Er schijnt geen enkele host te zijn die zo'n groot plaatje kan hosten.quote:Op zondag 27 april 2008 19:11 schreef KneiterS het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto van de collectie van Aisumasen
Oeiiquote:"Monkey Alex Turner apparently got a kick in the head from the feisty Kooks star Luke Pritchard after he caught him trying to disconnect his instrument during a gig."
Wat een kattengejankquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:21 schreef Aisumasen het volgende:
Die Kooks-zanger zit al sinds dag 1 te zeuren dat Alex nooit met 'em wil praten bij optredens. Ik geef Alex gelijk. Ik zou hetzelfde doen, als hij een nummer van mij zou VERKRACHTEN.
Het ergste is dat het zo een heel simpel irritant Britpop-liedje met standaard akkoorden lijkt, terwijl dat het NIET is. Om nog maar te zwijgen over die uithalen en dat gejank inderdaad...quote:
Oh mijn god, ik had besloten die cover nooit te luisteren, maar kon het nu niet weerstaan. M'n orenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:21 schreef Aisumasen het volgende:
Die Kooks-zanger zit al sinds dag 1 te zeuren dat Alex nooit met 'em wil praten bij optredens. Ik geef Alex gelijk. Ik zou hetzelfde doen, als hij een nummer van mij zou VERKRACHTEN.
Eeeh, die poster zocht ik! Waar heb je hem gehaald?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:38 schreef Koentj het volgende:
Mijn collectie
[ afbeelding ]
Stickertje zit nog in FA zie ik nu net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |