Bavelquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:50 schreef Jerruh het volgende:
teteringen of traaye? in beiden zouden in ieder geval geen zwervers thuis moeten horen!.
"heb je misschien 6 euro voor een kopje koffie voor me?"quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef Disher het volgende:
whehe.. bij ons vragen ze je niet eens meer om een euro..
"heb je ook 5 euro voor me"
in bavel zwervers? die zijn verdwaaldquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef RTB het volgende:
[..]
Bavel
En het was een vrouw. Had dan om een fles Rosé gevraagd
Dat soort mensen moet je juist valse hoop geven, zeer enthousiast zeggen "ja ik ga een héél krat voor jou halen! Welk merk, ach weet je wat ik haal wel een krat warsteiner!" Dan laat je haar daar een uur wachten, doe je eerste de nodige boodschappen en ga ja daaran de revu, national geopraphic, pc magazine en de blayboy lezen. En terwijl zij doorweekt raakt, koud krijgt, ongeduldig wordt kom je dan net de winkel weer uit, en zodra je die glinstering in haar ogen ziet zeg je:quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:48 schreef RTB het volgende:
Klacht 2: kan het niet wat harder vriezen zodat al deze mensen dood gaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je juist valse hoop geven, zeer enthousiast zeggen "ja ik ga een héél krat voor jou halen! Welk merk, ach weet je wat ik haal wel een krat warsteiner!" Dan laat je haar daar een uur wachten, doe je eerste de nodige boodschappen en ga ja daaran de revu, national geopraphic, pc magazine en de blayboy lezen. En terwijl zij doorweekt raakt, koud krijgt, ongeduldig wordt kom je dan net de winkel weer uit, en zodra je die glinstering in haar ogen ziet zeg je:
"GA WERKEN KANSLOOS STUK VRETEN!" En loop je daarna door alsof je haar niet kent, haar totaal negerend. Wedden dat ze jou voor de rest van haar leven zal blijven herinneren, oftewel jij zult nooit meer gevraagd worden om bier.
Het is juist veel mooier om te zeggen:quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je juist valse hoop geven, zeer enthousiast zeggen "ja ik ga een héél krat voor jou halen! Welk merk, ach weet je wat ik haal wel een krat warsteiner!" Dan laat je haar daar een uur wachten, doe je eerste de nodige boodschappen en ga ja daaran de revu, national geopraphic, pc magazine en de blayboy lezen. En terwijl zij doorweekt raakt, koud krijgt, ongeduldig wordt kom je dan net de winkel weer uit, en zodra je die glinstering in haar ogen ziet zeg je:
"GA WERKEN KANSLOOS STUK VRETEN!" En loop je daarna door alsof je haar niet kent, haar totaal negerend. Wedden dat ze jou voor de rest van haar leven zal blijven herinneren, oftewel jij zult nooit meer gevraagd worden om bier.
je krijgt er 7 als ik je gore rotkop door een bushokje mag tiefenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
"heb je misschien 6 euro voor een kopje koffie voor me?"
Wat Heerenveen in Second Life zeker met je verhaaltjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:18 schreef AlphaOmega het volgende:
In Heerenveen was ooit een gemeentemedewerker zo slim om over de enige zwerver (eentje die ook wel lastig kon zijn) in Heerenveen te roepen dat de gemeente er niets aan kon doen, en dat hij bang was dat het volk het eigen heft in handen zou nemen. In de linkse gemeente Heerenveen werd de zwerver vervolgens die nacht nog neergestoken en zijn matras werd in brand gestoken. Er werd gezegd dat er geen verband was tussen de uitspraak van de medewerker van de gemeente en het voorval die nacht erna, maar dan was het toeval wel erg groot...
De gemeente weet vast wel hoe dit opgelost kan worden, en anders moeten ze even navraag doen in Heerenveen.
ja pas maar op. neem altijd genoeg change mee voor de bus. Zodadelijk wordt je er ook 1quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef raulbouli het volgende:
Need change...got any change... ?
change....change....change...
Het is al een aantal jaren geleden. Second Life is voor paupers die in het echte leven volslagen falen. Overigens een beetje een lullige reactie van je.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat Heerenveen in Second Life zeker met je verhaaltjes
Hoe origineel. Heb je hulp gehad bij het verzinnen van die grap?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:34 schreef DroogDok het volgende:
Zeker weten dat het je moeder niet was?
En dan wordt je beroofd en neergestokenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is juist veel mooier om te zeggen:
Oh, ik haal wel ff twee kratten Hertog Jan! Zodra je naar buiten komt met idd 2 kratten HJ gewoon richting je auto lopen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef raulbouli het volgende:
southparkquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:49 schreef raulbouli het volgende:
Nee helemaal zelluf gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:37 schreef RTB het volgende:
[..]
Hoe origineel. Heb je hulp gehad bij het verzinnen van die grap?
Ik loop net naar buiten met mijn mobiele telefoon om in ieder geval te proberen een soort van foto te maken....... RIJDT DE VROUW DIE ME EEN HALF UUR GELEDEN NOG WEDEROM OM BIER VROEG, WEG IN EEN AUTO.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef wise het volgende:
PICS!!!!!
quote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef RTB het volgende:
[..]
Ik loop net naar buiten met mijn mobiele telefoon om in ieder geval te proberen een soort van foto te maken....... RIJDT DE VROUW DIE ME EEN HALF UUR GELEDEN NOG WEDEROM OM BIER VROEG, WEG IN EEN AUTO.
Wat de hel is dit nou weer, is dit een nepzwerver ofzo?
Je woont dus gewoon in een pauperbuurt waar de zogenaamde beschaafde mensen gewoon alcoholisten zijn.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:41 schreef RTB het volgende:
[..]
Ik loop net naar buiten met mijn mobiele telefoon om in ieder geval te proberen een soort van foto te maken....... RIJDT DE VROUW DIE ME EEN HALF UUR GELEDEN NOG WEDEROM OM BIER VROEG, WEG IN EEN AUTO.
Wat de hel is dit nou weer, is dit een nepzwerver ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |