Afwachten denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe zit het met die politiestaking?
nah dat kunnen ze geen 2e keer makenquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe zit het met die politiestaking?
Er gaan wel een hoop Fokkers uit m'n hoofd. Ik, Jasza, Montana, CSI_Miami, jij, Kevin6166(?), Riro(?), nog meer?quote:
Leuk als ze daartoe pas besluiten als er al een paar duizend Engelsen in de stad zijn!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat.
Het enige gerucht dat ik gehoord heb, is dat ze misschien willen staken bij psv-THFC.
Ze kunnen wel meer niet maken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:01 schreef ASroma het volgende:
[..]
nah dat kunnen ze geen 2e keer maken
Hollandia moet maar weer eens winnen!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef Loserkid het volgende:
Ik kijk zondag lekker in de hollandia kantine
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leuk als ze daartoe pas besluiten als er al een paar duizend Engelsen in de stad zijn!
Ik weet t man, maar ik moest zondag eigenlijk bij de poltie komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er gaan wel een hoop Fokkers uit m'n hoofd. Ik, Jasza, Montana, CSI_Miami, jij, Kevin6166(?), Riro(?), nog meer?
Moiquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er gaan wel een hoop Fokkers uit m'n hoofd. Ik, Jasza, Montana, CSI_Miami, jij, Kevin6166(?), Riro(?), nog meer?
Wat had je ze misdaan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik weet t man, maar ik moest zondag eigenlijk bij de poltie komen
Doen ze ook, staan koploper in de hoofdklasse A, afgelope zondag nog 2-0 van elinkwijk geloof ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:13 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hollandia moet maar weer eens winnen!
Lekker veel polen om je heenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef Loserkid het volgende:
Ik kijk zondag lekker in de hollandia kantine
quote:De Ajax-letters die vroeger pronkten op de eretribune van het oude stadion De Meer, zijn terug bij de Amsterdamse club, zo meldt de AFCA Supportersclub. Het oude logo werd deze week te koop aangeboden op veilingsite Marktplaats.nl.
Voor de historische letters was veel belangstelling, wat onder meer bleek uit een bod van liefst drie ton. De eigenaar doet het veilingstuk, dat waarschijnlijk naar het museum gaat, nu van de hand voor slechts een seizoenkaart van Ajax. Hij is het met de supportsclub eens dat de letters in bezit horen te zijn van de club.
Zeker present zondag!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij hebt er zin inquote:
Present.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er gaan wel een hoop Fokkers uit m'n hoofd. Ik, Jasza, Montana, CSI_Miami, jij, Kevin6166(?)Kevin6188, Riro(?), nog meer?
ondanks die hoerenreis heb ik er idd wel zin in jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in
ik vrees de zoveelste tyfus 1-0![]()
Goeie gruppaquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:03 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |