abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57211724
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Cahir het volgende:
Elke ochtend voor school douchen is vaak genoeg, vaker is ongezond. Stomme TS
los van opgroeiende kinderen waar staat het dat het ongezond is? Stomme Cahir

Omdat er allerlei geestelijk beperkten weer van huis-tuin-keuken-wetenschap uitgaan over hoe slecht het niet wel is en welke ziektes ik allemaal kan oplopen (mind you ik heb nergens vermeld dat IK beter ben dan mensen die minder dan 2 keer per dag douchen.....ik heb ook nergens gezegd dat IK schoner ben dan de rest...wat ik HOOGUIT heb gezegd is dat IK het frisser vind....niet gaan kankeren over caps want ik heb al een aantal mezelf moet herhalen omdat men niet wil of niet kan lezen), heb ik ff gegoogled en wat krijg je dan:
quote:
De effecten van lang douchen
De Nederlander doucht gemiddeld vijf keer per week gedurende bijna acht minuten.
Niet zo zeer met de frequentie van het douchen als wel de lengte ervan, heeft de
huid in bepaalde mate last.
Met elke douchebeurt wordt het hydrolipidelaagje van
de huid aangetast, een natuurlijk filmpje bestaande uit talg en zweet dat de huid
beschermt tegen uitdroging en ‘ongewenste indringers’ als vuil en bacteriën. We
merken het verlies van de beschermende werking door het droog worden van de
huid en gevoelige irritaties. Korter douchen met water van de juiste temperatuur is
de remedie. Voor douchen, gezien de functie van verfrissen, geldt een ideale temperatuur
van circa 37,5 tot 38 °C. Kouder of warmer droogt de huid onnodig uit.
http://www.uneto-vni.nl/Applications/getObject.asp?FromDB=1&Obj=40009918.pdf
pi_57211747
Straks gaat ie ook nog vertellen dat we twee keer per week een schone onderbroek moeten aantrekken omdat het anders "vies" is...
pi_57211769
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

open anders daar even een nieuw topic over

ojah trouwens 1x per dag meer is wel 365, in een schrikkeljaar 366 (om TS even voor te zijn ), keer per jaar meer.
Trek er 20 dagen vanaf dat ik te dronken ben om te douchen
pi_57211814
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:09 schreef FFnog het volgende:
Straks gaat ie ook nog vertellen dat we twee keer per week een schone onderbroek moeten aantrekken omdat het anders "vies" is...
Solly meneel geestelijk bepelkt ik niet segguh...jullie vies en ikke schoon...ik weet bepelkt in hoofd doet pijn in leet om goed nadenk
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:12:38 #180
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57211826
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef Pulu het volgende:
- Je gaat naar de wc...doet je behoefte
(...)
- gedurende de dag ga je meerdere keren naar de toilet
Hier in Groningen gebruiken wij toiletpapier. Probeer eens, het helpt ècht.
pi_57211849
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

In Drenthe ook... We lopen voor de verandering eens voor op de rest van het land
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57211877
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef Nobu het volgende:
Klacht: Pulu heeft last van smetvrees en heeft dat zelf niet door
Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmelding
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:16:57 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57211919
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Pulu het volgende:

[..]

Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmelding
hahaha wat grappig

tief gewoon op met je smetvrees Ik ben niet vies van mijzelf
pi_57211934
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

hahah niet glappig meneel nummel dlie bepelkt....ik nelgens zeggen ik niet gebluiken wc papielt....en ik niet segguh meeldele kelen pel dag schijten...ik weet als bepelkt moeilijk lezen...toiletgaan kant pissuh of schijt zijn...meestal gemiddeld gezond pelsoon 1x pel dag schijt
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:17:53 #186
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_57211944
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:10 schreef Pulu het volgende:

[..]

Trek er 20 dagen vanaf dat ik te dronken ben om te douchen
viezerik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:17:54 #187
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57211945
quote:

[..]

Zo zeg, wat ben jij een toffe kerel dat je zo kan schrijven. Heb je dat helemaal zelf gedaan?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:18:48 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57211960
Ik heb net hardgelopen en me kapot gezweet en ik duik lekker zónder te douchen onder de lakens!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_57211974
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef Pulu het volgende:

[..]

hahah niet glappig meneel nummel dlie bepelkt....ik nelgens zeggen ik niet gebluiken wc papielt....en ik niet segguh meeldele kelen pel dag schijten...ik weet als bepelkt moeilijk lezen...toiletgaan kant pissuh of schijt zijn...meestal gemiddeld gezond pelsoon 1x pel dag schijt
PuLu echt serieus pleeg zelfmoord ofzo, dan zijn we ook van je domme gezeik af... niemand is het hier met je eens snappu vous? Dan kan je wel heel dom gaan zitten praten maar dat helpt je standpunt niet
pi_57211980
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:16 schreef Floripas het volgende:
Hou eens op met dat kinderachtige gel*l.
Kijk het is leuk dat je een mod bent en zo....maar sjakies kunnen hier niet lezen en als ik weerwoord geef...als ik aan het lullen ben in klaagbak....waar af en toe gewoon seksistische en racistische en fascistische bagger langskomt zie ik ook geen mods klagen over gelul....
pi_57211983
quote:

[..]

Ga douchen, miezerig mannetje.
pi_57212045
stomme neppert.
De Puta Madre
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:24:54 #193
148588 rulerofdeath
pi_57212090
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef Pulu het volgende:

[..]

Kijk het is leuk dat je een mod bent en zo....maar sjakies kunnen hier niet lezen en als ik weerwoord geef...als ik aan het lullen ben in klaagbak....waar af en toe gewoon seksistische en racistische en fascistische bagger langskomt zie ik ook geen mods klagen over gelul....
ik heet helemaal geen sjakie

voor jou is het meneer Ruler
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_57212116
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

PuLu echt serieus pleeg zelfmoord ofzo, dan zijn we ook van je domme gezeik af... niemand is het hier met je eens snappu vous? Dan kan je wel heel dom gaan zitten praten maar dat helpt je standpunt niet
Niemand is het met mij eens.....en daarom moet ik zelfmoord plegen? Sterk argument

Ik weet niet dat je de moeite neemt om heel het topic te lezen anders had je wel gezien dat enkelen waren die het ook doen...maar los daarvan...dit is klaagbak en geen GC...geen Lifestyle...geen POL....geen N&A

En ik ging bewust dom praten omdat ik mezelf 35 keer aan herhalen ben....wat doe je met idioten die niet kunnen lezen die benader je ook als een idioot....ik heb niemand proberen te overtuigen dat ze op mijn levensstijl moeten overnemen...
pi_57212144
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik heet helemaal geen sjakie

voor jou is het meneer Ruler
Als de schoen past....
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:29:47 #196
148588 rulerofdeath
pi_57212172
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef Pulu het volgende:

[..]

Als de schoen past....
krijg je een trap onder je achterste?
pi_57212182
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef McFearless het volgende:

[..]

Ga douchen, miezerig mannetje.
Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiënische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...

Maar verder goed argument...goede stellingname en overtuigend gebracht...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:31:36 #198
148588 rulerofdeath
pi_57212214
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:26 schreef Pulu het volgende:

[..]

Niemand is het met mij eens.....en daarom moet ik zelfmoord plegen? Sterk argument

Ik weet niet dat je de moeite neemt om heel het topic te lezen anders had je wel gezien dat enkelen waren die het ook doen...maar los daarvan...dit is klaagbak en geen GC...geen Lifestyle...geen POL....geen N&A

En ik ging bewust dom praten omdat ik mezelf 35 keer aan herhalen ben....wat doe je met idioten die niet kunnen lezen die benader je ook als een idioot....ik heb niemand proberen te overtuigen dat ze op mijn levensstijl moeten overnemen...
  • jij wil/kunt zelf niet fatsoenlijk reageren

• waarom open je in godsnaam een topic?
  • Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
      vrijdag 7 maart 2008 @ 00:34:33 #199
    148588 rulerofdeath
    pi_57212272
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef Pulu het volgende:

[..]

Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiënische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...

Maar verder goed argument...goede stellingname en overtuigend gebracht...
    meen je dit nou serieus?
    ik denk niet dat je wilt weten wat er daar zoal nog gebeurd
    pi_57212302
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

• jij wil/kunt zelf niet fatsoenlijk reageren

• waarom open je in godsnaam een topic?
  • Zullen we stuk voor stuk alle reacties nalopen en mijn eerste reacties nalezen.....de inkt was niet droog of mensen moeten het gelijk belachelijk maken......ik reageer in eerste instantie serieus en viel niet aan...en op een gegeven moment ging ik sarcastisch reageren en vervolgens reageerden alleen mensen de OP lezen en dan de laatste post en dan gaan reageren.....dus laten we aub niet beginnen fatsoenlijk reageren...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')