ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Ga je psychologie studeren dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik volg eerst Psychologie. Bij de Nieuwekerkweg oid?
En omdat ik per se een tweede studie moest kiezen , ik wil alleen maar psychologie doen, volg ik ook Kunst, cultuur & Media. Als middagprogramma, maar ik heb nog niet gekeken waar dat is.
 (nadat je je door de christelijke stuff hebt heen geworsteld
(nadat je je door de christelijke stuff hebt heen geworsteld  ) en MRS (middeleeuwen en renaissancestudies) is ook tof
) en MRS (middeleeuwen en renaissancestudies) is ook tof  (daar was Jos Hermans ook docent).
 (daar was Jos Hermans ook docent).

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Ik vind zulks ook wel intressant, maar om een hele studie van te maken niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je psychologie studeren dan?
Ik zie jou ook wel bij godsdienstwetenschap eigenlijk (mag je gewoon je wérk maken van hekserij(nadat je je door de christelijke stuff hebt heen geworsteld
) en MRS (middeleeuwen en renaissancestudies) is ook tof
(daar was Jos Hermans ook docent).

Heksenhamer?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind zulks ook wel intressant, maar om een hele studie van te maken niet.
Voor mn profielwerkstuk ga ik bezig met hekserij, maar weet nog niet een precies 'probleem' te formuleren, maar sowieso iets met hekserij.
 .
. . Dan krijgt je docent ook een beter beeld van wat het is. Ik was laatst nog op jouw school trouwens. Die schilderingen op de muur in de gang!
. Dan krijgt je docent ook een beter beeld van wat het is. Ik was laatst nog op jouw school trouwens. Die schilderingen op de muur in de gang!  .
.

Nou, begin alvast maar met lobbyen voor een volgende keer dan. Fok!-meet @ Hasret.quote:

Het gaat om een onderzoekscollege MRS.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het vervelende van studeren. Ik kan nu maar heel moeilijk ontspannen, omdat er altijd wel wat te doen is.
Zo zit ik nu met m'n scriptie, moet ik nog een onderzoekscollege afmaken, zit ik met statistiek (HELP! Wat doe ik mezelf aan?!) en dan ook nog m'n freelancewerk... Ik ben een paar weken heel relaxed geweest, maar sinds deze week is de stress weer terug. Om te kunnen ontspannen moet ik echt weg zijn en gelukkig ga ik dit weekend weg met de familie. Dan kan ik niet met de studie bezig, ook al mocht ik het willen
.
Om welk vak gaat het eigenlijk, DaD?
 .
. 

ChipsZak.

ChipsZak.

Ja. Best lomp. Als je er weer eens komt, let eens op de ogen van die mensjes. De een lijkt speed te gebruiken en de ander is zo high alst maar is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heksenhamer?
Ik zou mooi iets doen over die rotchristenen die allemaal zogenaamde heksen op de brandstapel hebben gegooid.
Maar in jouw geval is het leuker om meer op de leer in te gaan idd. Dan krijgt je docent ook een beter beeld van wat het is. Ik was laatst nog op jouw school trouwens. Die schilderingen op de muur in de gang!
.
 Verderop staan een paar mannetjes met yoghipakjes te dansen.
 Verderop staan een paar mannetjes met yoghipakjes te dansen. 
 ) staan, dattie de mens creeërt ofzo?
 ) staan, dattie de mens creeërt ofzo?

ChipsZak.

ChipsZak.

.
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |