Dat is een WC.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:42 schreef Resonancer het volgende:
Ik douche me wel 10 x per dag, maar hou vieze voeten..![]()
[ afbeelding ]
OOk ja,quote:
Hendig sjieke anus schoonmakerquote:Op zondag 9 maart 2008 11:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
OOk ja,
Dit is de deluxe uitvoering.
[ afbeelding ]
Ik douche ook (bijna) altijd 's avonds. Ik word er altijd duf van en dat gaat niet weg tot ik slaapquote:Ik snap de mensen niet die alleen 's avonds douchen. Een paar vrienden van me douchen weliswaar iedere dag, maar alleen in de avond. Ik zou me dan overdag echt niet fris voelen.
Watjezegt.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:58 schreef Kontiki het volgende:
Ik snap de mensen niet die alleen 's avonds douchen. Een paar vrienden van me douchen weliswaar iedere dag, maar alleen in de avond. Ik zou me dan overdag echt niet fris voelen.
moet je de douch niet op standje sambal zettenquote:Op zondag 9 maart 2008 13:39 schreef Lente_ninja het volgende:
Lekker voor je huid dan, je zovaak wassen...
Ik douche om de dag en was me tussendoor met een washandje. Is veel beter voor zowel je huid als je haar!
[..]
Ik douche ook (bijna) altijd 's avonds. Ik word er altijd duf van en dat gaat niet weg tot ik slaap![]()
Nou, dit merk je dan weer wel (ken zo iemand die amper 1 keer per week doucht).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:57 schreef floris.exe het volgende:
1x per dag douchen is trouwens al overdreven genoeg. Slecht voor je huid en komt nogal neurotisch over. Een ander merkt er niets van of je nu 2x per dag doucht of 2x per week, dus waarom zoveel water verspillen?
Lijkt , maar het is absoluut niet zo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:42 schreef Pulu het volgende:
[..]
Misschien had ik nog genuanceerder moeten zijn in de OP...
Naar mijn mening lijkt je bed eerder te gaan stinken en meuren als elke dag zonder te douchen in je bed gaan liggen...als ik dus voor het slapen douche dan lijkt het me dat je bed schoner is dan wanneer je ongewassen in bed gaat liggen
quote:Huidschilfers van u zijn voor uw huisdieren de essentiële voedingsbron . U verliest 1,5 gram huidschilfers per dag, dat neerkomt op een halve kilo per jaar. Vooral in bed verliezen we de meeste huidschilfers. Ook houdt transpiratie en ander lichaamsvocht hun woonomgeving vochtig, zoals ze het graag hebben.
Dat is dan weer een voordeeltjequote:De huisstofmijt is bleek en klein: slechts 0,3 mm lang. Haar uitwerpselen meten slechts 10 tot 40 µm (micrometer) (1 µm = 1/1000 mm).
Ze eten huidschilfers van mensen. Gelukkig maken ze geen geluid, want anders zou je waarschijnlijk geen oog dicht doen. In één bed zitten soms meer dan 100 000 mijten
Lambal, je zit vol met parasiterende bizzles en commensale bacteriënquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lijkt , maar het is absoluut niet zo.
Je duikt gewoon schoon in een bed vol beestjes zoals de huisstofmijt (die weer hardstikke blij worden als ze je aan zien komen, Yezzzzz, daar komt die zweetbal weer. Dankzij de douche zullen je droge schilfertjes voor hen een supermaaltijd zijn !!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is dan weer een voordeeltje
Ben je ook lid van die Partij voor de Dieren btw?
idd is ook helemaal nergens voor nodig en zelfs slecht voor je huid die zo zelf geen weerstand meer opbouwtquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef ioko het volgende:
Ik douche niet eens elke dag, dan zul je mij wel helemaal vies vinden.
Niet dat mij dat iets boeit
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Lijkt , maar het is absoluut niet zo.
Je duikt gewoon schoon in een bed vol beestjes zoals de huisstofmijt (die weer hardstikke blij worden als ze je aan zien komen, Yezzzzz, daar komt die zweetbal weer. Dankzij de douche zullen je droge schilfertjes voor hen een supermaaltijd zijn !!
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is dan weer een voordeeltje
Ben je ook lid van die Partij voor de Dieren btw?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:29 schreef Knevelt het volgende:
ow, bijna dicht
Werd tijd...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:29 schreef Knevelt het volgende:
ow, bijna dicht
Ja, je moet ook steeds langer douchen voor hetzelfde gevoel. En na een tijdje ga je het water uitkoken voor een betere shot.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:30 schreef Pakspul het volgende:
Mensen die zich twee keer per dag douchen en dan ineens gaan camperen krijgen die dan ook ontwenningsverschijnselen netzo als je krijgt als je van de crack afstapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |