abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57211849
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hier in Groningen gebruiken wij toiletpapier. Probeer eens, het helpt ècht.
In Drenthe ook... We lopen voor de verandering eens voor op de rest van het land
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57211877
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef Nobu het volgende:
Klacht: Pulu heeft last van smetvrees en heeft dat zelf niet door
Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmelding
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:16:57 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_57211919
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:15 schreef Pulu het volgende:

[..]

Nog andele meneel of mevlouw bepelkt zoals jei kant lees in blonvelmelding (die ik i.t.t. de lest van de schleeuwlelijkelds niet kunt waalneem) flequentie maakt niet verschillie maar lengte en nu jei weel....glaag met blonvelmelding
hahaha wat grappig

tief gewoon op met je smetvrees Ik ben niet vies van mijzelf
pi_57211934
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hier in Groningen gebruiken wij toiletpapier. Probeer eens, het helpt ècht.
hahah niet glappig meneel nummel dlie bepelkt....ik nelgens zeggen ik niet gebluiken wc papielt....en ik niet segguh meeldele kelen pel dag schijten...ik weet als bepelkt moeilijk lezen...toiletgaan kant pissuh of schijt zijn...meestal gemiddeld gezond pelsoon 1x pel dag schijt
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:17:53 #186
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_57211944
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:10 schreef Pulu het volgende:

[..]

Trek er 20 dagen vanaf dat ik te dronken ben om te douchen
viezerik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:17:54 #187
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57211945
quote:

[..]

Zo zeg, wat ben jij een toffe kerel dat je zo kan schrijven. Heb je dat helemaal zelf gedaan?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:18:48 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57211960
Ik heb net hardgelopen en me kapot gezweet en ik duik lekker zónder te douchen onder de lakens!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_57211974
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:17 schreef Pulu het volgende:

[..]

hahah niet glappig meneel nummel dlie bepelkt....ik nelgens zeggen ik niet gebluiken wc papielt....en ik niet segguh meeldele kelen pel dag schijten...ik weet als bepelkt moeilijk lezen...toiletgaan kant pissuh of schijt zijn...meestal gemiddeld gezond pelsoon 1x pel dag schijt
PuLu echt serieus pleeg zelfmoord ofzo, dan zijn we ook van je domme gezeik af... niemand is het hier met je eens snappu vous? Dan kan je wel heel dom gaan zitten praten maar dat helpt je standpunt niet
pi_57211980
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:16 schreef Floripas het volgende:
Hou eens op met dat kinderachtige gel*l.
Kijk het is leuk dat je een mod bent en zo....maar sjakies kunnen hier niet lezen en als ik weerwoord geef...als ik aan het lullen ben in klaagbak....waar af en toe gewoon seksistische en racistische en fascistische bagger langskomt zie ik ook geen mods klagen over gelul....
pi_57211983
quote:

[..]

Ga douchen, miezerig mannetje.
pi_57212045
stomme neppert.
De Puta Madre
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:24:54 #193
148588 rulerofdeath
pi_57212090
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef Pulu het volgende:

[..]

Kijk het is leuk dat je een mod bent en zo....maar sjakies kunnen hier niet lezen en als ik weerwoord geef...als ik aan het lullen ben in klaagbak....waar af en toe gewoon seksistische en racistische en fascistische bagger langskomt zie ik ook geen mods klagen over gelul....
ik heet helemaal geen sjakie

voor jou is het meneer Ruler
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
pi_57212116
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

PuLu echt serieus pleeg zelfmoord ofzo, dan zijn we ook van je domme gezeik af... niemand is het hier met je eens snappu vous? Dan kan je wel heel dom gaan zitten praten maar dat helpt je standpunt niet
Niemand is het met mij eens.....en daarom moet ik zelfmoord plegen? Sterk argument

Ik weet niet dat je de moeite neemt om heel het topic te lezen anders had je wel gezien dat enkelen waren die het ook doen...maar los daarvan...dit is klaagbak en geen GC...geen Lifestyle...geen POL....geen N&A

En ik ging bewust dom praten omdat ik mezelf 35 keer aan herhalen ben....wat doe je met idioten die niet kunnen lezen die benader je ook als een idioot....ik heb niemand proberen te overtuigen dat ze op mijn levensstijl moeten overnemen...
pi_57212144
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ik heet helemaal geen sjakie

voor jou is het meneer Ruler
Als de schoen past....
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:29:47 #196
148588 rulerofdeath
pi_57212172
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef Pulu het volgende:

[..]

Als de schoen past....
krijg je een trap onder je achterste?
pi_57212182
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef McFearless het volgende:

[..]

Ga douchen, miezerig mannetje.
Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiënische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...

Maar verder goed argument...goede stellingname en overtuigend gebracht...
  vrijdag 7 maart 2008 @ 00:31:36 #198
148588 rulerofdeath
pi_57212214
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:26 schreef Pulu het volgende:

[..]

Niemand is het met mij eens.....en daarom moet ik zelfmoord plegen? Sterk argument

Ik weet niet dat je de moeite neemt om heel het topic te lezen anders had je wel gezien dat enkelen waren die het ook doen...maar los daarvan...dit is klaagbak en geen GC...geen Lifestyle...geen POL....geen N&A

En ik ging bewust dom praten omdat ik mezelf 35 keer aan herhalen ben....wat doe je met idioten die niet kunnen lezen die benader je ook als een idioot....ik heb niemand proberen te overtuigen dat ze op mijn levensstijl moeten overnemen...
  • jij wil/kunt zelf niet fatsoenlijk reageren

• waarom open je in godsnaam een topic?
  • Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
      vrijdag 7 maart 2008 @ 00:34:33 #199
    148588 rulerofdeath
    pi_57212272
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef Pulu het volgende:

[..]

Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiënische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...

Maar verder goed argument...goede stellingname en overtuigend gebracht...
    meen je dit nou serieus?
    ik denk niet dat je wilt weten wat er daar zoal nog gebeurd
    pi_57212302
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

• jij wil/kunt zelf niet fatsoenlijk reageren

• waarom open je in godsnaam een topic?
  • Zullen we stuk voor stuk alle reacties nalopen en mijn eerste reacties nalezen.....de inkt was niet droog of mensen moeten het gelijk belachelijk maken......ik reageer in eerste instantie serieus en viel niet aan...en op een gegeven moment ging ik sarcastisch reageren en vervolgens reageerden alleen mensen de OP lezen en dan de laatste post en dan gaan reageren.....dus laten we aub niet beginnen fatsoenlijk reageren...
    pi_57212344
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

meen je dit nou serieus?
    ik denk niet dat je wilt weten wat er daar zoal nog gebeurd
    Sarcasme vriend....omdat er allerlei sjakies of schapies (wat jij wilt) zeggen dat ik smetvrees heb, probeer ik ze attaqueren door aan te geven dat iets eet van de Mac waarvan het al jarenlang bekend is dat het verre van schoon is.....
      vrijdag 7 maart 2008 @ 00:42:07 #202
    148588 rulerofdeath
    pi_57212407
    maar dat 'sarcasme' van jou is niet te onderscheiden van je gewone praatjes
    pi_57212567
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef Vector_SLD het volgende:
    Smetvreesflikker
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef Biefstuk het volgende:
    Dus jij doucht het liefst elke keer nadat je iets heb aangeraakt ?

Smetvrees ?
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:11 schreef Cracka-ass het volgende:
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef PeZu het volgende:
    maar 2x per dag douchen/wassen

ik doe minimaal 3x per dag douchen en daarbij ook wel 10x handen wassen , vaak neemik mijn gezicht dan ook ff mee..

vieze TS maar 2x per dag
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:15 schreef KlappernootatWork het volgende:
    Probeer het eens voorzichtig met een keer per maand en dan langzaam opbouwen naar eens per half jaar
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Inderdaad, wat een viespeuk die ts.
    Ik ging altijd minstens 10 keer, maar van mijn therapeut mag ik nu nog maar 8 keer
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:15 schreef DroogDok het volgende:
    TS heeft smetvrees

Dus? Weleens van wc papier gehoord?
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:18 schreef iuvenis het volgende:
    Die Ts'er is echt zo'n type die bang is als je hem in zijn gezicht slaat...
    Ik was me overigens 1 keer per dag, sue me...
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

dus eigelijk is je klacht gewoon dat je dom bent _!
    quote:
    Op donderdag 6 maart 2008 15:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Tot dan reageerde ik serieus en toen ik ben langzaam sarcastischer gaan reageren.....dus aub niet beginnen over fatsoenlijk reageren...
    pi_57212783
    Ja maar je insunininunieert ook heel wat met dat 'ik snap dat niet'

Ook al staat het er niet letterlijk, ergens geef je toch wel aan dat mensen die een ander waspatroon dan jou hebben, raar bezig zijn, dus niet normaal.

Het is niet eens zo geweldig goed voor je om 2x per dag te douchen. Ik douche meestal om de dag, soms een paar dagen op een rij.
    pi_57212913
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 01:10 schreef Maisnon het volgende:
    Ja maar je insunininunieert ook heel wat met dat 'ik snap dat niet'

Ook al staat het er niet letterlijk, ergens geef je toch wel aan dat mensen die een ander waspatroon dan jou hebben, raar bezig zijn, dus niet normaal.

Het is niet eens zo geweldig goed voor je om 2x per dag te douchen. Ik douche meestal om de dag, soms een paar dagen op een rij.
    We kunnen een hele filosophische discussie hebben over wat 'normaal' is....normaal is wat je gewend bent...het is sinds de OP wat ik normaal vind....daarom zeg 'ik snap dat niet'......daarna geef ik een vluchtige beschrijving van handelingen die bijna alle mensen op een dag doen en aan de hand daarvan lijkt het mij logischer dat je 's avonds nog een keer doucht....meer heb ik niet willen zeggen volgens mij ook niet gezegd...de insunuatie is geheel voor eigen rekening....

Al na de eerste reacties heb ik gelijk al gezegd dat ik niemand minderwaardig vind dus als die ontkrachting niet voldoende aangeeft dan wil je gewoon niet goed lezen
    pi_57212917
    TS is homo, als hij uit de kast komt hoop ik dat hij zijn geaardheid kan acsepteren, ... al eerder meegemaakt.
    De Puta Madre
    pi_57212967
    niet douchen is goed voor de weerstand! ik heb in de afgelopen 6 jaar 1x griep gehad, en ik sla wel eens een dagje douchen over want anders wordt mijn huidje veel te droog en krijg ik allemaal schilfers. En nee ik ga geen lotions ofzo opsmeren want ik ben geen mevrouw.
    pi_57212984
    quote:
    Op vrijdag 7 maart 2008 01:24 schreef Killer_Mom het volgende:
    TS is homo, als hij uit de kast komt hoop ik dat hij zijn geaardheid kan acsepteren, ... al eerder meegemaakt.
    Tjonge tjonge....je breekt mijn hart...als je me wilt beledigen, verzin dan iets goeds....niet van dat pauperniveau....verder wilde ik aangeven dat je bijdragen inhoudelijk zeer sterk waren...zelden zo'n hoog niveau gezien..

En komen er fokvriendjes die je komen ondersteunen of verzin je dit helemaal in eentje....want we kunnen er bijna op wachten dat er dadelijk weer een sjakie langskomen die jou zal quoten en er dan een goede smiley aan vastplakt....nou dan heb je het helemaal gemaakt
    pi_57214226
    Ey flip.. STEL JE NIET AAN! Wat boeit het als je je niet minstens 20 keer per dag doucht? Denk je nou echt dat het een verschil maakt? Je moest eens weten wat er allemaal door je huid kruipt, hoevaak je je ook wast,
    XBL: Koning Stoma
    PSN: Koning_Stoma
    pi_57214322
    Zeg TS,

Is het 1 keer per dag met douchegel en de andere keer alleen maar afspoelen? En heb je geen last van een droge huid met zovaak wassen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')