abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:10:46 #26
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_57189026
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Lijkt me zo klaar als een klontje. En als je dan al vreemdgaat doe het dan tenminste veilig, dan breng je en je vent niet in gevaar en hij komt er op zeker niet achter
Niet vreemdgaan

Gewoon direct goeie kerel uitzoeken
Gone.... :')
pi_57192036
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat hebben haar ouders daar nou mee te maken
Niks, maar zet 'r maar ff flink voor schut als wraak
pi_57192537
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:29 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

'T is niet altijd even makkelijk om een relatie van 3 jaar op zn gat te gooien. Maar soms en zeker in dit soort gevallen moet je voor jezelf kiezen. En.. zo zou ik i.i.g zijn.. laat je schoonouders maar is goed weten hoe de vork in de steel zit, heeft dat kind thuis ook nog wat uit te leggen over die relatie die na 3 jaar is geknapt.
Schoonouders inlichten?
Om aan de hele wereld te bewijzen dat je een kleuter bent ofzo?
En daarna de werkgever bellen?
En een persbericht naar krantenredacties?

WTF hebben die schoonouders er mee te maken? Ben je 16 ofzo?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57192638
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:21 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Niks, maar zet 'r maar ff flink voor schut als wraak
*Grinnik*
Wel over nagedacht wie er dan het meest voor schut staat?
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57193733
Ik zou wel nog een laatste keer langsgaan daarzo om houdoe te zeggen. Je komt er toch 3 jaar over de vloer en dat voelt echt wel goed vertrouwd dan denk ik.

Ik heb 10 maanden een vriendin en ik zie haar ouders ook steeds vaker en je krijgt echt een band met ze.

Als ze dan om de reden vragen WAAROM het uit is gegaan, zou ik wel gewoon de waarheid vertellen natuurlijk. Niet dat ze heeft liggen neuken met een andere vent maar gewoon je verhaal doen en dat je haar daarom niet meer kunt vertrouwen. Haar ouders kunnen zelf dan wel de juiste conclusies trekken neem ik aan, die zijn ook wel op de hoogte van SOA's
pi_57195316
Ja, van wie zou ze het hebben gekregen? Misschien moet je in de gaten houden wie van haar (of van jouw) vrienden een kuurtje heeft aangevraagd...
Tot in de pruimentijd.
pi_57197217
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:58 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
Ja, van wie zou ze het hebben gekregen? Misschien moet je in de gaten houden wie van haar (of van jouw) vrienden een kuurtje heeft aangevraagd...
Iets oplopen tijdens stage in het buitenland is iets moeilijker na te gaan.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57238864
Ze heeft gister dr uitslag gekregen, positief.
Wat ze ook konden zien (omdat we dat hadden gevraagd) is dat het al een geruime tijd in d'r lichaam zit. Nu flink aan de anti-biotica dus.

Ondertussen zijn we wel weer samen maar het heeft het vertrouwen een flinke deuk doen oplopen
pi_57238887
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:18 schreef Jarold het volgende:
Wat ze ook konden zien (omdat we dat hadden gevraagd) is dat het al een geruime tijd in d'r lichaam zit. Nu flink aan de anti-biotica dus.

Ondertussen zijn we wel weer samen maar het heeft het vertrouwen een flinke deuk doen oplopen
Zij had het dus eerst. Wat zegt ze daar dan op?

Ze heeft het van die stage. Dumpen die hap. Of ben je te lelijk voor een nieuwe?
Tot in de pruimentijd.
pi_57241033
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat hebben haar ouders daar nou mee te maken
Dan weet pa ook dat hij een risico loopt
  zondag 9 maart 2008 @ 11:33:40 #36
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_57259279
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dan weet pa ook dat hij een risico loopt
Bedoel je dan dat d'r moeder net zo'n slet is? Of voor als ie z'n leuter in z'n dochter wil steken
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_57259375
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:33 schreef Okkie_ het volgende:

[..]

Bedoel je dan dat d'r moeder net zo'n slet is? Of voor als ie z'n leuter in z'n dochter wil steken
Zoeits
pi_57259921
Back OT
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_57270585
quote:

Dus je ziet het maar gewoon door de vingers Als zij het direct had toegegeven, zou het nog redelijk zijn. Maar de schuld aan jou geven, en daarna doen alsof er niks aan de hand is, is ten eerste verdacht, en ten tweede achterbaks.
FUUUUUUUUUUUU-
pi_57272438
dumpen
pi_57275187
quote:

dus ze heeft ' t al opgelopen VOOR de vakantie?
de soap wordt alleen maar beter
pi_57277329
mogelijk heeft ze dus die SOA opgelopenop haar vakantie, wist ze er vanaf en heeft ze jou expres niets verteld omdat ze dan door de mand zou vallen!

of ze heeft gelogen tegen jou over de uitslag van een eerdere test toen jullie voor het eerst gingen neuken zonder condoom (als ze deze gedaan heeft)

oftewel, tvp
hardcoholic
pi_57279659
quote:

WTF? Je weet dat ze met een andere vent heeft geneukt, want JIJ was het zeker niet.

En dan nog neem je haar weer terug? Hoe naïef kan je zijn

Komop man, laat haar eens weten hoe het nou echt zit, ze komt hier gewoon mee weg....Denk je nou echt dat het dan bij deze ene keer blijft? Echt niet

En wie weet hoe vaak ze al is vreemdgegaan MET condoom? Dit gaat echt aan je vreten van binnen.....Ik zou er persoonlijk echt een eind aan maken, dit gaat toch niet meer werken

[ Bericht 9% gewijzigd door Zinton op 10-03-2008 10:36:26 ]
pi_57280005
staat tegenover dat als ook de arts zegt dat het virus waarschijnlijk al zeer lange tijd in haar lichaam zat, het best mogelijk is dat zij het heeft opgelopen voordat ze jou had.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_57280460
Maar dan had zij het toch allang overgebracht naar hem? In die 3 jaar dat het in haar lichaam zit ga je mij niet vertellen dat het nu pas wordt overgebracht naar hem.
pi_57280522
tvpiel.
pi_57281066
Dus om het even kort samen te vatten:

TS en vriendin zijn beide besmet, waarbij zij het eerder had dan hij.
De kans dat zij het langer dan 3 jaar heeft is verwaarloosbaar.

Ehhhh, 1 + 1 = ??
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_57288856
quote:

DUDE!

Begrijp me niet verkeerd, maar heb jij bij wijze van spreken nu echt het IQ van een kapotgereden herfstblaadje in een hoopje caviapoep? Het is intussen toch evident dat je dit animeermeisje niet kunt vertrouwen? Dat je uberhaubt van een deuk in het vertrouwen spreekt joh... Maar goed, we zien je topic "HIV maar al 3 jaar vriendin" binnenkort wel in de active topics
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  maandag 10 maart 2008 @ 19:24:17 #49
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_57289367
Ach... Liefde maakt........

De vraag is nu of TS hederdaags nog wel eens sex met z'n eigen vriendin heeft.
Z'n vriendin heeft misschien wel wekelijks sex maar TS niet
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
pi_57290512
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 15:08 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Do you see what happens Larry, when you fuck a stranger in the ass?
“Donny, these men are nihilists, there’s nothing to be afraid of.”
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')