Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef dabadbass het volgende:
Hahaha ik vond het een fantastisch verhaal, plant is een foto van haar hier?
ontopic: ik denk ook niet dat het wat zal worden, zou ze te nerveus geweest zijn? ze reist natuurlijk niet voor niets 1 uur met de trein...
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:45 schreef speknek het volgende:
Mijn professionele profilersgeest heeft drie mogelijke profielen opgesteld aan de hand van dit verhaal.
1. Je bent een kansloze alto met een irritante stem (checkt fobo, [color=red]lijkt mee te vallen[/color])
2. Je date is eigenlijk heel intelligent en gesophisticeerd en ergerde zich dood aan je inhoudsloze geratel, de hele tijd zich afvragend wanneer je eens over politiek of wereldnieuws begon.
3. Je date is een vmbo breezah die de hele wereld stom vindt en dates zeker en toch zeker niet met jou gaat praten, alhoewel ze eigenlijk niet durft.
Lezenquote:mc donalds altijd leuk tijdens 1e date !!!
Ja ging echt super over MSN en daar praat ze wel door etc.quote:Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.
Ja duh! Lees mn vorige post eens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef -MyLove- het volgende:
Misschien vondt ze haar ijsje niet lekker? ....
Dat is niet vaag...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:50 schreef NED het volgende:
[..]
Ja duh! Lees mn vorige post eens.
Dat gaat gewoon niet samen. Ik had wel eens willen weten hoe de dag afgelopen was als meneer de TS gewoon chocola en vanille had gekocht voor haar, of aardbei en pistache bv.
Dan had de dag er heel anders uitgezien dunkt me
Nee, de V&D, daar scoor je punten meequote:Op donderdag 6 maart 2008 15:49 schreef Gizmo112 het volgende:
mc donalds altijd leuk tijdens 1e date !!!
Niets vaags aan. Ik ken genoeg vrouw-volk dat over MSN honderduit lult, maar irl geen stom woord eruit krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:48 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Misschien dat.. blijft namelijk wel vaag dat de TS wel goed met haar kon praten over MSN.
quote::D:D de endorphines schoten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd deed door mijn schacht op dit orgasmisch moment van communicatie.
Waarom date ze dan met hemquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef dakpan90 het volgende:
praatte ze op msn dan wel honderduit, of kwam het dan ook altijd alleen maar van jouw kant? dat zou al aanwijzing genoeg zijn dat ze je eigenlijk niet boeiend vindt, of iig niets bij je kwijt wilt...
Dat kwam van haar kant.quote:Nee, de V&D, daar scoor je punten mee
Op msn praatte ze genoeg en dat was 50/50 ongeveer, ook veel verhalen over problemen met haar ex en beste vriendin (jaja, dat is meestal enkeltje ik-zie-je-meer-als-vriend maar ik heb dat zo vaak meegemaakt dat ik daar retour van maakquote:praatte ze op msn dan wel honderduit, of kwam het dan ook altijd alleen maar van jouw kant? dat zou al aanwijzing genoeg zijn dat ze je eigenlijk niet boeiend vindt, of iig niets bij je kwijt wilt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |