quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:13 schreef HassieBassie het volgende:
Succes met de belastingtelefoon.
Eigenlijk is het niet de Belastingdienst, die innen alleen maar. Het is de overheid die al die regeltjes heeft bedacht en die dan toegepast moeten worden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:23 schreef HPoi het volgende:
Ik moet dokken en dan komt het via een omweg weer terug. Typisch de belastingdienst.
Ik ga hier echt niet alle bedragen over mijn inkomen neerkwakken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef Blinkybill het volgende:
ik neem aan dat op de achterkant van de definitieve aanslag staat vermeld hoe ze aan het bedrag zijn gekomen
als je dat hier deponeert, kunnen we je misschien verder helpen
De vraag is toch duidelijk? Kan een belastingopgaaf, elektronisch, waarvan verwacht mag worden dat het grofweg juist berekent, ineens, zonder nieuwe info, 1000 euro hoger uitvallen?quote:aan dit verhaal alleen hebben we weinig en is eerder rijp voor de klaagbaak
ok ik kan begrijpen dat je niet hier je inkomengegevens neer gooitquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet alle bedragen over mijn inkomen neerkwakken.
[..]
De vraag is toch duidelijk? Kan een belastingopgaaf, elektronisch, waarvan verwacht mag worden dat het grofweg juist berekent, ineens, zonder nieuwe info, 1000 euro hoger uitvallen?
Geen eigen huis, geen leasebak, geen leningen, geen schulden, gewoon twee banen, één fulltime, een parttime. heffingen opgeteld en afgewogen en een jaar later uit het niets FLOEP doe nog maar 1000 euro.
Sorry, maar dit zijn dingen waar ik zo chagrijnig wakker van lig.
V.
Kwa volkomen idem... deze maand moet ik 2007 gaan opgeven, 2006 dus een (foutieve, ga ik vanuit) definitieve aanslag waar ik weer tegen in bezwaar moet en een voorlopige over 2008 waar ik net tegen in beroep ben gegaan. Alsof ik godverdomme niks beters te doen hebquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:48 schreef E.T. het volgende:
V, heb je goed naar de jaartallen gekeken?
Ik heb ook ooit zo'n geintje gehad.. En ze zijn nu ook de voorlopige aanslagen 2008 aan het versturen, ik kreeg 'm ook pasgeleden binnen. (ja, als je een keer belasting hebt moeten betalen weten ze je voor de komende jaren alvast bij voorbaat te vinden)
Maar ik heb ook een keer gehad dat ik een definitieve aanslag, voorlopige aanslag nav de aangifte en een voorlopige aanslag voor het komende jaar in een maand tijd kreeg.. Werd ik niet vrolijk van, zullen we maar zeggen![]()
Ik denk dat dat aan de hand is, idd. Ik ga morgen bij daglicht wel even in mijn papierzooi duiken, maar ik krijg hier wel een vette hartverzakking van... denk je alles braaf en keurig te doen, zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:02 schreef ManAtWork het volgende:
Zoals hij het nu aangeeft krijgt hij dus twee keer een aanslag op basis van dezelfde aangifte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |