Lijkt me een beter alternatief dan daten, als ik de OP zo leesquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Seksualiteit: Narcissist
Ik ben Lorenzo. Ik zou mezelf doen.
Ik ben echt bruut cool. Zegmaar de jongen die achterin de bus zit. Ik reis veel en ben goed geletterd. Gedurende de dag help ik oude vrouwtjes met oversteken en breng ik ze naar hun appartementjes waar ik gratis chocolade taart krijg.
...tempting.. but.no.
wtf ben jij voor een newb!?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
Hebben we topic Jongens die niet kunnen daten!! al gelezen?!
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topic
I rest my case...
Rechts is heulmaal nie lekkerderquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:03 schreef MetalSonic het volgende:
O-My-FUCKING GOD. Deze OP IS EPISCH !!!!!!!!!!!
Leuk geschreven en ik heb 'm dan ook helemaal gelezen. Ik vind sommige van je grapjes nog leuk ook. En tja verder denk ik niet dat je wat verkeerd hebt gedaan ze knapte wss af op je uiterlijk. Ze leek zoizo erg verlegen enzo en ik denk niet dat 't ooit nog wat word.
Ennuh rechts is lekkerder hoor
't is maar net wat je gewend bent.quote:
Ligt er volledig aan of je links- of rechtshandig bent.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:37 schreef Adolecens het volgende:
Mensen!!
Hebben we topic Jongens die niet kunnen daten!! al gelezen?!
[..]
Verkapt kijk-mij-eens-lollig-zijn topic
I rest my case...
Ik denk dat dat komt omdat hij ondertussen een skippybal tussen z'n benen heeft hangenquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:51 schreef Chocolate het volgende:
Leuk geschreven verhaal!
Heb wel respect voor je doorzettingsvermogen om er nog wat van te maken, had d'r zelf na een uurtje naast die zwerver gezet!
Precies, geinig om te lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef BehindYou het volgende:
Dat mensen nog eigenlijk ingaan op de inhoud.. vooral diegene die het afkraken?? Het is een inhoudloos verhaal, maar een prachtig geschreven verhaal, talent voor schrijven, want zelfs met dit onderwerp bleef ik door lezen tot... jawel.. het eind. Oftewel knap geschreven!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef BehindYou het volgende:
Dat mensen nog eigenlijk ingaan op de inhoud.. vooral diegene die het afkraken?? Het is een inhoudloos verhaal, maar een prachtig geschreven verhaal, talent voor schrijven, want zelfs met dit onderwerp bleef ik door lezen tot... jawel.. het eind. Oftewel knap geschreven!
ik heb 1 keer een date met een meid gehad van het internet, dat wijf wilde na 2 min al gelijk hand in hand lopen en dan ken je elkaar nauwelijks, tieft op mensquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:19 schreef Molluck het volgende:
Prachtig verhaal, respect voor de mensen die nog de moeite nemen een topic van meer dan 3 regels te openen
Ik ben geen vrouw, maar ik kan me best voorstellen dat ze geen zin heeft om meteen met een 'onbekende' hand in hand door de stad te lopen en er zijn nou eenmaal genoeg meisjes die niet van die (goedbedoelde) handtastelijkheid houden. Verder ben ik het er dan weer wel mee eens dat als ze geen zin in dit soort dingen heeft ze gewoon niet af had moeten spreken
Omdat je ook nog nooit gedate hebtquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:19 schreef Armoed het volgende:
Ik heb zoiets echter nog nooit meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |