Klopt ja! Wat jij zegt, heb ik ook echt gezegd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:36 schreef Maikuuul het volgende:
Smetvrees topic
sad als je zo denkt, stel je voor een paar bacterien die op je handen zitten, daar ga je ook echt dood van he
Mijn gezicht wassen doe ik wel altijd als ik opsta en naar bed ga, maar om nou elke dag te douchen
Ja, al die miljarden particulieren op aarde hebben vast niets te maken met milieuproblematiek.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef Pulu het volgende:
[..]
Dom...intelligentie is iets relatiefs, maar jouw reactie is veelzeggend
Laten we geen zaken erbij halen die niet terzake doen zoals milieukwesties
De illusie die afgelopen jaren is geschapen dat particulieren een hele grote bijdrage leveren met hun energiegebruik is een fabeltje
3 maal daags dus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:21 schreef JanusAnus het volgende:
Ik douche alleen na het vuistneuken.
Enig idee waarom ik dat zei? Geen punt te maken ofzo, ik reageerde slechts op jou debiele manier van reageren op anderen. Heb je je beddengoed al verschoont? Al gedoucht? Retard..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:30 schreef Pulu het volgende:
[..]
Weer eentje die de vorige pagina niet heeft gelezen....ik heb al gedouchet om 6 uur en toen heb ik lekker mijn maaltijd van het hygiėnische McDonalds naar binnen hebt gewerkt...
Maar verder goed argument...goede stellingname en overtuigend gebracht...
Precies...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef Argento het volgende:
het is niet goed voor je huid om iedere dag onder de douche te gaan staan. Laat staan meerdere malen per dag.
Valt best mee hoor deo doet wonderenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:52 schreef RickoKun het volgende:
Dat is onzin, dat het niet goed voor je huid is om eens per dag jezelf te reinigen, je bent gewoon een stinkbeest als je ongewassen rond loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |