Daar ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:05 schreef Nashje het volgende:
Dit wordt gewoon weer zo'n lucky psv week. Bah bah.
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
200% inzet, dat moeten we zien. We moéten winnen.
Ach we zullen het deze week waarschijnlijk niet weten, politiequote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.
Ligt er aan hoe groot de bonus is die hij krijgt als PSV volgend jaar Champions League speelt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik hoop dat Koster dat ook in ziet..
zo gaat dat altijd met die boertjes.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:41 schreef w00h00 het volgende:
Die vieze lampies die hier komen trollen omdat hun clubbie eens gewonnen heeft met fucking veel geluk.
![]()
De mentaliteit van FC Utrecht wanneer ze tegen Ajax spelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat de spelers eens in zien dat dit dé wedstrijd is. Inzet van 200% inderdaad, en er vast op zitten.
quote:Jarige Haarms: 'Ajax is Ajax niet meer'
vrijdag 07 maart, door Columntracker, Amsterdam, 09:38u, sportweek.nl
In Sportweek geeft Bobby Haarms commentaar op de problemen bij zijn club. 'Ajax is Ajax niet meer', zegt de 'Goede Beul', zoals de jarige Ajacied genoemd wordt. Haarms wordt zaterdag 74.
Hij was er bijna niet meer, nadat hij afgelopen najaar opeens opgenomen werd in het ziekenhuis. Maar Bobby Haarms viert zaterdag toch gewoon nog zijn 74ste verjaardag. Hij sprak met Sportweek over die periode, maar ook over zijn Ajax, dat hij niet meer herkent.
'Ajax is Ajax niet meer. Dat zegt Piet. Dat zegt Johan, dat zegt Uri en nu zeg ik het ook. Dat is de waarheid. De mensen die er nu zitten, zien het zo anders… Tegen alle nieuwe bestuursleden zou ik willen zeggen: begin nou eens bij de F-jes. Als je Ajax wilt leren kennen, een maandje of drie. Als je dat niet doet, kán je ook niet op de hoogte zijn van wat er gebeurt. Oud-voorzitter Jaap van Praag wist vroeger alle uitslagen van de jeugdwedstrijden. Nu interesseert het ze niet. Terwijl ik zeg: ‘Je moet er tussen lopen.’ Ja, ik weet het, ik zal nu wel weer voor ouderwets worden versleten, maar als club horen we toch bij elkaar?'
De kaartenactie toen hij in het ziekenhuis lag heeft Bobby erg veel goeds gedaan. Daarom roepen wij iedereen op om Bobby een kaartje te sturen voor zijn verjaardag. Alle felicitaties, tekeningen etc. kunnen naar de postbus van AFCA Supportersclub:
AFCA Supportersclub
T.a.v.: Bobby Haarms
Postbus 12707
1100 AS Amsterdam
quote:EINDELIJK, OUDE AJAXLOGO KEERT TERUG OP SHIRT!
We hebben er lang voor moeten strijden maar nu is het dan toch zover, Ajax krijgt zijn gezicht terug!
Met ingang van het seizoen 2009-2010 zullen de tenues van Ajax weer zijn versierd met het enige echte Ajax logo, het embleem waar in 1992 afscheid van werd genomen.
Stuwende kracht achter de terugkeer van het oude logo is, behalve de supporters, nieuwbakken hoofdsponsor Aegon. Bij Aegon heeft men zich hard gemaakt voor de terugkeer van het gezicht van Ajax, dit als gebaar naar de Ajax supporters. Aegon denkt op deze manier de supporters snel voor zich te winnen, wat ons betreft een uitstekend begin!
Er is nog getracht om de Ajax shirts komend seizoen al van het oude logo te voorzien, maar de ontwerpen van het shirt 2008-2009 zijn al in een dermate vergevorderd stadium dat in overleg met Adidas is besloten het oude logo in 2009 in gebruik te nemen.
Ajax heeft zijn gezicht terug, zou het dan toch nog goed komen?
PS: DS Weblog heeft nog een primeur in petto vanmiddag!
Schijnt dat ze ook interesse hebben in Huntelaar en Ronaldinho.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
Leonardo in belangstelling van NEK en Twente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |