Redbad. Paar jaar gelezen gekozen tot belangrijkste Frysk uit de historie, bij een verkiezing door Bernlef. Bij zn doop in Utrecht vroeg hij vlak voor de doop wat nu het grote verschil zou zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aangezien jij historicus bent:
Ik zag gisteravond iets over dat Friesland rond 600 gekerstend is door Willibrord, klopt dat?. Onder koning Radbout moesten de Friezen niet zoveel van Willibrord hebben tot Radbout stierf en zijn zoon voor hem in de plaats kwam.
Hyves? Wasda?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef JH87 het volgende:
Of het verschil is dat de één CZ's Hyves wel wil hebben en de ander niet?
Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat meot je met een hyves als je een tof FoBo hebt?
http://youtube.com/watch?v=_c7qutiCpuY ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:06 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat Alex zegt.
Maarja, ik kan natuurlijk ook niet aankomen met: "Wil j mn fokfobo adres." Dat kan een verkeerde indruk afgeven.
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef JH87 het volgende:
[..]![]()
Naamsbekendheid van het FoBo is ook niet zo groot als die van Hyves, gok ik zo.
We gaan die 200 vanavond nog wel halen, trouwens! Heb ik een goeie reden om een pilsje open te trekken.
@ dat filmpje: What the heck?
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Tara, mag deze tot en met zondag in de OP?Dan benik toch nog een beetje bij jullie
![]()
(ik sta komend weekend zo ne en dan ff voor die cam te zwaaien... en op zondag in een zwarte cabrio
)
Ik heb nog nooit van die hele gozert gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
Cabrio heeft stoffen dak.. Mijn lamp heeft een magneet... Die blijft thuis dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |