Wie was dat op 19 mei? NOX?quote:Op maandag 19 mei 2008 08:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook. Mede oprichter van de nr. 1 Alliantie.
Ja.quote:
Omdat die klootzakken van PRV (Pia/Remi/Vitalis) zon beetje heel server 4 in bedwang houden en elke alliantie stuk voor stuk kapot maken... de server loopt rap leeg... de nr's 1, 2 en 5 allianties die samen een pact vormen... met alle respect, maar daar kan geen enkele andere alliantie tegenop, tenzij er ook een aantal goed gaan samenwerken... En ik heb de pech in het noordoosten te liggen, in het deel grotendeels beheerst door PRV... waar de arrogantie zo groot is, dat je er echt bijna van gaat overgevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:58 schreef Jojogirl het volgende:
Hoezo zware tijden op s4 Frutsel?
Op s7 is het erg rustig, sinds onze NAV. Iedereen is nu hard bezig met eindspelvoorbereidingen.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat die klootzakken van PRV (Pia/Remi/Vitalis) zon beetje heel server 4 in bedwang houden en elke alliantie stuk voor stuk kapot maken... de server loopt rap leeg... de nr's 1, 2 en 5 allianties die samen een pact vormen... met alle respect, maar daar kan geen enkele andere alliantie tegenop, tenzij er ook een aantal goed gaan samenwerken... En ik heb de pech in het noordoosten te liggen, in het deel grotendeels beheerst door PRV... waar de arrogantie zo groot is, dat je er echt bijna van gaat overgeven
Ja..en ze komen er ook openlijk voor uit...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]KLinkt alsof het spelletje redelijk doodgemaakt wordt daar.
welke coordinaten zit je ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:57 schreef Frutsel het volgende:
Ben op 8 ook maar begonnen als romein
beschermde status.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:10 schreef Frutsel het volgende:
Lekker druk bij jou ook... word je al aangevallen of heb je nog beschermde status?
jah inderdaad, extra toevoegingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:44 schreef Frutsel het volgende:
ja die opdrachten zijn nieuw
wel jammer dat ze op een gegeven moment stoppen
soort van "quests" zou wel leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |