TLSP is kickerquote:Op zondag 30 maart 2008 03:39 schreef Aisumasen het volgende:
Ah, dat is toch net zo mooi! Maar ja, in Nijmegen draaiden ze én Arctic Monkeys én TLSP én The Rifles.Jammer van die band die tussendoor speelde.
-equote:Op zondag 30 maart 2008 03:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik moest het met de Reifels doen in de Melkweg.
Mogen ze hier ook wel doen, als het maar niet zo geheim is dat ik er niet van weet.quote:Op maandag 31 maart 2008 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
TLSP hebben donderdagavond in het geheim akoestisch opgetreden in Madrid.
Linkje via Google Translate hierrr.
quote:Op donderdag 3 april 2008 14:29 schreef Markeerstift het volgende:
Ik las dit op de hyves van TLSP maar zag het nog niet hier dus bij deze:
Dinsdag 15 april spelen The Last Shadow Puppets, onder begeleiding van een 12-koppig strijkersorkest, tracks van hun album in de show van Jools Holland op BBC2 om 23.00 uur Nederlandse tijd.
Deze uitzending wordt herhaald op vrijdag 18 april om 23.35 uur.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:16 schreef Aisumasen het volgende:
Het gerucht gaat dat ze binnenkort optreden in de show van Jools Holland, inclusief strijkorkest.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:42 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat hij binnenkort lekt.. Zodat we alvast kunnen voorgenieten
Die zal ergens dit weekend wel verschijnen op internet dan lijkt me?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
En de 7de komt de digitale single uit. Hopelijk al met B-kanten.
Nee dus. Geen B-kanten digitaal te downloaden vandaag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:46 schreef Aisumasen het volgende:
En de 7de komt de digitale single uit. Hopelijk al met B-kanten.
Daar was ik ook al bang voor, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |