abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57901043
Dat is nog dus 'Wagon On The Way To The Stripey Tent', geen Sandtrap. En ja, die kennen we al :
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Die KCRW-sessie is briljant. Je ziet daar hoe vááák ze die nummers al wel niet gespeeld hebben. Alex maakt Balaclava niet eens af. Uit verveling gaan ze nog meer vreemde dingen doen . Vanaf 01:25 hier. Mooie danspasjes, Nick. Alex draait de coupletten van The View (per ongeluk) om, maar lost het perfect op. Dat zie je hier..
  maandag 7 april 2008 @ 23:52:05 #102
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_57901167
Dat optreden is echt zo lame geweldig hoe laks ze daar staan te spelen...
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:41:29 #103
192683 AMDB
Visionair.
pi_57905853
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:47 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is nog dus 'Wagon On The Way To The Stripey Tent', geen Sandtrap. En ja, die kennen we al :
[..]
Ja ik wist dat die sessie al eens langsgekomen was, maar had deze zelf nooit gekeken nog. Realiseerde me tijdens het kijken ook dat het geen Sandtrap was maar Wagon.
pi_57957842
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:29 schreef AMDB het volgende:
Had iemand deze trouwens weleens gezien?:

nice
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_58067135
Ik kwam gister Death Ramps tegen bij de Concerto, meteen maar gekocht .
pi_58067171
Ja, het lijkt er op dat er laatst een (nieuwe) Nederlandse persing is geweest. Zie ze ook steeds vaker liggen.
pi_58067285
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het lijkt er op dat er laatst een (nieuwe) Nederlandse persing is geweest. Zie ze ook steeds vaker liggen.
Ah das dan toch wel weer jammer, dacht ik een koopje te hebben gehad . Trouwens, jij weet vast wel hoe het zit met The View From the Afternoon. Is dat nou ooit een single geweest?
pi_58067689
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef KneiterS het volgende:

[..]

Ah das dan toch wel weer jammer, dacht ik een koopje te hebben gehad . Trouwens, jij weet vast wel hoe het zit met The View From the Afternoon. Is dat nou ooit een single geweest?
Dat heb je alsnog wel gehad, hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat er (net zoals bij 'Matador') een nieuwe persing is geweest nadat hij 'exclusief' werd verkocht in de Domino Store. De daadwerkelijke oplage is niet bekend, en ik zie ze ook niet heel vaak. Het viel alleen op dat ik ze plots in de winkel zag liggen, terwijl ze in november voor 100 euro op eBay gingen. Al zegt dat ook niets, want ik heb een hele gelimiteerde LP (1000 stuks) van een side-project van Paul McCartney, die ik ook nog altijd in elke platenzaak zie liggen voor de normale prijs en op eBay een 'normale' 20 euro doet. Gewoon omdat niemand (net zoals bv. bij Death Ramps) weet dat het eigenlijk een bekende artiest is.

The View From The Afternoon is een zogenaamde promo-single. Verstuurd naar de radio om als titel-track en als promotie van de EP 'Who The Fuck Are Arctic Monkeys' te draaien. Vandaar dat er ook een clip voor het nummer gemaakt is. Nooit bedoeld als derde single van het debuutalbum, dat was de nieuwe versie van 'Fake Tales' wel. Maar die is op het laatste moment geannuleerd, al is daar ook een (nieuwe) clip voor gemaakt (en uitgegeven) en waren de radio-promo's uitgedeeld.

donderdag 17 april 2008 @ 12:32:36 #109
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58109213
Vanochtend in de Metro:

pi_58109420
Eigenlijk lijkt elk artikel over LSP op elkaar merk ik nu wel de laatste weken
pi_58109571
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Eigenlijk lijkt elk artikel over LSP op elkaar merk ik nu wel de laatste weken
Inderdaad!
- Het is duidelijk te zien dat ze elkaar mogen
- Hoe zijn ze bij elkaar gekomen?
- wijn zuipen en fietsen in Frankrijk
- album geinspireerd door Scott Walker

hoort dit niet in het TLSP topic?
  donderdag 17 april 2008 @ 12:52:27 #112
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58109691
Ik cross-post het wel even, maar ik had het idee dat hier meer mensen het zouden zien
pi_58263772
quote:
Arctic Monkeys to start work on new record this summer

Arctic Monkeys' Alex Turner has revealed that the band plan to work on new material over the forthcoming summer to add to demos they have previously worked on.

The new songs will form the basis for the band's forthcoming third album, although the band do not have plans to release it this year.

"We did a bit [writing and demo-ing] in January," Turner told BBC 6Music. "We had tunes that we'd already been playing on tour so we recorded them. That’s six [songs].

"We’re going to take it easy and start practising over the summer and doing new stuff. We did a little thing in January and it was almost tempting to go again ‘cos it was dead exciting but we thought, 'No, take it easier, chill out a bit and consider'.”

It's been exactly a year since the band released their acclaimed second LP 'Favourite Worst Nightmare'.

Bron: NME
Precies zoals verwacht, zeer goed nieuws en een terechte beslissing!
  woensdag 23 april 2008 @ 20:47:50 #114
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_58263948
Yeah, relaxed
pi_58264119
Ja hè? Zeker als je bedenkt dat FWN pas één jaar uit is. Sta er dus niet van te kijken dat ze 'em begin 2009 gaan uitbrengen. Gelukkig inclusief 'Terror Pocket' en 'Sandtrap' dus!
  woensdag 23 april 2008 @ 21:07:27 #116
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_58264491
Ohja, die bestaan ook nog.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_58266182
Helaas worden die januari opnames dus niet als EP binnenkort uitgebracht, maar toch vind ik het goed nieuws Liever een album wat minstens zo goed is als de eerste twee, dan een matig album maar dan over een paar maanden. Een goed besluit dus van ze.
Een jaar geleden alweer Dan stond ik ook een jaar geleden in de rij (van 0 mensen) voor kaartjes voor Tivoli
Stay on my arm, you little charmer
  woensdag 23 april 2008 @ 22:32:03 #118
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_58266546
Zou leuk zijn weer een nieuwe cd aan het eind van het jaar
  woensdag 23 april 2008 @ 23:46:14 #119
192683 AMDB
Visionair.
pi_58268262
Pff, ik kan nu al weer niet wachten. Al erger dan het LSP album
pi_58277807
Volgend jaar pas
En geen nieuwe nummers tot na de zomer

Jammer zeg. Wil Sandtrap en Terror Pocket nu wel eens op mp3.
pi_58281808
quote:
Op woensdag 23 april 2008 22:14 schreef tim. het volgende:
Helaas worden die januari opnames dus niet als EP binnenkort uitgebracht, maar toch vind ik het goed nieuws Liever een album wat minstens zo goed is als de eerste twee, dan een matig album maar dan over een paar maanden. Een goed besluit dus van ze.
Een jaar geleden alweer Dan stond ik ook een jaar geleden in de rij (van 0 mensen) voor kaartjes voor Tivoli
Dat staat er niet he. Het zou me niet verbazen als ze dadelijk in de zomer met een andere/nieuwe sound komen, dat de sound van het 3e album wordt en ze dus de eerder opgenomen nummers er wellicht niet bij vinden passen en dan alsnog "maar" als EP uitbrengen.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_58291555
quote:
Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef febster het volgende:

[..]

Dat staat er niet he. Het zou me niet verbazen als ze dadelijk in de zomer met een andere/nieuwe sound komen, dat de sound van het 3e album wordt en ze dus de eerder opgenomen nummers er wellicht niet bij vinden passen en dan alsnog "maar" als EP uitbrengen.
Dat zou kunnen Ik hoop het. Alex' favoriete band momenteel is The Strokes, ik hoop niet dat de nieuwe nummers zo'n sound krijgen. De stijl van This House Is A Circus, Sandtrap en Put Me In A Terror Pocket vind ik wel heel goed. Ik verwacht eigenlijk ook wel iets nieuws vòòr de zomer, in ieder geval de DVD denk ik.
Stay on my arm, you little charmer
pi_58314925
Ik dacht laat ik eens een foto maken van al het AM spul wat ik bezit .. Dit is niet patserig bedoeld want ik weet dat er een paar heren hier in het topic zijn bij wie dit echt maar een kleine opbrengst is, maar ik werd zelf erg blij toen ik het resultaat zag .

Het zou tof zijn als de andere liefhebbers er wellicht ook een foto aan wagen .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:55:05 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_58315025
In deze kamer heb ik al mijn AM spul staan :
2000 light years from home
  zaterdag 26 april 2008 @ 03:53:09 #125
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_58315774
Alles wat ik heb ligt bij vriend van me.. moet ooit nog keer deze kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')