abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57206224
Wannabee-ICT'ers (zoals die knakker) noemen zich IT'ers, de echte noemen zich ICT'ers. We heten ook ICT-support en niet IT-support.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_57206247
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aangezien jij historicus bent:
Ik zag gisteravond iets over dat Friesland rond 600 gekerstend is door Willibrord, klopt dat? . Onder koning Radbout moesten de Friezen niet zoveel van Willibrord hebben tot Radbout stierf en zijn zoon voor hem in de plaats kwam.
Redbad. Paar jaar gelezen gekozen tot belangrijkste Frysk uit de historie, bij een verkiezing door Bernlef. Bij zn doop in Utrecht vroeg hij vlak voor de doop wat nu het grote verschil zou zijn.
"Dan kom je in de hemel"
"En als je niet gedoopt bent?"
"Dan kom je in de hel"
Daarna liep hij, ongedoopt, de kerk uit. Hij wilde liever in de hel bij zijn voorvaderen zijn dan in de hemel bij de mensen die om hem heen stonden daar bij de doop.... De reden waarom hij in christelijke schoolboeken nogal slecht word afgeschlderd helaas. Ondanks dat hij door Denen een tijdje gevangen is genomen, was het een van de beste koningen die we hadden.

Als ik ooit een zoon kreeg, heet hij Redbad.
pi_57206252
Of het verschil is dat de één CZ's Hyves wel wil hebben en de ander niet?
Don't think twice, it's all right.
pi_57206270
wat meot je met een hyves als je een tof FoBo hebt?
pi_57206291
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:01 schreef JH87 het volgende:
Of het verschil is dat de één CZ's Hyves wel wil hebben en de ander niet?
Hyves? Wasda?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_57206321
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
wat meot je met een hyves als je een tof FoBo hebt?
Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 maart 2008 @ 21:07:03 #202
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57206329
Wat Alex zegt.
Maarja, ik kan natuurlijk ook niet aankomen met: "Wil j mn fokfobo adres. " Dat kan een verkeerde indruk afgeven.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 maart 2008 @ 21:08:12 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57206360
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:06 schreef JH87 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon alles. Ik heb Hyves, Facebook, Myspace, Last.fm. Én een FoBo.
http://youtube.com/watch?v=_c7qutiCpuY ?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_57206366
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat Alex zegt.
Maarja, ik kan natuurlijk ook niet aankomen met: "Wil j mn fokfobo adres. " Dat kan een verkeerde indruk afgeven.

Naamsbekendheid van het FoBo is ook niet zo groot als die van Hyves, gok ik zo.

We gaan die 200 vanavond nog wel halen, trouwens! Heb ik een goeie reden om een pilsje open te trekken.

@ dat filmpje: What the heck?
pi_57206410

Tara, mag deze tot en met zondag in de OP? Dan benik toch nog een beetje bij jullie (ik sta komend weekend zo ne en dan ff voor die cam te zwaaien... en op zondag in een zwarte cabrio )
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 maart 2008 @ 21:10:37 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57206414
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:08 schreef JH87 het volgende:

[..]

Naamsbekendheid van het FoBo is ook niet zo groot als die van Hyves, gok ik zo.

We gaan die 200 vanavond nog wel halen, trouwens! Heb ik een goeie reden om een pilsje open te trekken.

@ dat filmpje: What the heck?
Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 maart 2008 @ 21:11:13 #208
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57206422
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]

Tara, mag deze tot en met zondag in de OP? Dan benik toch nog een beetje bij jullie (ik sta komend weekend zo ne en dan ff voor die cam te zwaaien... en op zondag in een zwarte cabrio )
Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.
pi_57206473
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gilesman5000. Hoe geweldig wil je het hebben.
Vraag maar aan Alex hoe erg ik echt een mislukte fan van GM5K ben.
Ik heb nog nooit van die hele gozert gehoord.
pi_57206475
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dus we gaan je altijd bekijken? Zien we ineens zon zwaaiende mafkees met een groen lichtje.
Cabrio heeft stoffen dak.. Mijn lamp heeft een magneet... Die blijft thuis dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')