En toen kwam Doornroosje ook nog even langs?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:02 schreef Bright het volgende:
Er was hier ergens een opmerking dat een Chlamidabesmetting niet zo duidelijk hoeft te zijn. Waarom wordt er niet gewoon aangenomen dat ze het al jaren heeft?
En is het wellicht mogelijk dat TS 'gewoon' een urinewegontsteking heeft, dan naar de arts ging en daar een misschien al oude chlamidiabesmetting is gevonden?
Dan lijkt het me ook wat minder vreemd dat vriendinlief zelf argwanend naar TS is.
En voor de 3 jaren zal TS en vriendin toch ook met anderen om zijn gegaan? Wie wet heeft TS z'n vriendin al besmet.
Is al bewezen dat TS de besmetting al lang heeft, of is het een 'verse' besmetting?
Uit het onderzoek bleek dat zijn vriendin het al langer had. En TS heeft een 'verse' besmetting.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:02 schreef Bright het volgende:
Er was hier ergens een opmerking dat een Chlamidabesmetting niet zo duidelijk hoeft te zijn. Waarom wordt er niet gewoon aangenomen dat ze het al jaren heeft?
En is het wellicht mogelijk dat TS 'gewoon' een urinewegontsteking heeft, dan naar de arts ging en daar een misschien al oude chlamidiabesmetting is gevonden?
Dan lijkt het me ook wat minder vreemd dat vriendinlief zelf argwanend naar TS is.
En voor de 3 jaren zal TS en vriendin toch ook met anderen om zijn gegaan? Wie wet heeft TS z'n vriendin al besmet.
Is al bewezen dat TS de besmetting al lang heeft, of is het een 'verse' besmetting?
Gevolgd door zeven dwergen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
En toen kwam Doornroosje ook nog even langs?
quote:Op zondag 9 maart 2008 11:33 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Bedoel je dan dat d'r moeder net zo'n slet is? Of voor als ie z'n leuter in z'n dochter wil steken![]()
Het feit dat ze hem direct beschuldigt nadat hij meldt dat hij de soa heeft zegt wel genoeg imo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:02 schreef Bright het volgende:
Hmm.. blijkbaar heb ik gemist dat de TS-besmetting 'vers' is...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Uit het onderzoek bleek dat zijn vriendin het al langer had. En TS heeft een 'verse' besmetting.
En de kans dat zij het al langer dan 3 jaar had en TS niet besmet heeft in die 3 jaar, kleiner is dan dat je 3x achter elkaar de hoofdprijs in de staatsloterij wint.
nja, dat is het discussie puntje wat niet te bewijzen valt either way. de besmetting van TS is nieuw, maar die van zn vriendin niet. het is naar ik begrepen heb uit deel 1 van het topic wel degelijk mogelijk om jarenlang met zo'n besmetting rond te lopen zonder dat je dat als vrouw in de gaten hebt. hoe groot die mogelijkheid is valt niet te zeggen, nog daargelaten dat je statistiek en kansrekening *altijd* met een redelijke dosis sceptis moet bekijken (geloof me: ik ben statistisch analist, ik weet wat dat betreft waar ik over lul)quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:14 schreef Bright het volgende:
[..]
Hmm.. blijkbaar heb ik gemist dat de TS-besmetting 'vers' is...
ja er is weinig veranders eigenlijk. Gaan wel weer verder maar 't blijft een nare nasmaak. Er is niets te bewijzen maar ze is wel m'n liefde van m'n leven.... dan is het toch echt iets ingewikkelder dan ff dumpen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:39 schreef Zinton het volgende:
EEEHHH!!! TS!!!
Reageer es, wij zijn benieuwd hoe het nu verder gaat![]()
Ik hoop voor jou dat je zo "sterk" bent om haar te dumpen want ze heeft geneukt met een andere vent en liegt erover tegen jou. Wie weet hoevaak ze dit nog gaat flikken? Alleen nu wel met condoom natuurlijk, zodat jij denkt dat er helemaal niks aan de hand is.
Ze is de liefde van je leven.....Maar waarom zie je niet in dat jij dat niet van haar bent?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Jarold het volgende:
[..]
ja er is weinig veranders eigenlijk. Gaan wel weer verder maar 't blijft een nare nasmaak. Er is niets te bewijzen maar ze is wel m'n liefde van m'n leven.... dan is het toch echt iets ingewikkelder dan ff dumpen....
Waar smaakt Chlamydia naar dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Jarold het volgende:
[..]
...Gaan wel weer verder maar 't blijft een nare nasmaak...
Beschimmelde bospaddenstoelen met kattenhaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Waar smaakt Chlamydia naar dan?
Voor Jarold is vreemdgaan blijkbaar geen reden om het uit te maken, zijn keuze lijkt me.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:13 schreef Zinton het volgende:
[..]
Ze is de liefde van je leven.....Maar waarom zie je niet in dat jij dat niet van haar bent?
Klinkt heel hard maar als het wederzijds was dan had zij niet geneukt met een andere vent en weet nu precies hoe ze jou kan kneden.
Er is bijna GEEN waterdichter bewijs tegen vreemdgaan dan dit...En NOG wil je het niet zien
*zucht* zie het bericht boven je: het is geen 100% zeker gegeven dat ze vreemdgegaan is!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Voor Jarold is vreemdgaan blijkbaar geen reden om het uit te maken, zijn keuze lijkt me.
Zijn wel meer stellen hoor die nadat 1 van de 2 vreemd is gegaan bij elkaar blijven. Dat zijn vriendin het blijft ontkennen vind ik echter wel zeer kwalijk.
Nee wat pas kwalijk is is het feit dat zij in den beginne zo fel reageerde dat hij vreemd gegaan moest zijn. Dat wekte bij mij juist de argwaan op dat zij dus keihard is vreemdgegaan. Hoe dan ook ik zou zoiets echt niet pikken van mijn vriendin, en me ook af gaan vragen wat dat voor de rest van de relatie betekent.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Voor Jarold is vreemdgaan blijkbaar geen reden om het uit te maken, zijn keuze lijkt me.
Zijn wel meer stellen hoor die nadat 1 van de 2 vreemd is gegaan bij elkaar blijven. Dat zijn vriendin het blijft ontkennen vind ik echter wel zeer kwalijk.
Dus jij bent dr ook al zo eentje ... .zeker heel trots je vriend je post laten lezen en zo van 'Zie je, ik ben ook helemaal niet vreemd gegaan!quote:Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef oranjetas het volgende:
Ik bleek na 2 jaar relatie ook ineens een actieve chlamydia te hebben, vriend meteen laten testen, bleek niks te hebben... Nog maar een keer testen, nog niks. Grote vraagtekens want hij was mijn eerste. Hij had ook niet tussendoor antibiotica of wat dan ook gekregen zodat het misschien weg was gegaan.
Wat bleek, de jongen waar ik voor mijn vriend een keer mee in bed was beland (nee geen seks, heb zelfs zijn uhh..piemel niet aangeraakt... hij helaas die van hemzelf blijkbaar wel of voorvocht of weet ik het, en vervolgens mij echt 10 seconden...) had in die tijd chlamydia. Ik heb dus voor mijn relatie, zonder seks chlamydia opgelopen, 2 jaar niks van gemerkt. En ineens daarna wel.
Bij ons blijven wel de vraagtekens waarom ik mijn huidige vriend in 2 jaar tijd seks zonder condoom niet heb besmet...
Kijk weet niet hoe die relatie hier is/was, maar soms moet je ook beetje vertrouwen hebben in elkaar.... ik 'beschuldigde' mijn huidige vriend ook eerst, het kón niet anders. Maar blijkt dus wel anders te kunnen. En hij vertrouwd bv ook van mij dat ik niet vreemdgegaan ben (had immers wel ineens een actieve chlamydia). Volgens mijn dokter kon het ineens actief worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |