quote:Sevilla present op Amsterdam Tournament
Volgens de Spaanse krant Marca heeft Sevilla een akkoord bereikt met de organisatoren van het Amsterdam Tournament dat het dit jaar in augustus deelneemt.
Naast Sevilla zal een Engelse topclub (Newcastle, Liverpool, Arsenal en Chelsea zijn gevraagd) en een Italiaanse topclub (Inter, AC Milan, Juventus) meedoen. De vierde club is uiteraard Ajax.
De LG Amsterdam Tournament vindt plaats tussen 6 en 10 augustus.
Als we kampioen worden hebben we daarna ook geen voorronde CLquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mooi dan ben ik op vakantie, hoef ik die crap niet te aanschouwen
Ik ben al blij als we de voorronde halen. Al kan dat na zondag weer helemaal anders zijn...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we kampioen worden hebben we daarna ook geen voorronde CL
Nog vijftig minuten!quote:
Eerste wedstrijd ben ik nog op vakantie. Tweede kijk ik lekker thuis op de bank. Biertje erbijquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:33 schreef jna het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in![]()
om die wedstrijden thuis op de bank te bekijken
13 en 27 augustus. Grote kans dat ik de 13e nog op vakantie ben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:39 schreef Jasza het volgende:
CL Voorronde is op welke datums volgend jaar?
Zal wel 1 dag telaat terugkomen voor de 1e leg.
13e ben ik er sowieso niet, beter eerst thuis dan maar mochten we de voorronde halenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
13 en 27 augustus. Grote kans dat ik de 13e nog op vakantie ben.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:39 schreef toma het volgende:
[..]
Ben jij er zo een.
10 ... 9 .... 8 ... 7 ... 6 ...5 ... 4 ... 3 ... 2 ... 1! PAUZE!!!
Gewoon de Play-offs verliezen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef MaxC het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als we een keer geen voorronde hoefde te spelen
Inderdaad, gewoon meteen UEFA Cup!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef MaxC het volgende:
Zou wel heerlijk zijn als we een keer geen voorronde hoefde te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |