abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57183491
Ow kers wat naar, hoe is het nu met Devin?

DeLiedje, is het nog een beetje meegevallen voor jezelf? En hoe heeft Floortje het gedaan op t KDV?

Mirte lachte toen ik haar kwam halen op t KDV en toen ik haar jasje aandeed kwam er zelf geluid bij . Ze lachte met geluid en dat deed ze laatst ook al een keer, maar toen kreeg ik het niet voor elkaar om het haar nog eens te laten doen. Nu wel. Volgens mij heb ik dat kind helemaal overprikkeld vanmiddag . Ik stond nog net niet op en neer te springen, maar ik vind t zoooo mooooooi .
Fake it till you make it...
pi_57190518
He Kersje, Hoe is het vannacht gegaan? Is Devin wel thuisgekomen?
pi_57191581
Kersjes ik hoopte op een hele positieve update over Devin... Is er al nieuws?
pi_57191639
Had hier nou ook iemand laatst een kinderstoeltje van Ikea gekocht? Sommige stoelen blijven niet goed in elkaar zitten dus moet je die terugbrengen. Hier vind je meer info: http://www.productwaarschuwing.nl/#ikguv
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:58:22 #55
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57191661
ben ook wel heel benieuwd hoe het met devin is nu...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:07:02 #56
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_57191790
Even snel over dat dromen. Ik heb zo'n dag tot dag kalender voor tijdens de zwangerschap en daar stond gisteren geloof ik in dat de baby in de buik rond 26 weken al een REM-slaap heeft en dan waarschijnlijk al droomt. Dus ik gok dat pasgeboren babies gewoon dromen!
pi_57192320
Het is heel goed gegaan met haar! Ze had goed gedronken, lekker gespeeld en zelfs geslapen!
Ik kreeg een grote glimlach toen ik haar op kwam halen, en had lekker de draagdoek meegenomen om met haar dicht tegen me aan lekekr naar huis te lopen.
Thuis gekomen wilde ik natuurlijk alle mama-knuffel-schade inhalen voor die middag, maar ze heeft alleen maar geslapen! Thuis kreeg ze meteen een voeding, en toen viel ze al aan de borst in slaap. Ik heb haar lekker op schoot gehouden tot het avond eten, maar ook heel de avond werd ze alleen maar even wakker om te drinken..
Blijkbaar was het leuk, maar erg vermoeiend zo'n eerste keer!

Ons moppie, ik ben echt zó verliefd op haar!
Dat gebrabbel, doen andere kindjes dat ook zoveel? Ze houdt gewoon niet op, tegen mij na de voeding, dan in de box tegen haar mobiel-vrienden . Zo schatig!
Ze ligt nu alweer meer als een half uur super vrolijk in de box, en ze vermaakt zich echt. Ik kan even heerlijk op fok bij lezen, boterhammetje eten

* DeLiedje die zo trots is! (net als elke mama hier )
pi_57192416
Oh ja, ze kruipt sinds een paar dagen ineens zo omhoog... Tjoep tjoep met die beentjes, en ze ligt zo boven in haar bedje / box / wandelwagel...

Ziet er heel schattig uit, maar die houten spijlen van de box en het ledikantje lijken me toch niet echt comfortabel... En s'nachts kruipt ze dus (zelfs met slaapzak aan) helemaal onder haar dekentje uit. Ze heeft als ik haar uit bed haal voor de voeding dan écht heel koude handjes...

Nou las ik ergens dat je de slaapzak niet in mag stoppen aan het voeteneind... Waarom niet?
pi_57193672
Nog steeds niks gehoord van Kersje en Devin?

Dat instoppen dat is voor de veiligheid. Als de kleine onder de dekens komt. En ze liggen vast, dan hebben ze niet de bewegingsvrijheid om zich los te wurmen.. Liever aan de bovenkant van het bed, dan in de knel op zijn plek (zegt men)

Ik geloof dat baby's ook wel eens in hun slaap in bed omhoogkruipen als ze het warm hebben...
pi_57194432
hmm ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken om Kersjes en Devin

Kersjes laat eens wat van je horen...
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:37:02 #61
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57194888
Hallo, we zijn weer thuis!
Zwaar verrot na een slapeloze nacht en heel wat grijze haren rijker, maar met Devin gaat alles naar omstandigheden gelukkig goed.
Hij had gister dus ook een paar keer overgegeven op de EHBO. Op de rontgenfoto's leek alles in orde, maar ze wilden hem toch opnemen om hem in de gaten te kunnen houden en hij zou ook moeten overnachten.
Om ongeveer half 2 kwam ik het ziekenhuis binnengesjeesd en schrok me rot van de zwelling op zijn achterhoofd... De VU had geen plek en hij zou worden overgeplaatst naar Ziekenhuis Amstelveen.. Dus wij met de ambulance daarheen en vanaf dat moment werd hij elk uur gecontroleerd en vanaf 7 uur mocht hij niet langer dan 2 uur achtereen slapen en lag hij aan de monitor
Mijn jochie had pijn, ondanks de paracetamol, en voewlde zich duidelijk niet lekker en totaal niet op zijn gemak. Zo zielig, hij begreep totaal niet wat er aan de hand was en was zo onrustig. Het enige waar hij kalm van werd was de borst en hij heeft bijna elke 1 1/2 uur ofzo veel en gulzig bij me gedronken Ik bleef natuurlijk bij hem slapen, maar eigenlijk kun je het meer "waken en voeden" noemen
Vannacht kreeg hij ook nog koorts en elke keer die controles terwijl hij net lekker sliep was natuurlijk waardeloos, maar wel noodzakelijk. Vanochtend was de koorts over en bleek hij een stuk beter in zijn vel te zitten. Nog niet 100% zichzelf, maar hij is natuurlijk doodmoe en zal vast nog wel hoofdpijn hebben.
Vanochtend na de visite mochten we naar huis en nu ligt meneertje na lekker gebadderd te hebben prinsheerlijk te slapen.
Pffff, wat een belevenis... En dat allemaal door een ordinaire val!
.... met gevoel voor drama....
pi_57195036
Tsjee Kersje, Blij weer wat van je te horen..
En wat een nacht. En dan ook nog van ziekenhuis moeten wisselen voor een nachtje..
Maar gelukkig zijn jullie weer thuis en gaat het weer beter. Als zal die hoofdpijn/hersenschudding nog wel even blijven irriteren vandaag en morgen..
Moet je hem nog steeds regelmatig wakker maken?
  donderdag 6 maart 2008 @ 12:59:21 #63
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57195332
Pfoe, wat een verhaal Kersjes - kan me goed voorstellen dat de schrik er goed inzat bij jullie. Veel beterschap voor Devin

Zeker als je geen extra deken gebruikt kun je de slaapzak gewoon instoppen aan het voeteneind Deliedje - het instoppen wordt ook vaak aangeraden om het rollen van rug naar buik te bemoeilijken. En als je wel een dekentje gebruikt zou ik ervoor zorgen dat het bed echt zo kort en strak mogelijk is opgemaakt, dan is er vrij weinig kans dat ze zich alsnog onder de dekens woelen (het is hier iig nog nooit gebeurd - de geprefereerde richting is naar boven )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:56:12 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57196379
Kersjes, wat fijn dat Devin weer thuis is! Hopelijk is hij (en jullie) er snel overheen! Een hele dikke
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 6 maart 2008 @ 14:33:32 #65
156412 hestria
erg gastvrij
pi_57197121
kersjes, jeetje wat een schrik en wat een nacht, fijn dat het weer wat beter gaat!

Vandaag naar het consultatie bureau geweest, meneer weegt 3965 gr en is 53 cm, hij is dus in 3 weken tijd 865 gr aangekomen, ze zijn nog niet zeker of hij nou een navelbreuk heeft of niet maar dat geeft niet. Wel ga ik over stappen voeding voor hongerige baby's, want meneer drinkt nu 7 flesjes van 135 cc(120 water en 4 scheppen) en heeft nog steeds honger. Hopelijk gaan de nachten dan ook iets beter.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_57197892
Jemig Kersjes dat is schrikken zeg! Moet je Devin nu ook nog steeds goed in de gaten houden of zijn ze er zeker van dat er helemaal geen risico meer op wat dan ook is? Als ik je verhaal zo lees kan je zelf ook maar beter even gaan bijslapen, klinkt erg vermoeiend al die spanning en zo'n nacht! Veel sterkte voor Devin
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:31:25 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_57198381
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:15 schreef Memmel het volgende:
Davinia, Anna heeft daar ook last van en bij haar doe ik dan wat olijfolie in haar laatste fles. Succes gegarandeerd!
Doe je dan iedere dag olijfolie in haar fles?

Enneh, kersjes, veel succes met evt stuwing

(Ik heb er over getwijfeld om het in het update-topic te zetten, maar ik wist niet of je het kon waarderen.)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:42:34 #68
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57198672
Nee, nee, alleen als ik merk dat ze een harde keutel heeft gepoept of als ze een dag niet heeft gepoept. Ze krijgt van mij ook eigenlijk geen banaan, maar ze vindt het zo lekker.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_57198989
Hier zorgt banaan ook vaak voor een moeilijk poepmoment bij Linde Ze vindt het alleen zo lekekr dat ik het zo jammer vind als ze geen banaan meer krijgt. Gelukkig houdt ze ook heel erg van peer (en ik geloof dat ik ook ergens las dat peer een laxerende werking zou hebben)

O ja het is wel belangrijk dat Eli genoeg drinkt. Dat (smerig praatje) zorgt ervoor dat zijn poep wat zachter blijft. Als Linde verstopt zit geven we haar vooral geen wit brood, soepstengels en meer van dat spul maar juist extra (lauwwarm) water/diksap. En soms ook een theelepeltje met een paar drupjes olijfolie.
pi_57200007
je kan je bananen ook laten liggen tot dat de schil bruine plekken heeft... dan werken ze laxerend en vinden die kleintjes ze nog net zo lekker.

Kersjes hopelijk knapt Devin snelk op. En jij ook
pi_57200252
Wat een nacht Kersjes... pfoeh. Hopelijk knapt Devin gauw op en kan jij weer wat bijtanken na zo'n vermoeiende nacht.
pi_57200443
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:41 schreef p_iglet het volgende:
je kan je bananen ook laten liggen tot dat de schil bruine plekken heeft... dan werken ze laxerend en vinden die kleintjes ze nog net zo lekker.
Hey da's een goede tip Dat wist ik niet
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:24:27 #73
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57202108
Devin is echt ziek, heeft 39.2 graden koorts en is alleen tijdens het vele drinken aan de borst niet aan het jammeren Hij wil bijna niks eten, maar dat vind ik niet zo raar. Ik blijf wel van alles aanbieden, maar na een paar kleine hapjes hoefde hij steeds niet meer.
Nou ja, laat alles dan ook maar tegelijk komen he?
Hij heeft ruim 1 1/2 uur in de wagen geslapen toen mijn moder met hem aan het wandelen was en intussen kon ik ook even rusten.
Mijn kleine lijkbleke spookje met de bult op zijn hoofd, zo aanhankelijk en knuffelig, wil alleen maar vastgehouden worden.
pi_57206174
Kerstjes, het is volgens mij wel heel belangrijk dat de kleine goed drinkt. Kleine kindjes kunnen snel uitdrogen. Pakt hij misschien wel een flesje water? Vervelend dat hij zich zo ziek voelt.

Mijn kleine meisje heeft vandaag heel veel geslapen. Meer dan normaal. Ik heb haar tot 2x toe wakker moeten maken voor de voeding. Heeft dat te maken met een groeispurt? Dat ze de energie nodig hebben voor de groei. Ik moet dit weekend wel even wat kleertjes gaan kopen. Ik had 2 truitjes en 2 broekjes maat 50, maar die zijn nu echt te klein. Dus we gaan nu dan echt naar een maat 56. Daar heb ik wel wat van, maar nog niet veel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57206420
Lekker shoppen Tico !

Mirte slaapt ook erg veel op het moment, maar kan ook zijn omdat ze toch niet helemaal fit lijkt te zijn... ik weet het niet zo goed.
Vandaag even naar prenatal geweest, slaapzakjes gehaald en 2 leuke shirtjes, romper met Nijn en sokjes . En ik heb nog veel meer leuks gezien, maar ben nog erg aan het twijfelen welke maat ik zou moeten hebben voor de zomer. Momenteel past ze prima in 62... Dus ik denk dat het van de zomer tussen 68 en 74 in zal hangen...?
pi_57206474
Kersjes toch wat een verhaal! Beterschap voor Devin

Ik heb even een vraagje over onze kinderwagen ( kan dat hier?? ) We hebben nu een driewieler van esprit,maar het is nogal een onhandig groot ding en als hij in ( mijn ) auto mee moet dan moet ik mijn bank opklappen .... Nu kan ik voor een prikkie een Bugaboo Classic overnemen, maar ik ben helemaal niet bekend met Bugaboo dus wie kan er voor en nadelen opnoemen??
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:19:43 #77
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_57206630
De thermometer gaf een half uur geleden 37.7 aan, dat gaat de goed kant weer op
Hij slaapt nu en ik hoef hem niet wakker te maken, maar ben stiekem toch wel opgelucht dat de babysense aan staat.

Ticootje, Devin krijgt voldoende vocht binnen, heeft ook elke keer bomvolle plasluiers dus dat zit wel snor.

DeLiedje, die ijskoude handjes had Devin vroeger ook altijd en nu nog af en toe. Is helemaal niet erg, die kleintjes hebben er geen last van en het betekent ook zeker niet dat ze het koud hebben.
pi_57206657
Ik weet niet hoor, maar zijn niet alle wandelwagens gewoon onhandige grote dingen om mee te nemen? Ik zat te twijfelen om zo'n ding te halen voor de maxicosi, maar "ze" zeggen dat een baby niet te lang in de maxicosi mag zitten. Dus toch maar niet. Maar de wagen mee is gewoon best onhandig.

Kijk even goed hoe groot de bugaboo is als hij is ingeklapt, of het dan wel past.

Kerstjes, gelukkig maar! Veel beterschap.

Ik ga dit weekend een paar kleertjes bij de hema halen. De kleertjes die ze nu had heeft ze 2 weken gepast, dus daar ga ik geen dure dingen voro aanschaffen. Ik kan alleen niet wachten tot ze maat 62 aankan, ik heb zoveel leuks liggen in die maat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_57206744
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar zijn niet alle wandelwagens gewoon onhandige grote dingen om mee te nemen? Ik zat te twijfelen om zo'n ding te halen voor de maxicosi, maar "ze" zeggen dat een baby niet te lang in de maxicosi mag zitten. Dus toch maar niet. Maar de wagen mee is gewoon best onhandig.

Kijk even goed hoe groot de bugaboo is als hij is ingeklapt, of het dan wel past.

Kerstjes, gelukkig maar! Veel beterschap.

Ik ga dit weekend een paar kleertjes bij de hema halen. De kleertjes die ze nu had heeft ze 2 weken gepast, dus daar ga ik geen dure dingen voro aanschaffen. Ik kan alleen niet wachten tot ze maat 62 aankan, ik heb zoveel leuks liggen in die maat.
Hij past maar ik moet nogal wennen aan zijn "uiterlijk"
En ja...alle kinderwagens zijn ondingen er zou eigenlijk een testbaan moeten zijn voor het proberen van een kinderwagen

Veel plezier bij de HEMA! Ze hebben hele leuke dingen nu
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_57206877
Hij pas hier met een beetje proppen met de wandelwagenbak achterin. Ik heb nog niet geprobeerd met de zitinzet, maar ik denk dat dat makkelijker gaat.
Wij hebben de bugaboo cameleon, nieuwere versie dan de classic. Nadeel vind ik dat je moeilijk bij het "mandje" onderin kan (in elk geval met de reiswieg erop), verder weet ik zo geen nadelen te noemen.
Heb je de mogelijkheid om er eens een stukje mee te lopen? Gewoon even voelen of je het wat vindt en dan kan je misschien gelijk testen of hij makkelijker in je auto past...
pi_57206913
Ik wil ook naar de HEMA . Volgend weekend ga ik shoppen met mn beste vriendinnetje (natuurlijk voor Mirte, hahaha) en eigenlijk moet ik ook voor mezelf...
pi_57207338
Nijna, hij is van een vriendin geweest die heeft hem toen der tijd nieuw gekocht en ik heb hem al uitgeprobeerd en opzich beviel dat wel! Hij past ook in de kofferbak van mijn auto
Hij zwenkt zo lekker en Jetje kan met haar gezicht naar mij toe zitten ( dat kan bij die Esprit niet ) en hij weegt bijna niks
Het einige wat ik niet handig vind is dat je duwstang niet in hoogte kan verstellen Van de nieuwe Bugaboo's kan dat wel, maar van deze niet!

Dit is hem trouwens ( oja er zit geen kinderwagenbak bij .... )

Ziet er harstikke goed uit voor een 6 jarige toch? ( Esprit wagen staat er achter ... )

Moeilijk!!!!!!!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 6 maart 2008 @ 21:48:40 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_57207531
WIj hebben de Stokke en die past met zowel onderstel als wagenbak achterin de auto (we hebben een 206). Heerlijk dus!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57207607
Stokke is mooi! en heel comfortabel in gebruik! Mijn vriendin heeft hem en ik heb hem weleens geleend, echt een super ding ook
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:30:10 #85
19194 Oversight
◢◤
pi_57208830
Geboren op 30-01-08 NOAH ARTHUR DENT

Jongste zoon van Oversight en Mirage.

Mamma en kleine doen het perfect.

Pappa kijkt trots toe en haalt luiers.

Gauw foto's....

Ik ben er weer!!!!
◢◤
pi_57208855
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:12 schreef Beaker het volgende:
Kersjes toch wat een verhaal! Beterschap voor Devin

Ik heb even een vraagje over onze kinderwagen ( kan dat hier?? ) We hebben nu een driewieler van esprit,maar het is nogal een onhandig groot ding en als hij in ( mijn ) auto mee moet dan moet ik mijn bank opklappen .... Nu kan ik voor een prikkie een Bugaboo Classic overnemen, maar ik ben helemaal niet bekend met Bugaboo dus wie kan er voor en nadelen opnoemen??
Beaker ik heb net in het kinderwagen-topic antwoord gegeven
pi_57208963
Oversight en Mirage: gefeliciteerd met jullie zoon! (en Noah Arthur Dent? Hitchhikers FTW!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:35:27 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_57209009
Gefeliciteerd Oversight en Mirage!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:45:11 #89
19194 Oversight
◢◤
pi_57209288
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef TearSong het volgende:
Oversight en Mirage: gefeliciteerd met jullie zoon! (en Noah Arthur Dent? Hitchhikers FTW!)

z'n oudere broer heet al Aiden Douglas Adams, dat kun je maar een keer gebruiken.....
◢◤
pi_57209384
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:45 schreef Oversight het volgende:

[..]

z'n oudere broer heet al Aiden Douglas Adams, dat kun je maar een keer gebruiken.....
Ja en persoonlijk zou ik Zaphod Beeblebrox toch maar niet doen Alhoewel...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:49:48 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_57209425
Je fotoboek klopt niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57209562
Oversight en Mirage, gefeliciteerd met jullie zoon!

Kersjes wat zul jij geschrokken zijn. En nu ziek ook, hopelijk is hij weer snel de oude!
  donderdag 6 maart 2008 @ 22:57:14 #93
19194 Oversight
◢◤
pi_57209664
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:48 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ja en persoonlijk zou ik Zaphod Beeblebrox toch maar niet doen Alhoewel...
Mirage is in voor een knipje in bepaalde leidingen....

Persoonlijk heb ik toch zoiets van ..... een kleine trillian zou niet misstaan tussen vier grote broers...
◢◤
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:08:01 #94
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_57210045
Van harte Oversight en Mirage!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_57214553
Gefeliciteerd Oversight en Mirage
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:25:41 #96
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57214873
Gefeliciteerd Mirage. En Oversight ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57215408
gefeliciteerd Mirage en Oversight!!

Kevin, fijn dat het weer wat beter gaat.

En morgen ga ik ook lekker shoppen bij de hema.. Even een 2e slaapzakje halen, en billendoekjes, en eigenlijk geen kleren meer.. Maar als ik nou iets leuks zie, kan ik het toch moeilijk laten hangen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:45:48 #98
166919 Freddie555
Life's what YOU make it
pi_57220704
Hey Mirage en Oversiggie,

Gefeliciteerd!!!!!

En nu SNEL een afspraak maken, broer!!!

Greetz, FriendlyEddie
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:30:30 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_57221557
Alle nieuwe beebjes gefeliciteerd!
Ben net even bij de H&M geweest. Heb een spijkerbroekje gekocht en daar ga ik zelf een beetje mee aan de knutsel. En een zonnebril. A girl needs to accessorize....
pi_57222999
Ik ben even gaan wegen met Mirte, bijna 6 kilo (op 28 gram na ). We mogen naar 4 flessen als ze dat zelf aangeeft. Ze is al anderhalve week dan weer 5, dan weer 4 en ik denk dat ze de 5 dan vooral haalt omdat wij haar steeds wakker maken.
We hebben een paar keer nutrix in de laatste fles gedaan, maar daar ging ze weer een stuk moeilijker van poepen, dus dat doen we maar even niet meer. En zonder gaat het eigenlijk ook goed .
Wel grappig is dat ik op het CB steeds iemand tegenkom met een dochtertje die 1 dag ouder is. De afgelopen 3 keer waren we er volgens mij steeds tegelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')