abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57689683
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef oranjetas het volgende:
Ik bleek na 2 jaar relatie ook ineens een actieve chlamydia te hebben, vriend meteen laten testen, bleek niks te hebben... Nog maar een keer testen, nog niks. Grote vraagtekens want hij was mijn eerste. Hij had ook niet tussendoor antibiotica of wat dan ook gekregen zodat het misschien weg was gegaan.

Wat bleek, de jongen waar ik voor mijn vriend een keer mee in bed was beland (nee geen seks, heb zelfs zijn uhh..piemel niet aangeraakt... hij helaas die van hemzelf blijkbaar wel of voorvocht of weet ik het, en vervolgens mij echt 10 seconden...) had in die tijd chlamydia. Ik heb dus voor mijn relatie, zonder seks chlamydia opgelopen, 2 jaar niks van gemerkt. En ineens daarna wel.

Bij ons blijven wel de vraagtekens waarom ik mijn huidige vriend in 2 jaar tijd seks zonder condoom niet heb besmet...

Kijk weet niet hoe die relatie hier is/was, maar soms moet je ook beetje vertrouwen hebben in elkaar.... ik 'beschuldigde' mijn huidige vriend ook eerst, het kón niet anders. Maar blijkt dus wel anders te kunnen. En hij vertrouwd bv ook van mij dat ik niet vreemdgegaan ben (had immers wel ineens een actieve chlamydia). Volgens mijn dokter kon het ineens actief worden.
Oke je heb dus dockterje wezen spelen
Zo ziet je maar weer dat je iets kan oplopen zonder dat er neuken bij van paskomt.
Daarom heb je alleen seks met iemand waar je leven mee wilt delen (zie bijbel)

Goed deze tijd leven we anders dan vroeger en hebben pillen, zalfen voor dit soort problemen .
Maar je kan ook de risico lopen dat je geen kinderen kon krijgen.
  FOK!fotograaf zaterdag 29 maart 2008 @ 10:38:57 #77
13368 NiGeLaToR
pi_57692034
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef oranjetas het volgende:
Een goed verhaal van tempo-team...
Nou te gek meid, goed gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57725929
Vriendin van TS is nu ook als kloontje hier gekomen om d'r vriend te laten zien dat 'anderen het ook hebben hoor!' ?

Je hebt dus een 'vriend' naast je gehad, en zonder dat je z'n piemel hebt aangeraakt toch besmet? Hoe, hij vingerde je nadat hij eerst z'n eigen piemel had afgeweegd ofzo??

Verder dus TVP om deze soa(p) te volgen
pi_57953101
Ben benieuwd hoe het is afgelopen.. Nog steeds samen?
  donderdag 10 april 2008 @ 11:18:43 #80
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_57953179
tis niet te hopen, alle vreemdgaande gespuis moet dood!
pi_57954381
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef Xith het volgende:
Vriendin van TS is nu ook als kloontje hier gekomen om d'r vriend te laten zien dat 'anderen het ook hebben hoor!' ?

Je hebt dus een 'vriend' naast je gehad, en zonder dat je z'n piemel hebt aangeraakt toch besmet? Hoe, hij vingerde je nadat hij eerst z'n eigen piemel had afgeweegd ofzo??

Gewoon nog waar ook denk ik. Op 8 maart o.i.d. geregistreerd en drie posts, en daarna 20 dagen niet meer actief

Jarold, ik hoop dat je het hebt uitgemaakt met je vriendin die buiten de deur neukt. Moeilijk om te geloven misschien, maar het is wel de waarheid!!
pi_58002247
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 16:25 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nee wat pas kwalijk is is het feit dat zij in den beginne zo fel reageerde dat hij vreemd gegaan moest zijn. Dat wekte bij mij juist de argwaan op dat zij dus keihard is vreemdgegaan. Hoe dan ook ik zou zoiets echt niet pikken van mijn vriendin, en me ook af gaan vragen wat dat voor de rest van de relatie betekent.
Wat zou jij zeggen als je ineens een soa hebt, of je partner heeft er 1 terwijl jij weet van jezelf dat je niet bent vreemdgegaan?

De eerste gedachte gaat dan toch echt naar de ander hoor.

We moeten niet net doen alsof zij al wist dat ze het had enzo....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 april 2008 @ 01:38:28 #83
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_58103344
Laat haar vorige vriendjes testen. Als die het niet hebben weet je genoeg.

Nou maar hopen dat het er niet teveel zijn
If you can't beat them, join them.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:32:09 #84
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_58648137
En, Jarold, al nieuws?
Echt waar!
  woensdag 14 mei 2008 @ 02:09:22 #85
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_58657647
quote:
Chlamydia is known as the "Silent Epidemic" because in women, it may not cause any symptoms and will linger for months or years before being discovered. Symptoms that may occur include: unusual vaginal bleeding or discharge, pain in the abdomen, painful sexual intercourse (dyspareunia), fever, painful urination or the urge to urinate more frequently than usual (urinary urgency
of ben ik nu dom? :$
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  woensdag 14 mei 2008 @ 02:17:45 #86
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58657685
omg ik lees pain in sexual intercourse en ik denk meteen dat me scharrel van vorige week chlamydia had en dat het daarom verklaarde waarom ze geen 2e X kon,

Fok jou met je puni doet pijn!

Brrr

toch maar een X veilig doen
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 14 mei 2008 @ 02:25:31 #87
209810 Scherpkoekje
Scherp en koekig
pi_58657717
Nee, bij chlamydia zou het dan dus pijn kunnen doen...

Dan zou ze daar de 1e keer ook last van hebben gehad
```/l
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
 じしl_, )ノ
  woensdag 14 mei 2008 @ 03:02:15 #88
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_58657813
I can finally sleep danku
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 14 mei 2008 @ 07:14:08 #89
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_58658205
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 03:02 schreef Pumatje het volgende:
I can finally sleep danku
Weer een satisfied customer
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_58906483
trouwens even een vraagje over chlamydia, stel je bent behandeld voor chlamydia, dan mag je toch een week geen sex hebben? Is dat met jezelf of met iemand anders?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 25 mei 2008 @ 21:41:36 #91
203582 kettinkje
Lees en huiver
pi_58906836
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:58 schreef suijkerbuijk het volgende:Oke je heb dus dockterje wezen spelen
Zo ziet je maar weer dat je iets kan oplopen zonder dat er neuken bij van paskomt.
Daarom heb je alleen seks met iemand waar je leven mee wilt delen (zie bijbel)
Staat er serieus in de bijbel dat je alleen seks moet hebben met iemand waarmee je je leven wilt delen, omdat je anders een SOA oploopt?
btw Ik heb alleen sex omdat het lekker is.
Je hoeft er alleen maar voor te zorgen dat je niet de zwakste schakel bent
pi_58970986
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:

[..]

Dus jij bent dr ook al zo eentje ... .zeker heel trots je vriend je post laten lezen en zo van 'Zie je, ik ben ook helemaal niet vreemd gegaan! '

Die weet niet eens dat ik op FOK lees
quote:
Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef Xith het volgende:

Ten eerste, weet je hoeveel meelezer er zijn op FOK? Ja ik dus ook, alleen soms staat er dan ineens zo'n onderwerp waar je tóch op wilt reageren.. dus dan moet je je registreren enzo.. lastig

Over mijn verhaaltje:
Die jongen kwam klaar door beetje droogvrijen of hoe je dat ook wilt noemen.. MET boxer aan (die ie vervolgens wel ff verwisseld heeft, lijkt me logisch ) en pas paar uur later vingert hij mij 10 sec ofzo. Dat is alles wat gebeurde.. ik heb zijn piemel niet eens gezien! (ja ik was toen nog een enorm watje).

En ja het is een vrij ongeloofwaardig verhaal I know... maar hij had op dat moment wél een active chlamydia, maarja dat wist hij toen niet, pas paar weken later, en ik hoorde dat pas 2 jaar later.

En mijn dokter constateerde bij mij een actieve chlamydia, waarop ik dus later zei van, ja het zal allemaal wel maar de enige jongen waar ik seks mee heb gehad, heeft het gewoon niet, en anders is het van 2 jaar terug. Dat kon ineens actief worden volgens hem..

En er zijn nog lieve mensjes die niet vreemdgaan in deze wereld..

Achteraf had ik dus gewoon seks met die jongen kunnen hebben had hij me tenminste paar weken later gewaarschuwd dat ie een soa had.. braaf zijn heeft geen enkele zin.. *spijt heeft *

Wat mij nog steeds het meest blijft verbazen is dat ik in 2 jaar seks zonder condoom mijn vriend niet heb besmet.. ? Hij heeft ook in die jaren geen antibiotica gebruikt, en is na dit voorval wel 2 keer getest.

[ Bericht 3% gewijzigd door oranjetas op 28-05-2008 19:53:19 ]
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:39:56 #93
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_58982878
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:46 schreef oranjetas het volgende:
Die jongen kwam klaar door beetje droogvrijen of hoe je dat ook wilt noemen.. MET boxer aan (die ie vervolgens wel ff verwisseld heeft, lijkt me logisch ) en pas paar uur later vingert hij mij 10 sec ofzo. Dat is alles wat gebeurde.. ik heb zijn piemel niet eens gezien! (ja ik was toen nog een enorm watje).
Kwam die klaar terwijl je zn swanz niet eens uit zn broek hebt gehaald? lijkt me wel heel vaaaag, dat duurt denk ik wel ff
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:07:16 #94
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_59015942
Fuck it Dude let's go bowling.
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')