Kolere moet Eric je dat nu gaan vertellenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:20 schreef trettie het volgende:
Hoi Eric,
jammer dat je er nu al weer uit moest en dat dat op zo'n gluiperige manier gebeurd is.
Ik heb eigenlijk verder maar 1 vraag aan je en ik hoop dat ik daar een antwoord op krijg.
Is het tijd dat we actie gaan voeren?
Of zeg je het is te laat?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:04 schreef DGK-Eric het volgende:
Bedankt voor jullie berichten en medeleven! Ben blij om te lezen dat (de meeste van) jullie hebben genoten!!
hoi moppie!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:04 schreef DGK-Eric het volgende:
Bedankt voor jullie berichten en medeleven! Ben blij om te lezen dat (de meeste van) jullie hebben genoten!!
Oh oh! Komt Karima weer in de kooi?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:19 schreef Reza-impreza het volgende:
Welkom
Oh my god...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oh! Komt Karima weer in de kooi?![]()
Hoi Eric, wat Scandalous zegt. We moeten eens bijpraten. *klopt op een stoel* Kom eens gezellig naast ons zitten en vertellen tante Scandalous en tante Noekje maar eens alle vuige details.
Gezellig!
Het wachten is op golfertquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik nam Noekie tot nog toe altijd serieus...what was I thinking?
Sssst jij!! Zo krijgen we dus nooit iets te horen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik nam Noekie tot nog toe altijd serieus...what was I thinking?
Absoluut!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook!
Met vodka en polm. En noekje, Scandalous en Eric.
Drie damn fine faghags, genotsmiddelen te over, wat wil je nog meer, Eer?
Moet ik jou nu pm-en voor de ballotage, noek?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook!
Okay...ik geef het toe...ik vind Erik eik ook een keigave gosert.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Absoluut!
Mocht het ons toch niet lukken dan zetten we gewoon Jappie en een lokeend in.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:39 schreef Canisfire het volgende:
Hoe is Eric er deze keer uitgezet dan ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:49 schreef spacemangraig het volgende:
Hoi Eric, dankzij jou durf ik niet uit de kast te komen. groeten.
In dat geval stel ik mijn eerste vraag gelijk maar even....heb jij nu wel of niet je pik in Huub's mond gestopt ? Of was het nou andersom...nu ja..je was er zelf bij dus je begrijpt ongetwijfeld wat ik bedoel.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:25 schreef Heathen. het volgende:
Ik ben de echte eric.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:46 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook!
Uiteraard blijft alles tussen vier muren. Febo hoeft niets te weten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oh! Komt Karima weer in de kooi?![]()
Hoi Eric, wat Scandalous zegt. We moeten eens bijpraten. *klopt op een stoel* Kom eens gezellig naast ons zitten en vertellen tante Scandalous en tante Noekje maar eens alle vuige details.
Gezellig!
Ja ik begrijp je.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval stel ik mijn eerste vraag gelijk maar even....heb jij nu wel of niet je pik in Huub's mond gestopt ? Of was het nou andersom...nu ja..je was er zelf bij dus je begrijpt ongetwijfeld wat ik bedoel.
Oe, sorry Jerruh!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef Jerruh het volgende:. je vergeet zowat de grootse cocktailzuipende fag van het stel
.
Eric, schatje, kun je vanavond even iemand bellen die morgen naar de kooi gaat om Huub in te fluisteren dat Huub's kansen om de 15e mei te overleven sterk afnemen als hij Jaap er niet uitstemt donderdag?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap geeft aan met Brian en Amanda te gaan samenwerken, op 15 mei.
En ruk je er nog ff op af.. Dat was wel geilquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:59 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Eric, schatje, kun je vanavond even iemand bellen die morgen naar de kooi gaat om Huub in te fluisteren dat Huub's kansen om de 15e mei te overleven sterk afnemen als hij Jaap er niet uitstemt donderdag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |