Snapt dat dan....... Brian is lief dominantquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:08 schreef Kaleddis het volgende:
Ondertussen kruipt Amanda steeds weer onderdanig naar Brian toe. Die dit natuurlijk weer afwijst.
Ze leert het ook echt nooit he
In het bed van Eric?quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:09 schreef Musje456 het volgende:
Waar slaapt Nicole trouwens?
uh.. okeeeej. doen ze nog boozquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zit je fout en hebben ze het over de cake die ze gaan bakken.... Amanda is de gist vergeten
Tuurlijk niet, Brian is niet boos.. hij is teleurgesteldquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Uh.. okeeeej. Doen ze nog booztegen elkaar? Gaat brian al slaan? Ben lui, kan niet bij shift.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:12 schreef Leandra het volgende:
Je zult zo'n vriendje hebben...
Het voelt vast enorm veilig als je weer eens verrot gescholden wordt omdat je een paar drankjes ophebt
Hij heeft haar geadviseerd en ze heeft er niets mee gedaan, foei fikkiequote:Op donderdag 6 maart 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Brian is niet boos.. hij is teleurgesteld![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Op deze manier zeker niet, ik vind de streams wel te pruimen nu trouwens.
Idd, dat dus...... Stoute hond Amandaquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft haar geadviseerd en ze heeft er niets mee gedaan, foei fikkie
IK OOKquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
Ik wil een stream op Brian en Amanda....... REGIE
Foei Nikkiequote:Op donderdag 6 maart 2008 01:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij heeft haar geadviseerd en ze heeft er niets mee gedaan, foei fikkie
Een enge teringlijer is het.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:13 schreef neehe het volgende:
Brian weet dat hij kan gaan slaan hij heeft zijn handen boven zijn hoofd in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |