Dat hele album is gewoon een verkapt excuus om OP een rijdende tank te zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De clip is ook meesterlijk, vind ik zelf.
Ja awesomequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:16 schreef jakkop het volgende:
Echt een beetje Knights of Cydonia-achtig!vet!
quote:"We did a bit of recording last week. Probably gonna put it out as an EP. They're more along the lines of 'Brianstorm'.
Ik dacht al "quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:35 schreef Aisumasen het volgende:
En wederom een artikel over de jongens in de NME. Gaat voornamelijk over het winnen van wederom vele NME Awards. Maar check vooral deze quote:
[..]
Maar dit is totaal anders. Dit is niet The Sun die iets roept, of Mojo die gokt dat het 3de album in 2009 uitkomt, maar de jongens zelf die zeggen dat ze nieuwe nummers hebben opgenomen en dat het 'waarschijnlijk' op een EP komt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:48 schreef JeroenV het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik wel of niet moet geloven over ze, zoveel geruchten lees ik.
quote:
Dat bedoel ik, dat onderscheid tussen de bronnen kan ik nooit maken. Want volgens een The Sun zeggen de jongens ook 'bladiebladiebla'. Je smileyquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Maar dit is totaal anders. Dit is niet The Sun die iets roept, of Mojo die gokt dat het 3de album in 2009 uitkomt, maar de jongens zelf die zeggen dat ze nieuwe nummers hebben opgenomen en dat het 'waarschijnlijk' op een EP komt.
O ja ik zie et. Jammer. Vind voorgaande albums briljant, dus wil snel nieuw materiaal horen. Van die losse nummers vind ik de meeste een stuk minder dan de albums.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef Aisumasen het volgende:
Daar staat boven te lezen:
Solo-project The Last Shadow Puppets:
Solo-project van Alex Turner en Miles Kane.
Was inderdaad een beetje verwarrend,
en is daarom verplaatst naar: The Last Shadow Puppets #1 - Om op een tank te zitten!
Die vergelijking kan je eigenlijk niet maken. Ik denk dat Miles en Alex bewust hebben gekozen voor niet-conventionele muziek, omdat het natuurlijk nergens op slaat om je eigen band 'te verlaten' en dan dezelfde indierock neer te zetten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
O ja ik zie et. Jammer. Vind voorgaande albums briljant, dus wil snel nieuw materiaal horen. Van die losse nummers vind ik de meeste een stuk minder dan de albums.
Ik denk niet dat Alex Turner net zo goed is zonder z'n makkers. De Drums en bass zijn geniaal!!!
Niet mee eens. The Last Shadow Puppets en de Arctic Monkeys kun je sowieso niet met elkaar vergelijken qua stijl.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
O ja ik zie et. Jammer. Vind voorgaande albums briljant, dus wil snel nieuw materiaal horen. Van die losse nummers vind ik de meeste een stuk minder dan de albums.
Ik denk niet dat Alex Turner net zo goed is zonder z'n makkers. De Drums en bass zijn geniaal!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |