abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58077454
Mooi!
pi_58077951
Ik wil een tour, met orkest!
pi_58077988
Ain't gonna happen... Dan moet Owen Pallett ook mee als dirigent enzo.
pi_58078119
Die man heeft toch ook met Arcade Fire getourd?
pi_58078360
Ja, dat is Owen Pallet aka Final Fantasy. Hij heeft de orchestrale arrangementen voor hun albums gedaan, net zoals op het album van TLSP dus

Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat ze gaan touren omdat hij dan mee moet, maar het is gewoon onwaarschijnlijk dat ze in zo'n bezetting gaan touren .
pi_58079203
'In My Room' pakte ook goed uit, zeg.
pi_58079840
Euh.... ik dacht dat alleen Age of Understatement werd uitgevoerd en de rest vrijdag...?

Age staat al op Youtube.
pi_58079861
Dat dacht ik dus ook...maar de andere artiesten waren interessant genoeg om het af te kijken. Met als verrassing een tweede nummer van TLSP aan het eind. Al vind ik 'In My Room' niet héél geweldig, moet ik eerlijk zeggen. Vrijdag zullen ze 'Standing Next To Me' vast als 3de nummers uitvoeren, denk ik.

Hehe, die YouTube-link wilde ik nét gaan plaatsen.
pi_58086430
Wordt de uitzending van gisteren nog herhaald? Ik heb het niet gezien Ik wil het graag op tv zien i.p.v. YouTube
Stay on my arm, you little charmer
pi_58089840
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:23 schreef Toad het volgende:
Euh.... ik dacht dat alleen Age of Understatement werd uitgevoerd en de rest vrijdag...?

Age staat al op Youtube.

Betere kwaliteit
pi_58091045
ze spelen vrijdag dus niet Standing Next To Me maar My Mistakes Were Made For You

aldus NME

http://www.nme.com/news/the-last-shadow-puppets/35951
pi_58093272
3 nummers gespeeld dus? Ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht!
pi_58102133
De postbode kwam net mijn singlepakketje brengen! Het ziet er echt zo ouderwets uit en dat vind ik gaaf. Hopelijk komt morgen het album .
pi_58102691
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:54 schreef tim. het volgende:
Wordt de uitzending van gisteren nog herhaald? Ik heb het niet gezien Ik wil het graag op tv zien i.p.v. YouTube
Sterker nog, de uitzending van woensdag was een klein gedeelte van wat vrijdag in de echte uitzending wordt vertoond. Dus, tune in op BBC2 op vrijdagavond rond 00:30 Nederlandse tijd.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:47 schreef portie het volgende:
ze spelen vrijdag dus niet Standing Next To Me maar My Mistakes Were Made For You
[..]
Hmm, jammer.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 18:47 schreef Markeerstift het volgende:
3 nummers gespeeld dus? Ik had eerlijk gezegd wel meer verwacht!
Als je bij Jools 3 nummers mag spelen ben je wel 'top of the bill'. De enige artiest die ik daar ooit méér dan 3 nummers in één uitzending heb horen spelen is God himself: Paul McCartney.

Pure perfectie, vastgelegd op één foto.
pi_58103541
heb de cd bij een paar wafels gekregen inmiddels. Nog niet veel geluisterd maar klinkt goed
pi_58103577
Hopelijk snel op YouTube:
quote:
4 Music: 4Play: The Last Shadow Puppets

Channel: Channel 4
Air date: Thu, Apr 17 2008 - 00:40
Description: Series focusing on hot new musical talent. Alex Turner of The Arctic Monkeys and Miles Kane of The Rascals reveal details of their new joint project, The Last Shadow Puppets.
pi_58103602
quote:
Op donderdag 17 april 2008 00:41 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Sterker nog, de uitzending van woensdag was een klein gedeelte van wat vrijdag in de echte uitzending wordt vertoond. Dus, tune in op BBC2 op vrijdagavond rond 00:30 Nederlandse tijd.
[..]

Nu ook in goede kwaliteit, als je op dat TV-icoontje klikt en voor 'high quality' kiest.
  donderdag 17 april 2008 @ 12:54:19 #293
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58109729
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:32 schreef Xurk het volgende:
Vanochtend in de Metro:

In de Shoutbox op Last.fm van "The Last Shadow Puppets" staat trouwens een interessante link...
pi_58111057
Wow...
Meeting place

In my room is ook vet, The time has come again vind ik denk ik wat minder.
  donderdag 17 april 2008 @ 13:52:13 #295
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_58111188
Vanavond hopelijk de promo op de deurmat...ben wel heel erg benieuwd naar het album...
pi_58111230
Tot nu toe is het voor mij erg vet, wel wennen als je de muziek van wat ze normaal spelen gewend bent.
pi_58112008
Ik vind de Miles nummers gewoon het vetst!
Standing next to me
Meeting Place
pi_58114322
Ik sneakte vanochtend snel even naar de platenzaak, om die fucking CD aan te schaffen. Eigenlijk koop ik niets op CD, alleen op LP. Maar hey, er zijn uitzonderingen.
De LP komt op een andere manier naar me toe, EN IK HOOP ZO SNEL MOGELIJK .

Hoe dan ook , ik stond in die platenzaak en vroeg om de CD.
"The Last Shadow Puppets? Kijk, dit is de CD...en dit is de LP..."
Dus ik zo van: !
"...maarrrr, we mogen 'em nog niet verkopen. Wereldwijd embargo tot morgenochtend 09:00."
Verdomme , de ultieme tease! Helemaal frustrerend, omdat de hele plaat toch gelekt is gisteren .
Ach, nu weet ik alvast dat de CD en LP er mooi uitzien .

Dan maar op een andere manier dus. 'In My Room' is stukken beter dan ik in eerste instantie dacht. 'Meeting Place' doet me in het intro denken aan - sorry - de muziek van 'De Indische Waterlelies' uit de Efteling, maar klinkt toch erg fijn. Datzelfde geldt voor 'The Times Has Come Again'. Weer zo'n mooie Turner-'ballad'. Sterk slot van de plaat.
pi_58117027
Ik wil de CD =[
pi_58117400
Je moet hem wel een paar keer luisteren voor je hem 'hebt' vind ik.
Vond het de eerste keer niet zo bijzonder, maar begin het nu wel leuk te vinden

Maar weet niet of ik liever een Arctic Monkeys album had gehad Waarschijnlijk wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')