quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 23:54 schreef Fonk het volgende:Haha wat een gedoe man.
Maar ik vond sowieso al dat Patrick te leuk probeert over te komen in de media.
Zijn lichaams taal spreekt net zo veel uit als dat van Joran inclusief Joran's vader. Elke psycholoog zou dat meteen zien.
Als en met de nadruk op als... als Joran het gedaan heeft is dit zijn verdiende loon. Maar als Joran eigenlijk onschudlig is en nu door de media hype ''schuldig is geworden...' dan is de wet van what come around goes around op Patrick van toepassing.
Omdat ik niet alles geloof en ook me twijfels heb bij Peter R. die zegt de zaak te hebben opgelost? Tja sta ik meer achter Spong.
Spong zal nooit Patrick of wie ook in die zaak willen verdedigen omdat Peter zelf onrechtmatig is bezig geweest en een toneel als de media heeft om mensen zijn visies te doen op leggen ( Net als Wilders zijn manieren)
Ik ben wel een fan van Peter R. Omdat hij mooie en spannende TV maakt en zeker een hoop goed deed (voordat..) hij zich met de hollowee zaak ging bemoeien.
Spong: ' Peter R die gebruikt maakt van opnames als video en het openbaar maakt zonder toestemming is strafbaar..'
En patrick lijkt verdacht voor op joran. Waarom ?
Als Patrick zegt ' Je zal zien dat de media de tape heeft geedit zodat het lijkt of ik bepaalde dingen zeg..'
Dit is precies de manier hoe Joran ook alle zaken omdraait.
Omdat dit zo op elkaar lijkt (waar je mee omgaat word je mee besmet..) zou het me niets verbazen dat Patrick Joran al meer dan 7 maanden kent!
Punt uit.
Het is gewoon een hoop psychologie hehe
Zeggen ik doe het niet om er beter van te worden (Patricks woorden)
Mijn vraag is dan aan die beste man
-> Als je er niet beter van wilt worden waarom komt er dan een boek uit?
-> En de naam van je boek overboord? Klinkt het zelfs als dat Peter de vries zegt 'WE hebben de zaak OPGELOST'
Ta en zo zijn er nog veel meer dingen die niet kloppen mensen maar ja het is wel een spannende zaak.
Peter R heeft zijn uitzending voor 3 miljoen verkocht.
Patrick zou 1 miljoen hebben gekregen voor zijn 'zogenaamde undercover actie'
De waarheid komt op een dag boven!
Interessant trouwens om de weblog van Patrick vanuit dit perspectief te lezen.. ik kom inderdaad veel opvallende uitspraken tegen.. zoek de overeenkomsten ofwel betrek de uitspraken op Joran's kant van de zaak [denk de gebruikte namen zoals Poentje, Patrick en John vd Heuvel gewoon even weg]:
''De pers is ziek, mensen. Er is de laatste weken al zoveel onzin geschreven, dat wil je niet weten.''
''Hij wilde natuurlijk wel eens die opnames van de eerste tot de laatste seconde, van interview tot nagesprekje, zonder enig geknip en gerommel, bekijken. Want dan pas kunnen wij goed reageren.''
''Laat ik voorop stellen dat het dom van mij is met Poentje een beetje na te kletsen over de zaak. Dus mag ik eigenlijk niet janken dat alles wordt verdraaid en uitvergroot. ''
''Ook jou zullen ze door de mangel halen. En dan gaat het niet om de waarheid, maar om een sappig verhaal en een aandachttrekkende kopregel. Het is menselijk, Patrick, dat iedereen dan alles wat slecht is het snelst gelooft.” Hij citeerde Graham Greene: “That everyone everywhere believes what is bad."
”Dat is het grote verschil tussen de rechtzaal en een gammel mediavonnisje. In rechtzaal krijgt iedereen een eerlijke kans. Daar gaat het om waarheidsvinding.''
''Maar ik blijf John van de Heuvel respecteren. Volgens Graham Greene, is het voor hem net als voor iedereen het meest menselijk om meteen te denken dat ik per definitie domme en slechte uitspraken heb gedaan. En hij heeft gelijk. Het is beter dat ik mijn kaken stijf op elkaar hou tot de rechtzaak.''
Dit zijn maar een paar voorbeeldjes......
[ Bericht 0% gewijzigd door OUWEFIETS op 15-03-2008 09:30:17 ]