Inderdaad. Dat we uit tegen Sparta en VVV gelijk hebben gespeeld en zelfs bij Excelsior hebben verloren komt ook door de politie zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, ik word er gewoon een beetje moe van om altijd overal de schuld aan te geven. Als we dit seizoen zelf niet zo scheit hadden gespeeld sommige wedstrijden zaten we nu gewoon kort op PSV. Natuurlijk is dit misschien een voordeel voor ze, maar goed, de volgende keer komt het voor ons weer goed uit.
Second thatquote:
Weet niet wat ik daar van moet denkenquote:Van Geel: ik blijf bij Ajax
Martin van Geel heeft tijdens de persconferentie laten weten technisch directeur te blijven bij van Ajax. Van Geel ligt onder vuur bij Ajax door het rapport dat het algemene en technische beleid van Ajax onder de loep nam.
Van Basten sprak tijdens de persconferentie zijn steun uit voor de technisch directeur. "Ik hoop dat Van Geel blijft. Te veel wisselingen zijn niet goed voor de club. Ik denk dat we samen goed kunnen samenwerken."
Van Geel mag zijn handtekening zetten en naar San Marco en Johan luisteren that's itquote:Op woensdag 5 maart 2008 17:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daar van moet denken
Voetbal gaat vaak om momentum. Als je naar de stand van toen keek en nu kijkt zie je dat beide wedstrijden sleutelwedstrijden zijn (rechtstreeks punten afpakken+psychologische tik). De 1ste staking was in hun voordeel en ook nu hebben ze baat bij een staking. Is gewoon een constatering (en in het PSV topic wrijven ze ook al in hun handjes). Wedstrijden tegen laagvliegers hebben hier even niks mee te maken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat we uit tegen Sparta en VVV gelijk hebben gespeeld en zelfs bij Excelsior hebben verloren komt ook door de politie zeker?
Kom op zeg. Laat ze in eindhoven maar lekker de calimero spelen. Daar hoeven wij toch niet aan mee te doen?
En van Geel doet de verkoop van spelers wél erg goed, als je die bedragen ziet...quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Als ik het zo lees wordt die functie van Van Geel toch enorm uitgehold, aangezien Van Basten flink mag gaan meepraten.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:48 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat er volgend seizoen aangekocht gaat worden.
Dat zou een schande zijn idd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
kunstgras nee toch, mag ik hopen
Heerlijk die onderbouwing altijd Jorienquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:50 schreef jorienvdherik het volgende:
kunstgras nee toch, mag ik hopen
Als we dan ook nog Theo Janssen halen wordt het helemaal een feest.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voor de cultfactor is een team met Urzaiz, Colin, Kuffour en Sjaak natuurlijk top
Heitinga wilde al na het EK van 2004 naar Spanje...quote:
Ajax-PSV werd rond een uur of negen zaterdagochtend bekend, volgens mij. Of vrijdagavond laat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:39 schreef _Mike_ het volgende:
Zowel het RTL nieuws als NED3 had weinig te vertellen over stakingen op de wedstrijd dag. Overigens lijkt het mij sterk dat ze het 1 dag van te voren aan zouden kondigen?
Ja omdat ze naar een oplossing gingen zoeken, de acties waren al veel eerder bekend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ajax-PSV werd rond een uur of negen zaterdagochtend bekend, volgens mij. Of vrijdagavond laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |