abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57210183
AFC Ajax
pi_57210191
Als die teringlijers dit keer weer gaan staken precies op het moment dat ajax tegen psv moet wordt je toch echt ziek van, lijkt er wel op dat het meerendeel voor PSV is en bang is om te verliezen!
pi_57210202
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Tering josti, die politie is gewoon nodig omdat het een groot evenement is.
Maar dan kun je je nog gedragen
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:13:18 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_57210203
Liegende hoerenkinderen zijn het, allemaal.

Eerst zeggen dat ze niet meer het voetbal aan gaan pakken en toch doen. Het komt allemaal weer lekker uit zo. Als je een smeris bent en je leest dit, ik hoop dat je ligt te creperen van de honger, tyfusjong!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:14:31 #105
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57210239
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:11 schreef _Mike_ het volgende:
Verkeerde topic lampjes
Het gaat hier anders ook wel erg veel over psv. Zonder of met lampjes
Jawel, je keek.
pi_57210253
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef mcyodogg het volgende:
Zit nou niet zo op de PSV supporter te zeuren, MrDoegewoon. Zoal ik al zei, die van West Ham verlaten na een half uur al hun stadion als ze een paar goals achterstaan
Nog nooit bij Chelski gebeurd zeker?

PSV supporters zijn best oké, zolang ze maar niet over PSV lullen .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_57210265
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:12 schreef Jnk18 het volgende:
Als die teringlijers dit keer weer gaan staken precies op het moment dat ajax tegen psv moet wordt je toch echt ziek van, lijkt er wel op dat het meerendeel voor PSV is en bang is om te verliezen!
Voor PSV komt de wedstrijd tegen Ajax ook gunstig,
Vooral na vanavond
Alsof Ajax de enigste hier nadeel van heeft,
pi_57210280
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Red_85 het volgende:

Eerst zeggen dat ze niet meer het voetbal aan gaan pakken en toch doen. Het komt allemaal weer lekker uit zo. Als je een smeris bent en je leest dit, ik hoop dat je ligt te creperen van de honger, tyfusjong!
ACAB Het is ook niet voor niets dat de meeste agenten fout waren in de oorlog. Ik ken een gozer met VWO die niet door de keuring kwam omdat ie "te eerlijk" zou zijn .

Eerlijk is eerlijk: het komt ons niet slecht uit als deze wedstrijd wordt uitgesteld, maar het blijft natuurlijk een trieste actie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57210292
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:10 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Das het enige wat ie kan. Klagen over zangtalent van supporters. Henk Jan Smits wannabe.
Neej, heb gewoon een hekel aan dat pipi langkous en carnavals gedoe op de tribunes in Eindhoven.
pi_57210353
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Red_85 het volgende:

pi_57210395
jullie doen net alsof je Arsenal hebben verslagen, Tottenham is een degelijke ploeg maar ze doen het ook niet goed vooral de laatste weken niet. Zondag zien we wel verder.
AFC AJAX
pi_57210434
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Maar dan kun je je nog gedragen
Man die gasten lokken ook veel uit, moet je is kijken op een gemiddeld dance event. Mensen worden behandeld als vee en moeten zich vaak voor 1 pilletje geheel uitkleden. Nee het zijn echt geweldige gasten die van de politie en hun vrinden van de beveiliging.

Die gasten denken alles te mogen, mooi was het radio verslag ooit van een kampioenschap feest van Ajax wat toen verboden was op het L-plein. Maar toch was daar feest en geen rellen, totdat de politie om onverklaarbaare reden ingreep.

Journaliste: "Het is hier een groot gezellig feest, maar toch komt de ME hierheen met een voor mij totaal onbekende reden" (zo ongeveer was de tekst )
pi_57210541
ME'ers lopen elkaar vaak ook op te fokken in die busjes en het is niet voor niets dat er bij ons in de sportschool aparte uren zijn ingeruimd voor kickbokslessen aan ME'ers . En dat is een aardig grote groep. Zeker 20 man.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57210645
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Voor PSV komt de wedstrijd tegen Ajax ook gunstig,
Vooral na vanavond
Alsof Ajax de enigste hier nadeel van heeft,
Oh ja omdat ze met 0-1 winnen is het opeens gunstig? Durf te wedden dat je dat nooit had gezegd voor de wedstrijd, mja

Laten we hopen dat het niet gebeurd zeg!
pi_57210655
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Man die gasten lokken ook veel uit, moet je is kijken op een gemiddeld dance event. Mensen worden behandeld als vee en moeten zich vaak voor 1 pilletje geheel uitkleden. Nee het zijn echt geweldige gasten die van de politie en hun vrinden van de beveiliging.

Die gasten denken alles te mogen, mooi was het radio verslag ooit van een kampioenschap feest van Ajax wat toen verboden was op het L-plein. Maar toch was daar feest en geen rellen, totdat de politie om onverklaarbaare reden ingreep.

Journaliste: "Het is hier een groot gezellig feest, maar toch komt de ME hierheen met een voor mij totaal onbekende reden" (zo ongeveer was de tekst )
Iedereen zijn eigen ervaringen, maar als je ze niet opzoekt dan gaat er ook niks mis.
Dat zijn mijn ervaringen dan.
pi_57210702
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Oh ja omdat ze met 0-1 winnen is het opeens gunstig? Durf te wedden dat je dat nooit had gezegd voor de wedstrijd, mja

Laten we hopen dat het niet gebeurd zeg!
PSV boekt een prima resultaat waar je vertouwen uit kunt halen.
Dat moeten ze meenemen naar zondag.

Als ze hadden verloren dan waren de omstandigheden anders geweest, maar dat is niet zo
pi_57210776
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Iedereen zijn eigen ervaringen, maar als je ze niet opzoekt dan gaat er ook niks mis.
Dat zijn mijn ervaringen dan.
In Amsterdam bijv zoeken ze je wel op . En in Utrecht rijden ze altijd met van die kut fietsen door de jaarbeurs tijdens bijv Thunderdome
pi_57210820
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef RijstNatie het volgende:

edit
Zolang we er elke wedstrijd één meer maken dan de tegenstander maakt het me geen reet uit.

[ Bericht 29% gewijzigd door -Vaduz- op 07-03-2008 00:16:41 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57210827
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

PSV boekt een prima resultaat waar je vertouwen uit kunt halen.
Dat moeten ze meenemen naar zondag.

Als ze hadden verloren dan waren de omstandigheden anders geweest, maar dat is niet zo
Ach ajax heeft 3 overwinningen op een rij nu, dus die hebben ook veel vertrouwen. PSV zal nu wel de wedstrijd van vandaag in de benen hebben, hopelijk!
We zien het zondag wel he,

En over die staking, ter horst heeft tot dinsdag om dat te voorstel tekenen? Dus waarom zouden ze gaan staken op een zondag? Ik zie er geen logica in hoor, mja
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:35:12 #120
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_57210847
Spurs was gewoon slecht. Zondag winnen we heus wel.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_57210879
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Spurs was gewoon slecht. Zondag winnen we heus wel.
Ligt eraan, als Ajax er volop tegen aan gaat hebben we kans ja, maar PSV is altijd gevaarlijk.. vooral als gomes weer 1 van zn dagjes heeft...
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:41:33 #122
51286 w00h00
Digital man!
pi_57211000
Die vieze lampies die hier komen trollen omdat hun clubbie eens gewonnen heeft met fucking veel geluk.

pi_57211005
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:32 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Nu van Basten en Cruijf komen zal het vast allemaal stukken beter gaan
Nog meer aanvallen en nog meer tegendoelpunten krijgen
Ik wil je bij deze uitnodigen om een keer te komen optreden in Carré onder het mom van een cabaret avond.
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:42:20 #124
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_57211018
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:18 schreef RijstNatie het volgende:
Zie nou nog maar eens te winnen Tyvus Ajax

PSV
!

Pleurisboer.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57211038
Alle calimero's komen weer uit hun grot na een redelijk overwinning Zondag waren ze in geen wegen te bekennen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')