hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van het topic heb ik ondertussen de 24 uur van Lemans gekeken en eten gekookt..
Mensen die de OP niet lezenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:13 schreef Maarten02 het volgende:
lol leuk verhaaltje hoor. Maar wat verwacht je dan ook, je neemt je date mee naar de Mc Donald's???
tevens tvp
Ik SMSte haar zo 'het was gezellig gisteren(quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:07 schreef jippii_ het volgende:
[..]
![]()
Al feedback van je object van verlangen gekregen?
Helemaal mee eens, wat een partij debiele grappen zeg. Geen wonder dat ze telkens eenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
nee als ik dit zo lees snap ik echt niet waarom ze niet terug praatte hoor
volgens mij wilt ze dat je meer sms'jes stuurtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik SMSte haar zo 'het was gezellig gisteren(), maar wat was dat nou met die schoenen' SMSt ze terug 'ik vind dat gewoon niet fijn ik weet niet'. Ze zei verder niets over dat gezellig dus
Haha, niet opgeven hoor! Gewoon een nieuwe date plannen! Zie het als een uitdaging om haar aan de praat te krijgen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ik SMSte haar zo 'het was gezellig gisteren(), maar wat was dat nou met die schoenen' SMSt ze terug 'ik vind dat gewoon niet fijn ik weet niet'. Ze zei verder niets over dat gezellig dus
Ik ben het eens met mede 50 Cent fan jimjim. SMS voor een afspraak voor de volgende date.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij wilt ze dat je meer sms'jes stuurt
Echt, waarom zou je nog smsen? Al was ze verlegen en vindt ze je stiekem toch leuk, het is duidelijk dat de 'klik' er niet was, klinkt werkelijk als een date from hell en ik heb er wat meegemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar vriendin is 10x zo lekker en makkelijk (en ik ken haar via die vriendin)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je nog smsen? Al was ze verlegen en vindt ze je stiekem toch leuk, het is duidelijk dat de 'klik' er niet was, klinkt werkelijk als een date from hell en ik heb er wat meegemaakt...wel leuk geschreven overigens
Dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:21 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar vriendin is 10x zo lekker en makkelijk (en ik ken haar via die vriendin)
maar dat kan ik nu natuurlijk vergeten want zij gaat vast alles meteen vertellen![]()
![]()
Nee, we zijn allebei niet zo vaak onlinequote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:10 schreef kevin85 het volgende:
Goed verhaal, lekker kort.
Haar nog op msn gesproken, voor zover je dit nog niet hebt verteld? (heb nl. niet het hele topic doorgespit)
wat vertellen? dat ze zo saai is of dat jij daar een topic over maakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:21 schreef Armoed het volgende:
[..]
Haar vriendin is 10x zo lekker en makkelijk (en ik ken haar via die vriendin)
maar dat kan ik nu natuurlijk vergeten want zij gaat vast alles meteen vertellen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |