die houdt zich plotsklaps ijzig stilquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat ik het fijn vind om het woord kanker te horen gaat mij weer te ver, daar hou ik niet van en daar zeg ik wat van. Verder ga ik er ook zeker niet op door. Maar als je ergens last van hebt spreek dan eerst de schuldige aan..
lieve donnie, sommigen zitten hier slechts om te provoceren, en daarmee doel ik niet op Ruud, negeer die hap, het gaat ze alleen om de aandachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Iemand die zegt dat ik het fijn vind om het woord kanker te horen gaat mij weer te ver, daar hou ik niet van en daar zeg ik wat van. Verder ga ik er ook zeker niet op door. Maar als je ergens last van hebt spreek dan eerst de schuldige aan..
Lees beider posts even terug. Hou het op miscommunicatie en IK heb met mijn post echt niet bedoeld om jou als schuldiige aan te wijzen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
See the bigger picturequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:03 schreef coldstar het volgende:
Daar zijn ze al zo lang mee bezig, dit is tot nu toe nog helemaal niemand geluk ook maar iets over die moeder te weten te komen. Ik vind het eigenlijk ook niet zo heel erg belangrijk.....voor mij speelt die moeder niet in DGK, nmaar is het haar dochter.
Dat is niet helemaal waar want Mikey zit er ook nog voor Brian en Amanda die toch al niet te klagen hebben over steun.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
Het mooiste van alles is nog dat wij hier ruzie maken en ons zelf ergeren. En de bewoners daar gewoon weer de grootste schik hebben. Ondanks dat Huub het heel rot vind dat Eric weg gaat, zegt hij wel dat hij precies eender gedaan zou hebben.
Daar gaat het het om. Ieder speelt nu voor zich. De spanning neemt toe en je ziet dat men elkaar nog minder vertrouwd als dat men al deed. Iedereen probeerd te winnen....denk ik.
das is gewoon een feitquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
Het zal me niks verbazen is heel De Gouden Kooi een grote criminele dekmantel is.
Beter een late reactie dan geen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, mijn "Huupke" is de kwaadste niet, dit itt de rat en zijn rattin. Die twee komen nu pas los, nou ja los, gestuurd door de Febo en mogen zoch uileven tot 22 mei, zielepoten zijn het.
Sorry voor de late reactie, honduitlaattijd.
Maak je niet druk Ruud, hij heeft inderdaad niet begrepen wat ik er mee bedoelde. Maar dat gebeurd hier wel meer met mijn post (bewust of onbewust). Ik maak me er niet druk om en wacht net zo als iedereen, met spanning af wie de winnaar gaat worden. Het liefst zonder die smerige scheld woorden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lees beider posts even terug. Hou het op miscommunicatie en IK heb met mijn post echt niet bedoeld om jou als schuldiige aan te wijzen.
On-t dan maar weer
Mooi. punt er achter en lekker verder cossenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Maak je niet druk Ruud, hij heeft inderdaad niet begrepen wat ik er mee bedoelde. Maar dat gebeurd hier wel meer met mijn post (bewust of onbewust). Ik maak me er niet druk om en wacht net zo als iedereen, met spanning af wie de winnaar gaat worden. Het liefst zonder die smerige scheld woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |