Hallo, we zijn weer thuis!
Zwaar verrot na een slapeloze nacht en heel wat grijze haren rijker, maar met Devin gaat alles naar omstandigheden gelukkig goed.
Hij had gister dus ook een paar keer overgegeven op de EHBO. Op de rontgenfoto's leek alles in orde, maar ze wilden hem toch opnemen om hem in de gaten te kunnen houden en hij zou ook moeten overnachten.
Om ongeveer half 2 kwam ik het ziekenhuis binnengesjeesd en schrok me rot van de zwelling op zijn achterhoofd... De VU had geen plek en hij zou worden overgeplaatst naar Ziekenhuis Amstelveen.. Dus wij met de ambulance daarheen en vanaf dat moment werd hij elk uur gecontroleerd en vanaf 7 uur mocht hij niet langer dan 2 uur achtereen slapen en lag hij aan de monitor
Mijn jochie had pijn, ondanks de paracetamol, en voewlde zich duidelijk niet lekker en totaal niet op zijn gemak. Zo zielig, hij begreep totaal niet wat er aan de hand was en was zo onrustig. Het enige waar hij kalm van werd was de borst en hij heeft bijna elke 1 1/2 uur ofzo veel en gulzig bij me gedronken

Ik bleef natuurlijk bij hem slapen, maar eigenlijk kun je het meer "waken en voeden" noemen
Vannacht kreeg hij ook nog koorts en elke keer die controles terwijl hij net lekker sliep was natuurlijk waardeloos, maar wel noodzakelijk. Vanochtend was de koorts over en bleek hij een stuk beter in zijn vel te zitten. Nog niet 100% zichzelf, maar hij is natuurlijk doodmoe en zal vast nog wel hoofdpijn hebben.
Vanochtend na de visite mochten we naar huis en nu ligt meneertje na lekker gebadderd te hebben prinsheerlijk te slapen.
Pffff, wat een belevenis... En dat allemaal door een ordinaire val!
.... met gevoel voor drama....