quote:Op zondag 9 december 2007 16:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Die KCRW-sessie is briljant. Je ziet daar hoe vááák ze die nummers al wel niet gespeeld hebben. Alex maakt Balaclava niet eens af. Uit verveling gaan ze nog meer vreemde dingen doen. Vanaf 01:25 hier. Mooie danspasjes, Nick. Alex draait de coupletten van The View (per ongeluk) om, maar lost het perfect op. Dat zie je hier..
Ja ik wist dat die sessie al eens langsgekomen was, maar had deze zelf nooit gekeken nog. Realiseerde me tijdens het kijken ook dat het geen Sandtrap was maar Wagon.quote:Op maandag 7 april 2008 23:47 schreef Aisumasen het volgende:
Dat is nog dus 'Wagon On The Way To The Stripey Tent', geen Sandtrap. En ja, die kennen we al:
[..]
nicequote:
Ah das dan toch wel weer jammer, dacht ik een koopje te hebben gehadquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, het lijkt er op dat er laatst een (nieuwe) Nederlandse persing is geweest. Zie ze ook steeds vaker liggen.
Dat heb je alsnog wel gehad, hoor. Ik bedoelde meer te zeggen dat er (net zoals bij 'Matador') een nieuwe persing is geweest nadat hij 'exclusief' werd verkocht in de Domino Store. De daadwerkelijke oplage is niet bekend, en ik zie ze ook niet heel vaak. Het viel alleen op dat ik ze plots in de winkel zag liggen, terwijl ze in november voor 100 euro op eBay gingen. Al zegt dat ook niets, want ik heb een hele gelimiteerde LP (1000 stuks) van een side-project van Paul McCartney, die ik ook nog altijd in elke platenzaak zie liggen voor de normale prijs en op eBay een 'normale' 20 euro doet. Gewoon omdat niemand (net zoals bv. bij Death Ramps) weet dat het eigenlijk een bekende artiest is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Ah das dan toch wel weer jammer, dacht ik een koopje te hebben gehad. Trouwens, jij weet vast wel hoe het zit met The View From the Afternoon. Is dat nou ooit een single geweest?
Inderdaad!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:40 schreef JeroenV het volgende:
Eigenlijk lijkt elk artikel over LSP op elkaar merk ik nu wel de laatste weken
Precies zoals verwacht, zeer goed nieuws en een terechte beslissing!quote:Arctic Monkeys to start work on new record this summer
Arctic Monkeys' Alex Turner has revealed that the band plan to work on new material over the forthcoming summer to add to demos they have previously worked on.
The new songs will form the basis for the band's forthcoming third album, although the band do not have plans to release it this year.
"We did a bit [writing and demo-ing] in January," Turner told BBC 6Music. "We had tunes that we'd already been playing on tour so we recorded them. That’s six [songs].
"We’re going to take it easy and start practising over the summer and doing new stuff. We did a little thing in January and it was almost tempting to go again ‘cos it was dead exciting but we thought, 'No, take it easier, chill out a bit and consider'.”
It's been exactly a year since the band released their acclaimed second LP 'Favourite Worst Nightmare'.
Bron: NME
Dat staat er niet he. Het zou me niet verbazen als ze dadelijk in de zomer met een andere/nieuwe sound komen, dat de sound van het 3e album wordt en ze dus de eerder opgenomen nummers er wellicht niet bij vinden passen en dan alsnog "maar" als EP uitbrengen.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:14 schreef tim. het volgende:
Helaas worden die januari opnames dus niet als EP binnenkort uitgebracht, maar toch vind ik het goed nieuwsLiever een album wat minstens zo goed is als de eerste twee, dan een matig album maar dan over een paar maanden. Een goed besluit dus van ze.
Een jaar geleden alweerDan stond ik ook een jaar geleden in de rij (van 0 mensen) voor kaartjes voor Tivoli
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:54 schreef febster het volgende:
[..]
Dat staat er niet he. Het zou me niet verbazen als ze dadelijk in de zomer met een andere/nieuwe sound komen, dat de sound van het 3e album wordt en ze dus de eerder opgenomen nummers er wellicht niet bij vinden passen en dan alsnog "maar" als EP uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |