Oke je heb dus dockterje wezen spelenquote:Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef oranjetas het volgende:
Ik bleek na 2 jaar relatie ook ineens een actieve chlamydia te hebben, vriend meteen laten testen, bleek niks te hebben... Nog maar een keer testen, nog niks. Grote vraagtekens want hij was mijn eerste. Hij had ook niet tussendoor antibiotica of wat dan ook gekregen zodat het misschien weg was gegaan.
Wat bleek, de jongen waar ik voor mijn vriend een keer mee in bed was beland (nee geen seks, heb zelfs zijn uhh..piemel niet aangeraakt... hij helaas die van hemzelf blijkbaar wel of voorvocht of weet ik het, en vervolgens mij echt 10 seconden...) had in die tijd chlamydia. Ik heb dus voor mijn relatie, zonder seks chlamydia opgelopen, 2 jaar niks van gemerkt. En ineens daarna wel.
Bij ons blijven wel de vraagtekens waarom ik mijn huidige vriend in 2 jaar tijd seks zonder condoom niet heb besmet...
Kijk weet niet hoe die relatie hier is/was, maar soms moet je ook beetje vertrouwen hebben in elkaar.... ik 'beschuldigde' mijn huidige vriend ook eerst, het kón niet anders. Maar blijkt dus wel anders te kunnen. En hij vertrouwd bv ook van mij dat ik niet vreemdgegaan ben (had immers wel ineens een actieve chlamydia). Volgens mijn dokter kon het ineens actief worden.
Nou te gek meid, goed gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef oranjetas het volgende:
Een goed verhaal van tempo-team...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon nog waar ook denk ik. Op 8 maart o.i.d. geregistreerd en drie posts, en daarna 20 dagen niet meer actiefquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef Xith het volgende:
Vriendin van TS is nu ook als kloontje hier gekomen om d'r vriend te laten zien dat 'anderen het ook hebben hoor!' ?
Je hebt dus een 'vriend' naast je gehad, en zonder dat je z'n piemel hebt aangeraakt toch besmet? Hoe, hij vingerde je nadat hij eerst z'n eigen piemel had afgeweegd ofzo??
Verder dus TVP om deze soa(p) te volgen
Wat zou jij zeggen als je ineens een soa hebt, of je partner heeft er 1 terwijl jij weet van jezelf dat je niet bent vreemdgegaan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee wat pas kwalijk is is het feit dat zij in den beginne zo fel reageerde dat hij vreemd gegaan moest zijn. Dat wekte bij mij juist de argwaan op dat zij dus keihard is vreemdgegaan. Hoe dan ook ik zou zoiets echt niet pikken van mijn vriendin, en me ook af gaan vragen wat dat voor de rest van de relatie betekent.
of ben ik nu dom? :$quote:Chlamydia is known as the "Silent Epidemic" because in women, it may not cause any symptoms and will linger for months or years before being discovered. Symptoms that may occur include: unusual vaginal bleeding or discharge, pain in the abdomen, painful sexual intercourse (dyspareunia), fever, painful urination or the urge to urinate more frequently than usual (urinary urgency
Weer een satisfied customerquote:
Staat er serieus in de bijbel dat je alleen seks moet hebben met iemand waarmee je je leven wilt delen, omdat je anders een SOA oploopt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:58 schreef suijkerbuijk het volgende:Oke je heb dus dockterje wezen spelen
Zo ziet je maar weer dat je iets kan oplopen zonder dat er neuken bij van paskomt.
Daarom heb je alleen seks met iemand waar je leven mee wilt delen (zie bijbel)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dus jij bent dr ook al zo eentje ... .zeker heel trots je vriend je post laten lezen en zo van 'Zie je, ik ben ook helemaal niet vreemd gegaan!'
Ten eerste, weet je hoeveel meelezer er zijn op FOK? Ja ik dus ook, alleen soms staat er dan ineens zo'n onderwerp waar je tóch op wilt reageren.. dus dan moet je je registreren enzo.. lastigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:55 schreef Xith het volgende:
Vriendin van TS is nu ook als kloontje hier gekomen om d'r vriend te laten zien dat 'anderen het ook hebben hoor!' ?
Je hebt dus een 'vriend' naast je gehad, en zonder dat je z'n piemel hebt aangeraakt toch besmet? Hoe, hij vingerde je nadat hij eerst z'n eigen piemel had afgeweegd ofzo??
Verder dus TVP om deze soa(p) te volgen
Kwam die klaar terwijl je zn swanz niet eens uit zn broek hebt gehaald? lijkt me wel heel vaaaag, dat duurt denk ik wel ffquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:46 schreef oranjetas het volgende:
Die jongen kwam klaar door beetje droogvrijen of hoe je dat ook wilt noemen.. MET boxer aan (die ie vervolgens wel ff verwisseld heeft, lijkt me logisch) en pas paar uur later vingert hij mij 10 sec ofzo. Dat is alles wat gebeurde.. ik heb zijn piemel niet eens gezien! (ja ik was toen nog een enorm watje).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |