Bedoel je niet dit?quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:34 schreef Bluezz het volgende:
SiGneJa, dit was mijn laatste bril bij Meneer Anders.
@ Tezz, roddelen![]()
![]()
Die skielift
Wij gaan in austr. hopelijk met een www.skyrail.com
Nou alquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, ik snap de topictitel nu ook.![]()
Jij bent slim!quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Oh wacht, ik snap de topictitel nu ook.![]()
Kijk eens. Zoek nog een goed wintersportadres voor deze zomerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg dat ik de bergen vanuit mijn slaapkamer kan zien![]()
Geen idee
Ga deze zomer niet, spaar het geld en ga komende winter heli skieen in Canada, mijn meest geweldige ervaring ooit, om daar echt in niemandsland uit een heli springen en van hellingen vol met poeder afracen, ge-wel-dig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Kijk eens. Zoek nog een goed wintersportadres voor deze zomer
Ja, ik ben echt heel erg benieuwd. Ik ga niet zo heel lang, even een vriendin opzoeken in Reykjavik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef DarkElf het volgende:
IJsland, dáár wil ik ook nog wel eens heen!
En Reykjavik schijnt een hele leuke stad te zijn heb ik me wel eens laten vertellenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt heel erg benieuwd. Ik ga niet zo heel lang, even een vriendin opzoeken in Reykjavik.
Napels gaat trouwens niet doerwant dat is twee dagen voor mijn afstuderen....
*handen schudt*quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan én niet skieën én niet schaatsen.
Ouders wisten niet wat wintersport was ofzo.
Gewoon eens gaan doen, is zooo leuk!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Steer, ik heb het ook 2 jaar geleden geleerd! Gewoon doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Had ik al verteld dat ik trots ben op je?quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt heel erg benieuwd. Ik ga niet zo heel lang, even een vriendin opzoeken in Reykjavik.
Napels gaat trouwens niet doerwant dat is twee dagen voor mijn afstuderen....
*handen terugschudtquote:
Um, skieën of schaatsen? Laatste keer dat ik geschaatst heb was op de ijsbaan op de Dam in Amsterdam, en rechtdoor gaat wel een beetje, maar comfortabel en de bocht door, nee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer, ik heb het ook 2 jaar geleden geleerd! Gewoon doen
schaatsen is zo tof!quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Als jij mij wil leren schaatsen volgende winter dan trakteer ik je op een etentje.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
schaatsen is zo tof!
Ik ga er zo maar vandoor, ik krijg echt geen zak gedaan vandaag. Totaal onnuttige dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |