Perez.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus op beide flanken twee backs? Van wie moet de creactiviteit dan komen?
Ga ook even in op mijn aanvulling.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Nog maar even een keer de opstelling:
------------------- Stekelenburg --------------------
-- Silva ---- Heitinga -- Vermaelen -- Vertonghen
--------------------- Lindgren -----------------------
----- Gabri ---------------------- Davids -----------
----------------------- Perez -------------------------
----------- Huntelaar ----------- Suarez ------------
Denk dat Kennedy voorlopig niet meer speelt.quote:
Daar ga jij voor zorgen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat Kennedy voorlopig niet meer speelt.
Niet als Hetinga op tijd inschuift.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ga ook even in op mijn aanvulling.
Als de flanken de diepte in zijn, bestaat het middenveld uit drie man waaronder een tien, dan kan je dus beter 4-1-2-1-2 spelen. Backs kunnen zorgen voor de diepte en houden het veld breed, posities worden overgenomen door de rechts- en linkshalf. Middenveld is sterker dan bij een 4-5-1 en daarbij komt spits sowieso niet op een eiland te staan, win-win-situatie.
Neuh, niet zo'n zin om te infiltreren in de familie Bakircioglu.quote:
Maar dan staat verdediging meer met drie man.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Niet als Hetinga op tijd inschuift.
Top opstellingquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Nog maar even een keer de opstelling:
------------------- Stekelenburg --------------------
-- Silva ---- Heitinga -- Vermaelen -- Vertonghen
--------------------- Lindgren -----------------------
----- Gabri ---------------------- Davids -----------
----------------------- Perez -------------------------
----------- Huntelaar ----------- Suarez ------------
Ach, wat is één wissel. We hebben toch geen drie Ajax-waardige spelers op de bank zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met Perez eigenlijk..als ie weer als een natte krant speelt heb je zondag alweer 1 wissel verneukt
Ik denk inderdaad dat hij zondag gaat vlammen. Ik zou in deze wedstrijd altijd met Perez beginnen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daarbij zal Kenneth Perez zich best wel graag willen laten gelden in Eindhoven!
Ja ik hoop vooral op dat laatste, want je bent het met me eens dat De Jong zeker aan de deur aan het kloppen is met de wekelijkse matte prestatie van Ken-niks.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, wat is één wissel. We hebben toch geen drie Ajax-waardige spelers op de bank zitten.
Daarbij zal Kenneth Perez zich best wel graag willen laten gelden in Eindhoven!
Of hij bepaalt de wedstrijd met twee assists en een goal. Ik zou hem opstellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:19 schreef Sethje het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met Perez eigenlijk..als ie weer als een natte krant speelt heb je zondag alweer 1 wissel verneukt
Siem de Jong rammelt zeker aan de deur, speelt ook als invaller vaak heel goed, dus Kenneth Perez in basis!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik hoop vooral op dat laatste, want je bent het met me eens dat De Jong zeker aan de deur aan het kloppen is met de wekelijkse matte prestatie van Ken-niks.
Zonder 'Ken-niks' was je vorig jaar 5e geworden. Hoeveel wedstrijden hij wel niet open gebroken heeft als afgedankte invaller...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:23 schreef Sethje het volgende:
Ja ik hoop vooral op dat laatste, want je bent het met me eens dat De Jong zeker aan de deur aan het kloppen is met de wekelijkse matte prestatie van Ken-niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |