Gaat mij net zo! Lekker s'avonds uitgebreid douchenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef kyraaa het volgende:
Mensen die het presteren om sochtends te douchen voordat ze de deur uitgaan![]()
Ik douch altijd savondsSochtends ben ik veeels te brak en te slaperig... Ik douch alleen sochtends als ik minder dan 4 uur geslapen heb en dan alleen omdat het lekker warm is. Als ik opsta moet ik zeker een kleine anderhalf uur bijkomen van mn nacht. Heb al moeite met mezelf aankleden... S'ochtends geen gezeur aan je hoofd
![]()
Je woordkeus verraadt hoe persoonlijk mijn post je raakt...ik probeerde wat algemene bezigheden op te noemen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
-dat jij als een dikke vetzak je helemaal kapotzweet wilt niet zeggen dat de rest dat ook meemaakt.
-dat jij je kont niet goed afveegt of je geen bidet hebt, wilt niet zeggen dat de de rest dat niet doet / heeft
-dat jij steeds met je poten in gore troep zit , wilt niet zeggen dat de rest dat doet, en nee van een boek/toetsenbord aanraken loop je geen infecties op
kortom dát dus.
Ik kan niet in je persoonlijke financiën kijken, maar 5 minuten douchen 's avonds ga je toch niet falliet van...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Betaal jij mijn energierekening?
Als je niet overdreven lang en heet doucht, goed eet en je huid verder goed verzorgt is het geen probleemquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef L.no het volgende:
Is het niet slecht voor je huid als je zo vaak douche?
Smetvrees is wanneer nadat je iemand een hand hebt gegeven gelijk je handen zou wassen of wanneer elke dag mijn bed zou verschonen of elke dag mijn huis zou schoonmaken...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:19 schreef iuvenis het volgende:
Weet je wat ik altijd doe bij mensen met smetvrees, mijn tong dichtbij hun neus uitsteken, gaan ze altijd gillen...
Al heb je er niet altijd iets over te zeggen hoor.. Ik kan zo gezond eten als maar kan en ik douche met voornamelijk koud water, ik heb nog steeds altijd pijn en jeuk als ik onder de douche vandaan kom.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:27 schreef Pulu het volgende:
[..]
Als je niet overdreven lang en heet doucht, goed eet en je huid verder goed verzorgt is het geen probleem
Zeker niet, maar een uitspraak alsquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:20 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dus 1x per dag meer douchen dan de norm hier is irrationeel?
quote:komt in contact met alle apparatuur of andere zaken/ handelingen waarbij bacteriën worden overgedragen
de afgelopen 15 jaar 2 keer ziek geweest....quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:35 schreef Badabingea het volgende:
Je zal een lekkere weerstand hebben TS
ojah.quote:komt in contact met alle apparatuur of andere zaken/ handelingen waarbij bacteriën worden overgedragen
Je toetsenbord is over het algemeen een van de smerigste dingen in huisquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
-dat jij als een dikke vetzak je helemaal kapotzweet wilt niet zeggen dat de rest dat ook meemaakt.
-dat jij je kont niet goed afveegt of je geen bidet hebt, wilt niet zeggen dat de de rest dat niet doet / heeft
-dat jij steeds met je poten in gore troep zit , wilt niet zeggen dat de rest dat doet, en nee van een boek/toetsenbord aanraken loop je geen infecties op
kortom dát dus.
Ik probeerde gewoon een algemene beschrijving te geven van handelingen waarbij je in aanraking komt met zaken waarvan bewezen is dat het bronnen van bacteriën....(voorbeelden toetsenboarden/deurknoppen en weet ik wat allemaal nog meer)quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:31 schreef Laertes het volgende:
[..]
Zeker niet, maar een uitspraak als
- komt in contact met alle apparatuur of andere zaken/ handelingen waarbij bacteriën worden overgedragen
klopt teveel douchen is slecht voor je huid, maar je moet je huid ook goed verzorgen en niet te lang en heet douchen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat TS weleens een waterallergie kan ontwikkelen op deze manier.
Heb zelf ook vroeger elke dag 2 a 3 keer gedoucht en dat is mij nu opgebroken. Als ik nu vaker dan 1x per dag douche gaatt het fout, en worden mn benen hartstikke droog -> dus teveel douchen is ongezond voor je huid.
Ik douche nu trouwens alleen 's ochtends
Nee, hoor het is juist sexy als je partner naar je partner ruikt en niet naar een een of ander chemisch goedje uit een axe-fabriek.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:14 schreef Pulu het volgende:
En als je weet dat je actief wordt met je partner is toch niks lekkerder om allebei lekker fris te zijn?
dus als jij achter de computer zit en je gaat een appel eten dan ga je eerst onder de douche?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:44 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ik probeerde gewoon een algemene beschrijving te geven van handelingen waarbij je in aanraking komt met zaken waarvan bewezen is dat het bronnen van bacteriën....(voorbeelden toetsenboarden/deurknoppen en weet ik wat allemaal nog meer)
Misschien had ik nog duidelijker moeten zijn in de omschrijving....weet nog steeds niet wat hier irrationeel aan is
En nee voordat er bijdehandjes grappig willen zijn....ik denk niet bij elke deurknop..ooooooh vies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
maar het ligt wel lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Naja ik moest toen veel douchen ivm voetbal en andere sporten die ik deed. En ja douchte altijd warm en lang, liefst sta ik nog steeds lang onder de douche, maarja kan helaas niet. Om één of andere reden vind ik een bad wel vies, je gaat er ranzig in, je zit een tijdje in het water dat ranzig wordt door jou, en uiteindelijk kom je er niet schoner uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |