Gewoon alle nummers doen, covers als "Baby I'm Yours" en "Diamonds Are Forever" vind ik ook de moeite waard om op te kunnen stemmen namelijk

Maar er zouden ook gewoon twee categorieën kunnen komen, met in de eerste alle studio-album tracks [incl. of excl. "Who the Fuck Are Arctic Monkeys"?] en in de andere alle B-sides, [unreleased] demo's en covers?
Alleen zou ik dan niet ook alle akoestische of live of wat dan ook versies van nummers doen, dan blijven we bezig... en alhoewel soms een akoestische versie van een nummer supermooi kan zijn [

], lijkt het me het beste om niet naar een bepaalde uitvoering van een nummer, maar gewoon naar de kwaliteit van het nummer in zijn algemeen te kijken. Dus als je op "Mardy Bum" gaat stemmen, dat je voor jezelf uitmaakt in je gedachten of je op de Beat 101 versie stemt of op de albumversie, maar dat je stem in het topic gewoon universeel voor Mardy Bum staat

quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef Aisumasen het volgende:Tof dat jullie zo enthousiast zijn

! We moeten er alleen voor zorgen dat niet alle B-kanten er gelijk al uitvliegen, omdat ze tegenover elkaar staan ofzo. Kijk ook eens naar
de opzet van het laatste Beatles Tournament. Een voorronde, 2 knock-out rondes, en als finale een gerangschikt lijstje. Vooral dat laatste lijkt mij in dit geval een goed idee. Alleen moet het natuurlijk wel aangepast worden aan de hoeveelheid nummers van onze Arctic Aapjes.
Kunnen we geen onderscheid maken tussen 2006 en 2007 in verschillende rondes, en de nummers pas aan het eind bij elkaar laten komen? Kom maar op met de ideeën.

Als het aan mij ligt beginnen we met de complete discografie. Van "On The Run From The MI5" tot "I Bet You Look Good On The Dancefloor" en van "Sandtrap" tot aan "The View From The Afternoon".
Cool dat topic! Wel ingewikkelder dan wat ik net voorstelde, maar ook wel leuker eigenlijk

Aangezien er van AM minder nummers zijn dan van The Beatles, kunnen de poules ook wel wat kleiner, dat je bijvoorbeeld 4 of 5 nummers per poule hebt [of wat er nodig is om een knock-out ronde te kunnen hebben na de poule], waarbij de top 2 doorgaan? Als je dan bijvoorbeeld [ik noem maar wat] 4 B-side poules hebt, gaan er toch nog 8 B-sides door naar de knock-out ronde

Een onderscheid in 2006 en 2007 is wat mij betreft niet echt nodig, wat vindt de rest ervan?
Ik krijg er al helemaal zin in