abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57182794
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef Donnie29 het volgende:

[..]

Iemand die zegt dat ik het fijn vind om het woord kanker te horen gaat mij weer te ver, daar hou ik niet van en daar zeg ik wat van. Verder ga ik er ook zeker niet op door. Maar als je ergens last van hebt spreek dan eerst de schuldige aan..
die houdt zich plotsklaps ijzig stil dus post maar lekker verder en wind je niet op
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_57182803
quote:

[..]

Iemand die zegt dat ik het fijn vind om het woord kanker te horen gaat mij weer te ver, daar hou ik niet van en daar zeg ik wat van. Verder ga ik er ook zeker niet op door. Maar als je ergens last van hebt spreek dan eerst de schuldige aan..
lieve donnie, sommigen zitten hier slechts om te provoceren, en daarmee doel ik niet op Ruud, negeer die hap, het gaat ze alleen om de aandacht
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57182809
quote:

[..]

Lees beider posts even terug. Hou het op miscommunicatie en IK heb met mijn post echt niet bedoeld om jou als schuldiige aan te wijzen.

On-t dan maar weer
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:14:35 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57182814
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:03 schreef coldstar het volgende:
Daar zijn ze al zo lang mee bezig, dit is tot nu toe nog helemaal niemand geluk ook maar iets over die moeder te weten te komen. Ik vind het eigenlijk ook niet zo heel erg belangrijk.....voor mij speelt die moeder niet in DGK, nmaar is het haar dochter.
See the bigger picture .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57182830
Het mooiste van alles is nog dat wij hier ruzie maken en ons zelf ergeren. En de bewoners daar gewoon weer de grootste schik hebben. Ondanks dat Huub het heel rot vind dat Eric weg gaat, zegt hij wel dat hij precies eender gedaan zou hebben.

Daar gaat het het om. Ieder speelt nu voor zich. De spanning neemt toe en je ziet dat men elkaar nog minder vertrouwd als dat men al deed. Iedereen probeerd te winnen....denk ik.
pi_57182833

Eric gaat zo weg
het water roept
pi_57182852
het water roept
pi_57182887
Huub gaat Mike aanpakken op wat hij tegen Eric gezegd heeft. Net zolang tot het niet meer mag van de plasma
het water roept
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:17:29 #284
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_57182892
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:15 schreef coldstar het volgende:
Het mooiste van alles is nog dat wij hier ruzie maken en ons zelf ergeren. En de bewoners daar gewoon weer de grootste schik hebben. Ondanks dat Huub het heel rot vind dat Eric weg gaat, zegt hij wel dat hij precies eender gedaan zou hebben.

Daar gaat het het om. Ieder speelt nu voor zich. De spanning neemt toe en je ziet dat men elkaar nog minder vertrouwd als dat men al deed. Iedereen probeerd te winnen....denk ik.
Dat is niet helemaal waar want Mikey zit er ook nog voor Brian en Amanda die toch al niet te klagen hebben over steun.
pi_57182896
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:02 schreef Frasier het volgende:
Het zal me niks verbazen is heel De Gouden Kooi een grote criminele dekmantel is.
das is gewoon een feit
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_57182987
brian en mike zwaaien hem niet uit
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_57183014
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ach, mijn "Huupke" is de kwaadste niet, dit itt de rat en zijn rattin. Die twee komen nu pas los, nou ja los, gestuurd door de Febo en mogen zoch uileven tot 22 mei, zielepoten zijn het.

Sorry voor de late reactie, honduitlaattijd.
Beter een late reactie dan geen.
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 21:21:58 #288
135305 beequeen
Lost.
pi_57183015
Amanda kan echt niks anders dan haar kutschjmoel opengooien, wat is het toch een ordinair stuk vreten.

Dag Eric, het ga je goed.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57183018
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:14 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Lees beider posts even terug. Hou het op miscommunicatie en IK heb met mijn post echt niet bedoeld om jou als schuldiige aan te wijzen.

On-t dan maar weer
Maak je niet druk Ruud, hij heeft inderdaad niet begrepen wat ik er mee bedoelde. Maar dat gebeurd hier wel meer met mijn post (bewust of onbewust). Ik maak me er niet druk om en wacht net zo als iedereen, met spanning af wie de winnaar gaat worden. Het liefst zonder die smerige scheld woorden.
pi_57183035
wie is dat??
pi_57183046
Daar ben ik weer !

Aangezien deze DGK toch alleen maar trekken aan een dood paard is, stel ik voor dat Talpa gewoon het roer om gooit en doet wat het wil doen, zonder moeilijk gedoe !

Gedwongen exit voor Huub omdat hij de slaaptijd met 2 minuten heeft overtreden, toneelhaak voor EmoJaap die tranen met tuiten huilt omdat hij de Villa niet meer kan winnen en dan liever opgenomen wordt in een psychiatrische kliniek, Natasia terug als Hoofd Huishouding en elke dag gezellige repperts en wax-hair-danseresjes op bezoek tot de finale in augustus 2010 wanneer Brian op mysterieuze wijze neerstort bij het kite surfen en Amanda dus de Villa wint.

Ondertussen 2 koters op de wereld gezet met diamanten halsbandjes (Nikkie en Bjoetie), haar rijbewijs en certificaat paaldansen gehaald.
Uiteraard verdient dit hele concept "zich zelf terug" door al die wannabees ongegeneerd te promoten met hun kutplaatjes
pi_57183057
Hé een speeltje voor Harry...
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:23:34 #293
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_57183058

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:23:50 #294
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_57183067
wie is dat in t bad??
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_57183068
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:22 schreef coldstar het volgende:

[..]

Maak je niet druk Ruud, hij heeft inderdaad niet begrepen wat ik er mee bedoelde. Maar dat gebeurd hier wel meer met mijn post (bewust of onbewust). Ik maak me er niet druk om en wacht net zo als iedereen, met spanning af wie de winnaar gaat worden. Het liefst zonder die smerige scheld woorden.
Mooi. punt er achter en lekker verder cossen
pi_57183071
Er zit weer eens een temijertypje in de jacuzzi...wie is dat verdomme nou weer...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_57183073
er zit ineens een meisje in de jacuzi
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:24:14 #298
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_57183077
eeeh, wie is die chick in bad?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:24:40 #299
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_57183093
zal wel een vriendinnetje voor amanda zijn
dan is t clubje weer compleet
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_57183098
Toch niet weer een hoer...... puhleeeeeeeeez!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')