Nieuw_file bevat alle niet dubbele regels.quote:awk '!x[$0]++' file > nieuwe_file
Dat hangt van je type draadloze netwerkkaart af. Als je zegt welke chipset er op je netwerkkaart zegt, is het antwoord misschien te geven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
werkt ubuntu nou inmiddels een beetje redelijk draadloos?
ubuntu werkt prima, ook met draadloos - of de fabrikant van jouw wireless kaartje echter meewerkt is de vraagquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
Als je op slacker.euronet.nl een "host eniac" doet, lukt dat dan? En komt het ipadres overeen? Misschien moet je in /etc/exports de FQDN invullen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef slacker_nl het volgende:
Een NFS server opzetten en de share mounten, how hard can it be?
sudo mount -t nfs slacker.euronet.nl:/mnt/samba/office-server/wndsrv002 /tmp/mnt
mount: slacker.euronet.nl:/mnt/samba/office-server/wndsrv002 failed, reason given by server: Permission denied
Ja, eniac wordt gewoon geresolved. Alle interne domeinen zitten in m'n resolv.confquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je op slacker.euronet.nl een "host eniac" doet, lukt dat dan? En komt het ipadres overeen? Misschien moet je in /etc/exports de FQDN invullen.
Als een zonnetje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
Geen problemen mee hier. Zit een Intel in mijn notebook overigens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:35 schreef PiRANiA het volgende:
daar word ik blij vanquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:09 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb inmiddels een aantal laptops met interne wifi geinstalleerd met ubuntu hardy heron (8.04) en bij geen van deze problemen gehad met wireless... Doordat ik er niet mee heb hoeven klooien heb ik verder ook totaal geen idee wat voor chipsets ze nou eigenlijk hadden
Klik eens op specificaties... Staat het gewoon bij hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
daar word ik blij van
http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=202&e=1
Ik dacht dat hier intel in zat?
Tnx, hij werktquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als ‘dezelfde tekst’ betekent ‘dezelfde regels’, dan kun je het volgende doen:
[ code verwijderd ]
Het print nu alleen regels die tweemaal of vaker in de input voorkomen. Je kunt ook gewoon ‘| uniq’ doen, dan schrijft het elke regel één keer weg.
Was het wel van plan jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Klik eens op specificaties... Staat het gewoon bij hoor.
Of was dit om te laten zien dat je die wilt bestellen?
De relatie is wel behoorlijk bekoeld sinds Microsoft heeft besloten om EFI niet te ondersteunen. Intel kan het tegenwoordig een stuk beter vinden met Apple.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:41 schreef dgbw het volgende:
Intel en Microsoft blijven holmaten, dat is overduidelijk. (altijd al geweest overigens)
Al?! EFI stamt uit 2000. XP kreeg geen EFI-support, maar MS heeft altijd beloofd dat Vista dat wel zou krijgen. Later zijn ze teruggekrabbeld tot de belofte dat de 64-bit versie van Vista EFI zou ondersteunen en uiteindelijk hebben ze in 2006 gemeld dat ze er helemaal niet mee aan de slag gingen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:37 schreef dgbw het volgende:
Ik denk dat dat wel mee valt, een stuk of 5 OS'en van MS ondersteunen EFI al
bron/meer info?
Intel heeft daarom MS terug gePWNED.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:07 schreef Tijn het volgende:
Reken maar dat Intel daar niet blij mee was.
Precies. Intel/Microsoft is allang niet meer twee-handen-op-een-buik zoals het ooit was.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:11 schreef Farenji het volgende:
[..]
Intel heeft daarom MS terug gePWNED.
Intel heeft nog steeds de volledige toegang tot de sourcecode van Windows, dat las ik vorige week toen Intel bekend maakte dat ze niet zullen overstappen op Vista.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Intel/Microsoft is allang niet meer twee-handen-op-een-buik zoals het ooit was.
Die heeft onderhand wel een hele lange baard.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:32 schreef Lod het volgende:
En nog een grapje dat ik vandaag onder ogen kreeg:
[..]
Misschien is dat ook wel de reden dat ze het niet op hun systemen hoeven te hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Intel heeft nog steeds de volledige toegang tot de sourcecode van Windows, dat las ik vorige week toen Intel bekend maakte dat ze niet zullen overstappen op Vista.
Ik denk dat je je hier heel erg in vergistquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Intel/Microsoft is allang niet meer twee-handen-op-een-buik zoals het ooit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |