ik d8 dat al die zoete troep in combi met walnoten en honing wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
ik wist niet eens dat er gemalen pistache in baklava zat!
waarom slapen jullie in een bak lava dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn vriend en ik hebben een baklava..tis om misselijk van te worden
* golfer kruipt dan ook maar weer keurig achter haar aan.quote:
omdat wij spetteren en spatterenquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waarom slapen jullie in een bak lava dan?
* Bluezz gaat zo naar bedje toe
Kill the bitchquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zag manvrouwsnot vermengd met manvrouwhaar in de wasbak van onze badkamer
Serieus, dit gedrocht mag zich NIET voortplanten.Maar gezien haar uiterlijk of het gebrek daaraan zal het wel los lopen.
nog ff pilatussen vannacht?quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:37 schreef ColdFeet het volgende:
Haai!!! Is iedereen naar bed?
Het verslag is ingeleverd, 2 minuten later bedacht ik wat ik nog vergeten was
Afijn, ik ben kapot, ga morgen even een dagje rustig aan doen.
Steer, ik maak weleens baklava! Vandeweek nog een kleintje gemaakt, ik had nog wat filodeeg over. Essentieel ingredient in de siroop is een drupje oranjebloesemwater!
Je zit toch niet met me te spotten hequote:
Ja dat is echt een feestje iedere week! Eerst was ik altijd op donderdag vrij, maar dan moest ik vrijdagmorgen weer gewoon braaf terug naar de zaak. Nu heb ik gewoon een lekker kort werkweekje en een lekker lang weekendquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:32 schreef PeRi het volgende:
Vrijdagen vrij zijn okay!
Ja DE, afstand is ook nog een probleem voor mij trouwens. Ik ben helemaal geen held in de autoquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:50 schreef DarkElf het volgende:
morning allemaalHusband is weer naar werk maar t wordt, zover iedereen weet
, een normale dag...
Ook wel weer eens fijn
Gisteren me enorm uitgesloofd in huis waardoor ik vandaag wat relaxster kan zijn... eens in de boeken staren en bedenken wat ik morgen ga koken bijvoorbeeld.... Maar ik begin met thee en verder lezen in mijn nieuwe boekje: Wonderfoods.
@Tezz, snap dat wel hoor wat je schreef over meets enzo... buiten het feit dat ik verlegen ben weegt voor mij ook een stuk afstand mee... t was al heel wat dat ik naar de 5 jaar meet ging maar daar waren ook nog eens veel meer mensen dus is t toch anders dan zo'n directe meet.. die hoogst waarschijnlijk wel heel leuk zal zijn....
Toch heb ik dat hier in de CUL-sc niet echt. Ik ben er van overtuigd dat het allemaal oprechte mensen zijn en ik zie ze niet als vreemden. We hebben het hier regelmatig over zeer persoonlijke dingen en als ik om een adres zou vragen zou ik het direct krijgen van sommigen denk ik!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:57 schreef DarkElf het volgende:
ach, ik ben gewoon geen meet-er zoals veel mensen hier wel zijnVind het wel knap altijd hoor mensen die hoppakee zo maar afspreken met vreemden.. (zo komt het op mij over
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |