijn kaken stijf op elkaar hou tot de rechtzaak.''

Dit zijn maar een paar voorbeeldjes......

[ Bericht 0% gewijzigd door OUWEFIETS op 15-03-2008 09:30:17 ]
pi_57394098
Hmm, erg vreemd dit allemaal. Is die Poentje Castro wel te vertrouwen? En wat nou als Joran en Patrick samen hebben gewerkt en Patrick en Poentje ook? Dat Patrick expres vage zinsopbouw heeft gebruikt, dus ook expres voor het Papiamento heeft gekozen, om weer in het nieuws te komen en Poentje heeft zelf gezegd dat hij heel graag in Nederland in het nieuws wil komen en is al op een leugen betrapt. En natuurlijk allemaal voor het geld.

Het is een samenzwering van de overheid, om te kijken hoe zij het volk kunnen manipuleren om dingen te doen, een test, hoe goed mensen zelf ook kunnen denken, toch te kunnen controleren hoe zij over dingen gaan denken. Dáárom wordt Joran maar niet aangeklacht, niet door gebrek aan bewijzen, maar om te kijken of het volk zelf Joran lyncht en aangezien dit (gaat) gebeur(d/en), is de test geslaagd en kunnen ze dit gebruiken om oorlogen te voeren, zoals Amerika.

Mag ik nu ook een boek schrijven? Want ik heb de zaak opgelost

Zo kan ik nog wel twintig samenzweringen verzinnen, niets is zeker in ieder geval op het moment.

[ Bericht 42% gewijzigd door lijpeeijpe2 op 15-03-2008 13:36:10 ]
pi_57396293
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:26 schreef Petre het volgende:

[..]

Precies. En bovendien zijn het altijd nog de modjes die een topic sluiten .
Sorry als je het letterlijk hebt opgenomen dat ik zei, kan gesloten worden. Ik ga daar niet over, het was bedoeld bij wijze van, sarcastisch als je wilt. Maar het topic is "Ik weet wie Natalee in zee gooide", dus we hebben uit de eerste hand vernomen, dat het dus niet zo is. Maar we kunnen nog jaren doorspeculeren hoor, of Patrick het nou wel of niet weet. Ik vind het wel een aardig tijdverdrijf.
pi_57397849
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 16:08 schreef nickhs het volgende:

[..]

Sorry als je het letterlijk hebt opgenomen dat ik zei, kan gesloten worden. Ik ga daar niet over, het was bedoeld bij wijze van, sarcastisch als je wilt. Maar het topic is "Ik weet wie Natalee in zee gooide", dus we hebben uit de eerste hand vernomen, dat het dus niet zo is. Maar we kunnen nog jaren doorspeculeren hoor, of Patrick het nou wel of niet weet. Ik vind het wel een aardig tijdverdrijf.
Dan kunnen we dit hele subforum wel sluiten. We hebben namelijk uit eerste hand vernomen, dat Joran met de hele verdwijning van Natalee niets te maken heeft, en zijn verhaal tegen Patrick gelogen was, alleen om indruk te maken. Dat heeft-ie nota bene zelfs tegen de politie gezegd. Alles uit eerste hand, een betere bron kun je niet hebben Dat we nog jaren kunnen doorspeculeren ben ik met je eens
pi_57399076
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 17:36 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Dan kunnen we dit hele subforum wel sluiten. We hebben namelijk uit eerste hand vernomen, dat Joran met de hele verdwijning van Natalee niets te maken heeft, en zijn verhaal tegen Patrick gelogen was, alleen om indruk te maken. Dat heeft-ie nota bene zelfs tegen de politie gezegd. Alles uit eerste hand, een betere bron kun je niet hebben Dat we nog jaren kunnen doorspeculeren ben ik met je eens
Het grote verschil is dat Joran de laatste persoon is, die gezien is met Natalee. Volgens mij was Patrick daar niet bij.
pi_57399786
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 18:56 schreef nickhs het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat Joran de laatste persoon is, die gezien is met Natalee. Volgens mij was Patrick daar niet bij.
Maar voor dit topic geldt, dat Patrick wél gezien is met Poentje. En die beweert -mede uit eerste hand- dat Patrick dat wel gezegd zou hebben. Compleet met bewijsmateriaal, wat we nog steeds niet mogen zien. Ik bedoel natuurlijk, dat ik na alle bizarre ontwikkelingen in deze soap, zowel Joran, als Patrick, als Poentje, niet zonder meer nog op hun woord durft te geloven
pi_57409700
tvp
Amstelveen de beste
pi_61527614
ok maar wie heb het nu gedaan volgens mr v/d eem hij noemde toch een naam ?????
pi_62501988
is er niemand die het weet???
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:06 schreef princemm het volgende:
ok maar wie heb het nu gedaan volgens mr v/d eem hij noemde toch een naam ?????
pi_62502249
Wat boeit het
† The 3 Kings †
pi_62502292
dat is ook wel zo laatook maar bedANKT VOOR DE VERHELDERING.
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:57 schreef TheSorrow het volgende:
Wat boeit het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')