Clubliefde ofzo, ik had het waarschijnlijk ook anders aangepakt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Die is gek 300.000 euro voor een seizoenskaart.
Bandieries mee en losquote:
Geen Riroquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er gaan wel een hoop Fokkers uit m'n hoofd. Ik, Jasza, Montana, CSI_Miami, jij, Kevin6166(?), Riro(?), nog meer?
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Clubliefde ofzo, ik had het waarschijnlijk ook anders aangepakt.
Liever 300.000 voor die paar meter plexiglas die nu verder gaat staan verstoffen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
1-0, doelpunt Simons uit een penalty. Hoop dat mijn gevoel mis is.quote:
Goeie zaak idd.quote:
Al is die voor 100 jaar, dan nog is hij niet slim bezig geweestquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:34 schreef jna het volgende:
Als die seizoenskaart maar voor 1 seizoen is dan is ie wel dom bezig ja
Die 3 ton had ie nooit gekregen, dat is gewoon zo'n grappenmaker op marktplaats die het leuk vindt om op dingen te bieden en dan niet tot koop overgaan (dat kan namelijk bij marktplaats).quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Al is die voor 100 jaar, dan nog is hij niet slim bezig geweest
Och, dat mag. Afgelopen zondag kwam PSV ook 1-0 voor uit een strafschop van Timmy Simons, als wij ook maar met 3-1 winnen van PSV vind ik alles wel best.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
1-0, doelpunt Simons uit een penalty. Hoop dat mijn gevoel mis is.
Zolang is het niet hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ondanks die hoerenreis heb ik er idd wel zin in ja
Hij had Ajax gewoon mee moeten laten bieden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Die 3 ton had ie nooit gekregen, dat is gewoon zo'n grappenmaker op marktplaats die het leuk vindt om op dingen te bieden en dan niet tot koop overgaan (dat kan namelijk bij marktplaats).
Iemand die zoveel wil neertellen voor die lichtbakken heeft meer clubliefde dan de club zelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Iemand die zoveel wil neertellen voor die lichtbakken heeft meer clubliefde dan de club zelf
quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
Leonardo in belangstelling van NEK en Twente.
So? VI gelezen? Leonardo heeft erg veel zin om samen te werken met MvB.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:14 schreef Nashje het volgende:
Leonardo in belangstelling van NEK en Twente.
Hij is jarigquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Apart.. uit het niets een artikeltje over Daniel de Ridder op Ajax.nl..
Komt ie terug?
BonJovi heeft de site zeker gehacktquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Apart.. uit het niets een artikeltje over Daniel de Ridder op Ajax.nl..
Komt ie terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |