Done.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:20 schreef Sebasser het volgende:
Doe eens supporten.
[FEA] Icoontje nieuwe berichten fobo

quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hélemaal mee eens, Sebasser. Uitstékend plan!
Zo?

helemaal goed.
 helemaal goed.

Dat was een typoquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Spijker je Nederlands eens bij
Verkapte mogguh-post

En nooit te beroerd om iemand te helpen, ook nog eens. Waren er maar meer mensen zo als ik.quote:

Ja!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh! Had je dat zonet! Spannend! Wanneer hoor je er van? Als chauffeur toch? Duimen!
 week 12. chauffeur idd! En nog op een mooie route ook
 week 12. chauffeur idd! En nog op een mooie route ook  

Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:04 schreef Dangel het volgende:
Waren meer dan 60 sollicitaties binnen gekomen, waarvan er 6 werden uitgenodigdvoor 2 vacatures. En mn CV zag er goed uit voor de baan, en voldoe aan enkele randvoorwaarden (geen problemen zo nu en dan in het magazijn te werken, geen problemen soms op zaterdag te werken, eigenvervoer, woonachtig vlak bij Leeuwarden)
 .
.

Deze foto is genomen vanaf de Nieuwe Ebbingestraat naar het Noorderplantsoen, vlakbij Beren/Jumboquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[ afbeelding ] is dit vanaf het centrum gezien de achterzijde van het noorderplatsoen?

quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh ok. De t en de d zitten ook veel te dicht op elkaar.
 Ik dacht dat je de vergeten 's' in 'eens' bedoelde. Er stond 'een'.
 Ik dacht dat je de vergeten 's' in 'eens' bedoelde. Er stond 'een'.

Ik had 'em bold gemaakt, al viel dat niet echt opquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]Ik dacht dat je de vergeten 's' in 'eens' bedoelde. Er stond 'een'.

ze zoeken iemand per 1 aprilquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik hoop voor je dat je net zoals ik maandag al kunt beginnen.

.
.

De Noorderbuitensingel dus?quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Deze foto is genomen vanaf de Nieuwe Ebbingestraat naar het Noorderplantsoen, vlakbij Beren/Jumbo

Ach beetje door werken en je haalt het wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Devil, als jij er al om zit te janken thuis dan moet jij ook oppassen. Voor hetzelfde zit je straks ook zo thuis, dan kun je beter het vak (de combi vakken) gewoon niet (allemaal) halen vind ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |