ja respect voor die man, hij is 38 jaar en heeft net 4 dagen werkervaringquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:08 schreef Katewalker het volgende:
Dus Mike mag wel van alles zeggen en uithalen om Huub tegen te werken ten gunste en algemeen belang van Brian maar Huub mag niks terug zeggen of doen en moet respect voor Mike hebben...
Duhhhhhh hij heeft de 38 wel gehaald hoor.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja respect voor die man, hij is 38 jaar en heeft net 4 dagen werkervaring
Mama Netty is toch ook singlequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
brian laat mike niet weer de straat op gaan.........oh ja smerige rioolrat vindt mamanetty het goed dat je zo n rochelend figuur mee naar huis neemt?
Het moet toch niet gekker worden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja respect voor die man, hij is 38 jaar en heeft net 4 dagen werkervaring
huub kan na DGKquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:13 schreef ericahysterica het volgende:
huub: weet je wat kansloos is als je in de put zit en 12 jaar op straat rondbrengt dat is karakterloos en gebrek aan discipline
huub laat zich tegenwoordig door iedereen opnaaienquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:16 schreef Lady-night het volgende:
IK vind het ook niet normaal dat die zwerver iedere dag buiten is en dan met al die verhalen over dreigementen terugkomt. Snap alleen niet dat Huub zich zo op laat naaien...door Mike....Negeren die alcoholic......zuipt zich nu alweer de goot in....BS dat helpen, als je zo'n gast iedere dag een fles drank laat drinken.
Ik zie het al voor me, ideale combi.quote:
noemen ze dit geen projectie ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:18 schreef jassy het volgende:
Mike moet elke morgenvroeg door een medewerker van de productie wakkergerammelt.
Huub: Wordt eens wakker! Je hebt een probleem!
rustig maar, je ava zegt al genoeg over je.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
huub kan na DGK
zo aan de slag bij de PVV
zelfde nivo als die van jouquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:20 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
rustig maar, je ava zegt al genoeg over je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |