abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57300471
Omdat de TS niks laat horen nog maar één uit de ouwe doos

Donny: I am the walrus.
Walter Sobchak: Shut the fuck up, Donny! V.I. Lenin. Vladimir Ilyich Ulyanov!
Donny: What the fuck is he talking about, Dude?

Wat een film....

Ontopic
Komop TS, GROW SOME TESTICALS AND DUMP THE LYING BIATCH!
pi_57302056
1) Ze gaat vreemd
2) Ze liegt hierover
3) Ze beschuldigt vervolgens jou van vreemdgaan

Sommige dingen zijn te vergeven maar 3x in een zeer kort tijdsbestek zou mij wel ernstig laten twijfelen over de relatie.
pi_57306784
Er was hier ergens een opmerking dat een Chlamidabesmetting niet zo duidelijk hoeft te zijn. Waarom wordt er niet gewoon aangenomen dat ze het al jaren heeft?
En is het wellicht mogelijk dat TS 'gewoon' een urinewegontsteking heeft, dan naar de arts ging en daar een misschien al oude chlamidiabesmetting is gevonden?

Dan lijkt het me ook wat minder vreemd dat vriendinlief zelf argwanend naar TS is.
En voor de 3 jaren zal TS en vriendin toch ook met anderen om zijn gegaan? Wie wet heeft TS z'n vriendin al besmet.

Is al bewezen dat TS de besmetting al lang heeft, of is het een 'verse' besmetting?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:13:04 #54
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_57306931
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:02 schreef Bright het volgende:
Er was hier ergens een opmerking dat een Chlamidabesmetting niet zo duidelijk hoeft te zijn. Waarom wordt er niet gewoon aangenomen dat ze het al jaren heeft?
En is het wellicht mogelijk dat TS 'gewoon' een urinewegontsteking heeft, dan naar de arts ging en daar een misschien al oude chlamidiabesmetting is gevonden?

Dan lijkt het me ook wat minder vreemd dat vriendinlief zelf argwanend naar TS is.
En voor de 3 jaren zal TS en vriendin toch ook met anderen om zijn gegaan? Wie wet heeft TS z'n vriendin al besmet.

Is al bewezen dat TS de besmetting al lang heeft, of is het een 'verse' besmetting?
En toen kwam Doornroosje ook nog even langs?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_57307065
quote:

Uit het onderzoek bleek dat zijn vriendin het al langer had. En TS heeft een 'verse' besmetting.

En de kans dat zij het al langer dan 3 jaar had en TS niet besmet heeft in die 3 jaar, kleiner is dan dat je 3x achter elkaar de hoofdprijs in de staatsloterij wint.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57307067
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

En toen kwam Doornroosje ook nog even langs?
Gevolgd door zeven dwergen! Roodkapje Kleinduimpje
pi_57313596
En toen kwam de olifant met zijn lange snuit en die blies dit hele topic uit?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:38:16 #58
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_57313836
You mean coitus?
Are these the nazis, Walter?
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 20:43:25 #59
13368 NiGeLaToR
pi_57313937
Maar, de originele TS laat z'n neus niet meer zien?
pi_57316434
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:33 schreef Okkie_ het volgende:

[..]

Bedoel je dan dat d'r moeder net zo'n slet is? Of voor als ie z'n leuter in z'n dochter wil steken
ik moest lachen
pi_57324218
quote:
Het feit dat ze hem direct beschuldigt nadat hij meldt dat hij de soa heeft zegt wel genoeg imo.
pi_57325620
EEEHHH!!! TS!!!

Reageer es, wij zijn benieuwd hoe het nu verder gaat

Ik hoop voor jou dat je zo "sterk" bent om haar te dumpen want ze heeft geneukt met een andere vent en liegt erover tegen jou. Wie weet hoevaak ze dit nog gaat flikken? Alleen nu wel met condoom natuurlijk, zodat jij denkt dat er helemaal niks aan de hand is.
pi_57339062
Vieze ziekte krijgen van je vriend(in)
Jusqu'ici tout va bien...
pi_57344819
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:20 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Uit het onderzoek bleek dat zijn vriendin het al langer had. En TS heeft een 'verse' besmetting.

En de kans dat zij het al langer dan 3 jaar had en TS niet besmet heeft in die 3 jaar, kleiner is dan dat je 3x achter elkaar de hoofdprijs in de staatsloterij wint.
Hmm.. blijkbaar heb ik gemist dat de TS-besmetting 'vers' is...
pi_57345776
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:14 schreef Bright het volgende:

[..]

Hmm.. blijkbaar heb ik gemist dat de TS-besmetting 'vers' is...
nja, dat is het discussie puntje wat niet te bewijzen valt either way. de besmetting van TS is nieuw, maar die van zn vriendin niet. het is naar ik begrepen heb uit deel 1 van het topic wel degelijk mogelijk om jarenlang met zo'n besmetting rond te lopen zonder dat je dat als vrouw in de gaten hebt. hoe groot die mogelijkheid is valt niet te zeggen, nog daargelaten dat je statistiek en kansrekening *altijd* met een redelijke dosis sceptis moet bekijken (geloof me: ik ben statistisch analist, ik weet wat dat betreft waar ik over lul)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57377716
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:39 schreef Zinton het volgende:
EEEHHH!!! TS!!!

Reageer es, wij zijn benieuwd hoe het nu verder gaat

Ik hoop voor jou dat je zo "sterk" bent om haar te dumpen want ze heeft geneukt met een andere vent en liegt erover tegen jou. Wie weet hoevaak ze dit nog gaat flikken? Alleen nu wel met condoom natuurlijk, zodat jij denkt dat er helemaal niks aan de hand is.
ja er is weinig veranders eigenlijk. Gaan wel weer verder maar 't blijft een nare nasmaak. Er is niets te bewijzen maar ze is wel m'n liefde van m'n leven.... dan is het toch echt iets ingewikkelder dan ff dumpen....
pi_57378540
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Jarold het volgende:

[..]

ja er is weinig veranders eigenlijk. Gaan wel weer verder maar 't blijft een nare nasmaak. Er is niets te bewijzen maar ze is wel m'n liefde van m'n leven.... dan is het toch echt iets ingewikkelder dan ff dumpen....
Ze is de liefde van je leven.....Maar waarom zie je niet in dat jij dat niet van haar bent?

Klinkt heel hard maar als het wederzijds was dan had zij niet geneukt met een andere vent en weet nu precies hoe ze jou kan kneden.

Er is bijna GEEN waterdichter bewijs tegen vreemdgaan dan dit...En NOG wil je het niet zien
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:12:10 #68
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_57382499
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:32 schreef Jarold het volgende:

[..]

...Gaan wel weer verder maar 't blijft een nare nasmaak...
Waar smaakt Chlamydia naar dan?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 20:35:07 #69
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_57383127
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

vraag het je moeder eens?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:50:08 #70
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_57386418
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Beschimmelde bospaddenstoelen met kattenhaar
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_57408841
Ik bleek na 2 jaar relatie ook ineens een actieve chlamydia te hebben, vriend meteen laten testen, bleek niks te hebben... Nog maar een keer testen, nog niks. Grote vraagtekens want hij was mijn eerste. Hij had ook niet tussendoor antibiotica of wat dan ook gekregen zodat het misschien weg was gegaan.

Wat bleek, de jongen waar ik voor mijn vriend een keer mee in bed was beland (nee geen seks, heb zelfs zijn uhh..piemel niet aangeraakt... hij helaas die van hemzelf blijkbaar wel of voorvocht of weet ik het, en vervolgens mij echt 10 seconden...) had in die tijd chlamydia. Ik heb dus voor mijn relatie, zonder seks chlamydia opgelopen, 2 jaar niks van gemerkt. En ineens daarna wel.

Bij ons blijven wel de vraagtekens waarom ik mijn huidige vriend in 2 jaar tijd seks zonder condoom niet heb besmet...

Kijk weet niet hoe die relatie hier is/was, maar soms moet je ook beetje vertrouwen hebben in elkaar.... ik 'beschuldigde' mijn huidige vriend ook eerst, het kón niet anders. Maar blijkt dus wel anders te kunnen. En hij vertrouwd bv ook van mij dat ik niet vreemdgegaan ben (had immers wel ineens een actieve chlamydia). Volgens mijn dokter kon het ineens actief worden.
pi_57622236
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 17:13 schreef Zinton het volgende:

[..]

Ze is de liefde van je leven.....Maar waarom zie je niet in dat jij dat niet van haar bent?

Klinkt heel hard maar als het wederzijds was dan had zij niet geneukt met een andere vent en weet nu precies hoe ze jou kan kneden.

Er is bijna GEEN waterdichter bewijs tegen vreemdgaan dan dit...En NOG wil je het niet zien
Voor Jarold is vreemdgaan blijkbaar geen reden om het uit te maken, zijn keuze lijkt me.

Zijn wel meer stellen hoor die nadat 1 van de 2 vreemd is gegaan bij elkaar blijven. Dat zijn vriendin het blijft ontkennen vind ik echter wel zeer kwalijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57623324
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Voor Jarold is vreemdgaan blijkbaar geen reden om het uit te maken, zijn keuze lijkt me.

Zijn wel meer stellen hoor die nadat 1 van de 2 vreemd is gegaan bij elkaar blijven. Dat zijn vriendin het blijft ontkennen vind ik echter wel zeer kwalijk.
*zucht* zie het bericht boven je: het is geen 100% zeker gegeven dat ze vreemdgegaan is!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57649961
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 14:21 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nee wat pas kwalijk is is het feit dat zij in den beginne zo fel reageerde dat hij vreemd gegaan moest zijn. Dat wekte bij mij juist de argwaan op dat zij dus keihard is vreemdgegaan. Hoe dan ook ik zou zoiets echt niet pikken van mijn vriendin, en me ook af gaan vragen wat dat voor de rest van de relatie betekent.
  donderdag 27 maart 2008 @ 19:56:37 #75
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_57655024
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:10 schreef oranjetas het volgende:
Ik bleek na 2 jaar relatie ook ineens een actieve chlamydia te hebben, vriend meteen laten testen, bleek niks te hebben... Nog maar een keer testen, nog niks. Grote vraagtekens want hij was mijn eerste. Hij had ook niet tussendoor antibiotica of wat dan ook gekregen zodat het misschien weg was gegaan.

Wat bleek, de jongen waar ik voor mijn vriend een keer mee in bed was beland (nee geen seks, heb zelfs zijn uhh..piemel niet aangeraakt... hij helaas die van hemzelf blijkbaar wel of voorvocht of weet ik het, en vervolgens mij echt 10 seconden...) had in die tijd chlamydia. Ik heb dus voor mijn relatie, zonder seks chlamydia opgelopen, 2 jaar niks van gemerkt. En ineens daarna wel.

Bij ons blijven wel de vraagtekens waarom ik mijn huidige vriend in 2 jaar tijd seks zonder condoom niet heb besmet...

Kijk weet niet hoe die relatie hier is/was, maar soms moet je ook beetje vertrouwen hebben in elkaar.... ik 'beschuldigde' mijn huidige vriend ook eerst, het kón niet anders. Maar blijkt dus wel anders te kunnen. En hij vertrouwd bv ook van mij dat ik niet vreemdgegaan ben (had immers wel ineens een actieve chlamydia). Volgens mijn dokter kon het ineens actief worden.
Dus jij bent dr ook al zo eentje ... .zeker heel trots je vriend je post laten lezen en zo van 'Zie je, ik ben ook helemaal niet vreemd gegaan! '

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')