SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet.quote:Op maandag 14 april 2008 22:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik kijk hier zo erg naar uit. Als complete band inclusief strijkorkest. Morgenavond dus één song in het voorproefje van de Jools van vrijdagavond.
Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt, het viel mij ook al op namelijk. De single klinkt voor mij bijna als Alex solo, met Miles alleen als ondersteunende harmonie-vocaal. Precies hetzelfde bij 'In The Heat Of The Morning', dat is gewoon Alex solo met Miles in het refrein op de achtergrond.quote:Op maandag 14 april 2008 21:19 schreef JeroenV het volgende:
Aisu, wat vind jij van mijn idee dat Alex veel meer zingt voor mijn gevoel?
Al verschillen de stemmen niet heel veel..
Ik hoor hier eigenlijk alleen maar Alex, het gehele nummer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het verschil in hun stemmen in toch wel duidelijk te horen, bijvoorbeeld op 'Wondrous Place'. Luister bijvoorbeeld vanaf 0:35 bij 'Away from harm in my baby's arms'. Dat is typerend voor Miles. De tekst 'Man I'm nowhere' is dan weer overduidelijk Alex.
Serieus? Ook als je luistert naar het moment wat ik net beschreef? Dat is best duidelijk Miles.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik hoor hier eigenlijk alleen maar Alex, het gehele nummer.
quote:Alex:
I found a place full of charms,
A magic world in my baby's arms.
Her soft embrace like satin and lace -
Wondrous place.
Miles:
What a spot in a storm,
To cuddle up and stay nice and warm.
Away from harm in my baby's arms -
Wondrous place.
Alex:
Man I'm nowhere
When I'm anywhere else,
But I don't care,
Everything's right when she holds me tight.
Miles:
Her tender hands on my face,
I�m in heaven in her embrace.
I wanna stay and never go away�
Wondrous place.
Alex:
Man I'm nowhere
When I'm anywhere else,
But I don't care,
Everything's right when she holds me tight.
Miles:
Her tender hands on my face,
I'm in heaven in her embrace.
I wanna stay and never go away�
Wondrous place.
Hmm je hebt gelijk ja, ze wisselen het af. Vind ze wel moeilijk uit elkaar te houden. Vanaf 00:27 is het Miles volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:15 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Serieus? Ook als je luistert naar het moment wat ik net beschreef? Dat is best duidelijk Miles.
[..]
Ik moet ze nog bestellenquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:19 schreef Aisumasen het volgende:
Maar nog niemand heeft de 7" vinyl singles of de normale CDS gekocht? Als ik tijd heb en in de buurt van mijn platenzaak kom, zal ik foto's posten.
Het is het interview in OOR wat de doorslag gaf hè!quote:
De 7" singles kosten 7 euro per stuk in de platenzaak.quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ik moet ze nog bestellen, maar ik zit hier met dat gekloot van Bullit enzo
Nog niet gelezen, het was drukquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het is het interview in OOR wat de doorslag gaf hè!
Ook met de britse pond als ik ze via domino records bestel?quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:35 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Het is het interview in OOR wat de doorslag gaf hè!
[..]
De 7" singles kosten 7 euro per stuk in de platenzaak.Op internet ben je veel goedkoper uit als je de CDS plús die twee 7" singles koopt, zelfs met verzendkosten.
De single is vreemd genoeg (nog) niet te koop bij Domino Mart. Teddy Picker was ook pas na 3 maanden te koop bij Domino.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ook met de britse pond als ik ze via domino records bestel?
En morgenavond is nú. Niet vergeten: Over 20 minuten alvast één song bij Later With Jools Holland op BBC2.quote:Op maandag 14 april 2008 22:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik kijk hier zo erg naar uit. Als complete band inclusief strijkorkest. Morgenavond dus één song in het voorproefje van de Jools van vrijdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |