Ben officieel geemigreerd. Enige wat me nog doet terugkomen is m'n SCC. Is me net zo waardevol als m'n paspoort. Ben bang dat ik m'n nationale uitkaart kwijt ben komend seizoen, maar wellicht dat ik nog wat kan regelen met supp. zaken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik had op de één of andere manier in m'n hoofd zitten dat je maar een half jaar of een jaar zou gaan. Heb je je plannen gewijzigd of zit ik er nou gewoon helemaal naast?
Same here.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:49 schreef MaxC het volgende:
Schrok me dood van die postDaarna zag ik dat het om Ajax-PSV gaat ipv andersom
Heerlijk ja.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Ik kijk trouwens weer rijkhalzend uit naar de topaankopen Van Geel
verheug je dan maar vast op spelers als Zwaanswijk, Molhoek, Pranjic, Ten Rouwelaar en Berg. Want ik zie het nog niet snel gebeuren dat v. Geel een onbekend talentje uit de rimboe plukt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Ik kijk trouwens weer rijkhalzend uit naar de topaankopen Van Geel
Net alsof Marco en Johan hier akkoord mee gaanquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:02 schreef toma het volgende:
[..]
verheug je dan maar vast op spelers als Zwaanswijk, Molhoek, Pranjic, Ten Rouwelaar en Berg. Want ik zie het nog niet snel gebeuren dat v. Geel een onbekend talentje uit de rimboe plukt.
Marco zei toch zoiets? Bij dat stukkie over dat geld in het veld moet staan. En Martin zou 'proberen' de relatie met de scouting verbeteren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net alsof Marco en Johan hier akkoord mee gaan
Dat bedoel ik dus. Laat het maar gewoon aan hem over. Dat kun je hem wel toevertrouwen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:02 schreef toma het volgende:
[..]
verheug je dan maar vast op spelers als Zwaanswijk, Molhoek, Pranjic, Ten Rouwelaar en Berg. Want ik zie het nog niet snel gebeuren dat v. Geel een onbekend talentje uit de rimboe plukt.
Nee hoor, gewoon PSV weer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heerlijk ja.
Nieuwe Colins, Delorges en Urzaizjes. Nee volgend jaar worden we écht kampioen!
Aldus Maarten Fontin, misschien heeft hij nog gelijk ook. Maar goed, misschien dat we nu over een jaar of vijf verschrikkelijk blij zijn met die gemiste strafschop, omdat Ajax daarna van binnenuit beter gemaakt is.quote:"Schopt Klaas-Jan Huntelaar die penalty er tegen Slavia Praag in, dan is er helemaal geen onderzoekscommissie. Zo bizar kan het zijn."
De opmerking klopt wel maar het was meer een geluk bij een ongeluk, we hebben aan het rapport gezien hoe nodig het was.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aldus Maarten Fontin, misschien heeft hij nog gelijk ook. Maar goed, misschien dat we nu over een jaar of vijf verschrikkelijk blij zijn met die gemiste strafschop, omdat Ajax daarna van binnenuit beter gemaakt is.
Inderdaad een geluk bij een ongeluk. Het opportunisme werd nu even de goede kant op gericht en nu komt er misschien iets goeds van. Als we de Champions League wel hadden gehaald en vervolgens met 2 punten uit 6 wedstrijden onderaan waren geeindigd waren we daar (financieel uitgezonderd) ook niets mee opgeschoten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De opmerking klopt wel maar het was meer een geluk bij een ongeluk, we hebben aan het rapport gezien hoe nodig het was.
Highlowquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef Nashje het volgende:
Wat een slechte poging tot humor zeg, dat telefoongesprek van Remko van der Ploeg op Highlow.
Ik weet niet hoor als ik hem zie beslissen over Ajax1 dan denk ik dat we die liever kwijt zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:19 schreef Nashje het volgende:
En het is nog helemaal niet zeker dat Koster naar psv verhuist. Koster zou bij de hervorming van de jeugdopleiding moeten worden betrokken.
Ajax speelt, waarom ga je daar niet heen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:21 schreef BonJovi het volgende:
Zondag word een goede dag eerst in de koel naar VVV - Twente en dan een cafetje pakken
Ja dus? Wij gaan ook van Oss > Amsterdam > Eindhoven > Amsterdam > Ossquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef BonJovi het volgende:
Omdat ik dan via Eindhoven > Amsterdam> Eindhoven moet gaan en weer terug
Jezusquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja dus? Wij gaan ook van Oss > Amsterdam > Eindhoven > Amsterdam > Oss
Facking belangrijkste wedstrijd van het jaar, ik zou zelfs op de fiets venlo-amsterdam-eindhoven en terug doen!quote:
Jij hebt toch geen uitkaart?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:29 schreef BonJovi het volgende:
Omdat ik dan via Eindhoven > Amsterdam> Eindhoven moet gaan en weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |