wooowquote:Op donderdag 6 maart 2008 04:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt wel n de buurt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:15 schreef santax het volgende:
[..]
Dus dat doet Jack Spijkerman nu... zelf typetjes spelen
die idd..quote:Op donderdag 6 maart 2008 04:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt wel n de buurt.
die is leukquote:
Nee johquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:41 schreef Oksel het volgende:
Gnoe is echt wel mooi.
ik dacht dat het een croc was die wat onderdelen mistequote:
Origineelquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef pulletje het volgende:
[ afbeelding ]
Sam, een Chinese volbloed, was vrijwel haarloos en had nog maar een paar scheve tanden in zijn bek. Het dier werd in de Verenigde Staten tot drie maal toe gekroond tot lelijkste hond ter wereld.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:10 schreef Trafasi het volgende:
manbearpig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens.quote:
Dries roelvinkquote:
WTF is ze tegen een glaze deur aangelopen ofwat?quote:
Ik zit me al 10 minuten af te vragen wat voor kruising het isquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik zit hier hardop te lachen om dat hoofd![]()
![]()
genetische ziektequote:Op donderdag 6 maart 2008 23:09 schreef kyraaa het volgende:
omg![]()
![]()
Die laatste.... wat heeft dat mens? Dat moet wel photoshop zijn.... toch?
X-men 4quote:
je zou haast zeggen dat ie al in de oven is geweestquote:
Dus het leeft ook nog?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef pulletje het volgende:
[ afbeelding ]
Sam, een Chinese volbloed, was vrijwel haarloos en had nog maar een paar scheve tanden in zijn bek. Het dier werd in de Verenigde Staten tot drie maal toe gekroond tot lelijkste hond ter wereld.
Geen idee. Ik heb geafbeeldinggoogled, op ugly animal geloof ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:52 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat beest is zo cool! Wat is het?
Een almiqui dusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geafbeeldinggoogled, op ugly animal geloof ik.
Het beest heeft iets mythisch, iets episch. Ik moet meteen denken aan magische oorden waar allerlei wezens een legendarische strijd met elkaar voeren. Dit dier ziet er uit als een geniepige onderhandelaar, raadsheer, spion of verrader.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geafbeeldinggoogled, op ugly animal geloof ik.
I LOL'dquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:00 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Het beest heeft iets mythisch, iets episch. Ik moet meteen denken aan magische oorden waar allerlei wezens een legendarische strijd met elkaar voeren. Dit dier ziet er uit als een geniepige onderhandelaar, raadsheer, spion of verrader.
Daarnaast heb ik veel fantasie.
een mens is ook maar gewoon een zoogdierquote:
Lelijke mensen posten is veel te makkelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
een mens is ook maar gewoon een zoodier
Wat is dat?quote:
Dubbel.quote:
Heb je dr foto's van ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
er zit er een onder mijn bed, maar ik durf niet te kijken
Een emu?quote:
Hij is echt bruut!quote:
Hij doet zn naam in ieder geval wel eer aanquote:Op maandag 24 maart 2008 15:46 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Dat ik deze nou gewoon al die tijd was vergeten![]()
![]()
Zie, mijn bron van inspiratie: De Fluitbekzeenaald![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |