Dat doen ze alleen maar om jou te pesten, zodat je er 2 moet kopen!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:57 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geen 10" nee, maar twee verschillende 7" vinyl singles. Dus 3 verschillende formaten singles. Met op elke geluidsdrager tenminste één exclusieve B-kant. En welke je moet kopen? Alle versies natuurlijk.
Ik vind het juist tof. Hoe meer vinyl, hoe beter. Ik bedoel, die nummers zijn toch wel te downloaden... Veel artiesten maken heuze kunstwerkjes van vinyl in twee delen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen maar om jou te pesten, zodat je er 2 moet kopen!
Vind het erg bullshit dat ze het zo doen...
Ja maar om nu te zeggen dat de AM daar bekend om staan qua single releases, nou, neeuhquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik vind het juist tof. Hoe meer vinyl, hoe beter. Ik bedoel, die nummers zijn toch wel te downloaden... Veel artiesten maken heuze kunstwerkjes van vinyl in twee delen.
De vinyl-singles van AM zijn altijd van zeer hoge kwaliteit. Dik vinyl en mooie speciale inlays. Maar ik had het meer over dubbele 7"-releases in het algemeen. Vaak zijn het een soort van puzzels, en is het leuk om te verzamelen. Wat ik wél irritant vind, is dat er dus nu een nummer wordt uitgebracht wat nergens op vinyl te krijgen is. Dat is Arctic Monkeys nog nooit overkomenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ja maar om nu te zeggen dat de AM daar bekend om staan qua single releases, nou, neeuh... Ik vind TP en FA en BS toffe singles om te hebben op vinyl, toffe B kanten ook, maar qua hoezen zijn het nu niet echt mega kunstwerken, vind ik dan
.
Ik doe niet aan kopen wegens principesquote:Op zondag 16 maart 2008 01:57 schreef portie het volgende:
[..]
niet? dit wordt toch automatisch een cd die je gaat kopen ?!
Ik noem een Matador...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De vinyl-singles van AM zijn altijd van zeer hoge kwaliteit. Dik vinyl en mooie speciale inlays. Maar ik had het meer over dubbele 7"-releases in het algemeen. Vaak zijn het een soort van puzzels, en is het leuk om te verzamelen. Wat ik wél irritant vind, is dat er dus nu een nummer wordt uitgebracht wat nergens op vinyl te krijgen is. Dat is Arctic Monkeys nog nooit overkomen.
Niet als het album uit is. En LSP is niet AM. dus gewoon een eigen topic.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:27 schreef jakkop het volgende:![]()
En dát is precies de reden dat ik tegen 2 topic-series ben. Het gaat toch door elkaar lopen.
Wij doen niet aan lekker wegens principes en dat gaat ook niet de inhoud worden van dit topic.quote:Op zondag 16 maart 2008 02:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kopen wegens principes.
Dat is goed hoor, kusje knuff.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:46 schreef Merkie het volgende:
Fake, als 'ie echt was zou Aisumasen hem al gepost moeten hebben.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:46 schreef Merkie het volgende:
Fake, als 'ie echt was zou Aisumasen hem al gepost moeten hebben.
Dit is geen AMquote:Op zondag 16 maart 2008 21:07 schreef AMDB het volgende:
Toffe cover wel, beter dan die van AM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |