Nicole: Tering, alles is hier echt veel kleiner.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
Is wel hip die matten. Nog even en Amanda hangt een home sweet home mat aan haar kop.
Wherever she lays her mat, is her home.
En kom binnen. Bekijk en verwonder u over de flora en fauna die kan groeien op een hoofd.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:25 schreef noekje het volgende:
Is wel hip die matten. Nog even en Amanda hangt een home sweet home mat aan haar kop.
Wherever she lays her mat, is her home.
*Gluurt eens in de oren*quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:31 schreef noekje het volgende:
[..]
En kom binnen. Bekijk en verwonder u over de flora en fauna die kan groeien op een hoofd.
Netty zit aan de kassa en Kenneth geeft de rondleiding.
Mogguh, je vergeet KUT, ook een favo woord van die undercover slet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
Tering, tering, tering!
Zo. Da's geloof ik zo'n beetje tweederde van het vocabulaire van de nieuwste aanwinst.
Maakt niet uit hoor, ze zijn inwisselbaar, misschien hebben ze samen wel een gemiddeld IQ, iig heeft Mannie weer een tut-maatje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, je vergeet KUT, ook een favo woord van die undercover slet.
Ik raak helemaal in de war, wie is wie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy Mozes, wat een type zeg. Ze zegt dat haar moeder haar kleding uitkiest omdat ze een ordinaire smaak heeft, goh.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:42 schreef kahaarin het volgende:
Maakt niet uit hoor, ze zijn inwisselbaar, misschien hebben ze samen wel een gemiddeld IQ, iig heeft Mannie weer een tut-maatje.
Wat een ordinair smoelwerk heeft dat mens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft ook een screening gedaan voor Dames in de dop, is niks geworden. Ze wil ook paaldansles.
[ afbeelding ]
Hij zei pietje de brandweerman.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:03 schreef Varen het volgende:
Huub: ik geloof dat Brian onder de douche staat.
[ afbeelding ]
Moet wel lachen om haar, is denk niet echt verkeerd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een ordinair smoelwerk heeft dat mens.
ik denk dat er niet alleen in vlijmen een woonwagenkamp zit.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef yvonne het volgende:
Komt ze nou uit Vlijmen?
Daar zit toch een woonwagenkamp?
Ik vind er wel grappig, ze stelt allemaal van die vreemde vragen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moet wel lachen om haar, is denk niet echt verkeerd.
Volgens Google wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef yvonne het volgende:
Komt ze nou uit Vlijmen?
Daar zit toch een woonwagenkamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |