quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:17 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we komen al in de buurt van het mooiste shirt aller tijden.
quote:Leo van Wijk opvolger Maarten Fontein
Leo van Wijk wordt de nieuwe Algemeen Directeur van Ajax. De afgelopen weken hebben er in het geheim uitvoerige gesprekken plaatsgevonden tussen Van Wijk, Ajax en Aegon. Van Wijk zal waarschijnlijk per 1 juli a.s. in dienst treden bij de club waar hij met Johan Cruijff in de jeugd en het tweede elftal heeft samengespeeld. De twee groeiden samen op in Betondorp en zijn altijd vrienden gebleven.
Van Wijk was jarenlang voorzitter van de Raad van Bestuur van AirFrance/KLM en accepteerde onlangs een positie bij het NOC*NSF.
De naam van Van Wijk deed al langer de rondte in en om de ArenA, aan alle onzekerheid lijkt nu dus een einde te zijn gekomen.
mwah.. net arsenal.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechts..
Le Coq Sportif. (M'n eerste Ajaxshirt. Hence de sentimentele waarde)
Ik geloof er ook vrij weinig van, maar het leek mij het melden wel waard.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zo belangrijk vind ik die shirts ook weer niet. Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt! En daarbij, sinds wanneer nemen we die DS-weblos (weer) serieus?
Je weet niet wat je zegtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt!
Er zijn grenzen..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, zo belangrijk vind ik die shirts ook weer niet. Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt! En daarbij, sinds wanneer nemen we die DS-weblog (weer) serieus?
Hoogstwsl gaat het niet eens door.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:17 schreef Longmen het volgende:
Hm die lampjes speelde gisteen alleraardigst, dat wordt een hete zondag.
Ja ook mijn idee. Ik ben nog erg voorzichtig met het woord kampioenschap.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoogstwsl gaat het niet eens door.
In eerste instantie dacht ik "komen die lijers weer goed weg", maar na gister komt Ajax wsl goed weg. Psv speelde echt sterk..
Ik vind hem gruwelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zou wel geweldig zijn, maar dat het initiatief vanuit Aegon komt lijkt me heel onwaarschijnlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:06 schreef Wooldoor het volgende:
Damn die uitshirts met het oude logo lijken erg op dat van Juventus uit 97.
Behalve dat van Wijk wat met KLM enzo heeft gedaan, heeft hij ook nog iets in de voetbalwereld gedaan?
quote:in dienst treden bij de club waar hij met Johan Cruijff in de jeugd en het tweede elftal heeft samengespeeld.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:16 schreef Wooldoor het volgende:
Ok het is echt tijd om te douchen en koffie te drinken, ik ben nog niet wakker
Alsof dat ooit gaat gebeuren.quote:Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid.
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
Het gaat om de prestaties, al worden we kampioen in een Feyenoord-shirt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |