Hahaha toffe Pa!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:47 schreef Mr.H het volgende:
-knip-
Mijn ouders zijn inmiddels op de hoogte en hebben anageboden te helpen de boel af te melden etc. Zij staan dus achter me. heb ze verteld dat zij toe heeft gegeven met een ander het bed te hebben gedeeld. Mijn vader had nog zoiets kerel, dan pak jij toch een ander wijf, staan jullie gelijk. Moest wel lachen. Hij meende het wel, maar dat kan en wil ik niet.
Hoop te doen komende tijd! hou jullie op de hoogte!
Mr H
sterkte, sterkte,sterkte....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:47 schreef Mr.H het volgende:
beste allemaal,
Dank voor de vele reacties, mn kop staat er niet bij om steeds te reageren maar jullie reacties doen me goed. Ben vandaag eerder naar huis gegaan en gaan uitwaaien op het strand, Voelde me best verloren.
Terwijl ik niet thuis was, heeft zij nog wat spullen opgehaald, lag er een kaartje voor me, dat ze zoveel spijt heeft dat ze weet dat ze fout zat.
Las net iets over dat ze alleen een veilig thuishaven zocht en zo voelt het nu ook. Ondanks dat me dit echt verrekte pijn doet, bedoel een huwelijk blaas je niet zomaar even af, weet ik gewoon dat als ik nou zou zeggen kom maar hier schatje (al zou mijn hart dat nu wel willen) mijn verstand al roept, ze gaat toch weer de mist in.
Ergens zit ik ook nog op de trap na te wachten, dat dit niet de enige keer is geweest. Bedoel die msn gesprekken (god mag weten waar het over ging, ze heeft me wel verteld dat ze sexueel getint waren maar dat is nog een breed begrip natuurlijk) en dan met een andere man het bed delen, zullen er vast wel meer zijn. Heeft natuurlijk geen zin om te denken, maar toch/
Mijn ouders zijn inmiddels op de hoogte en hebben anageboden te helpen de boel af te melden etc. Zij staan dus achter me. heb ze verteld dat zij toe heeft gegeven met een ander het bed te hebben gedeeld. Mijn vader had nog zoiets kerel, dan pak jij toch een ander wijf, staan jullie gelijk. Moest wel lachen. Hij meende het wel, maar dat kan en wil ik niet.
Hoop te doen komende tijd! hou jullie op de hoogte!
Mr H
Welkom in de wereld van de volwassen mensen. Oh, en sterf.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef tzja het volgende:
god wat kut zeg.
je de hele dag druk maken of je vriendin vreemd gaat
neuk haar beter en vaker
dan zal zoiets niet gebeuren
wat ben jij dan voor kneus?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de volwassen mensen. Oh, en sterf.
life will teach you a lot of lessonsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:06 schreef tzja het volgende:
[..]
wat ben jij dan voor kneus?
ik ben supergoed en heb een supergoede gezondheid
ik ben gewoon uber, kan me niet voorstellen dat mijn vriendin vreemd gaat
de sex was gewoon niet goed genoeg
je mag me haten, geen probleem
ik veeg de vloer aan met sukkels zoals jij
Mjah, maar het is de vraag of hij slim genoeg is om ze te begrijpen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:14 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
life will teach you a lot of lessons
LOL
hahahah wat een flauw clichéquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:14 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
life will teach you a lot of lessons
LOL
Het leven en een relatie bestaat uit meer dan sex.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:06 schreef tzja het volgende:
[..]
wat ben jij dan voor kneus?
ik ben supergoed en heb een supergoede gezondheid
ik ben gewoon uber, kan me niet voorstellen dat mijn vriendin vreemd gaat
de sex was gewoon niet goed genoeg
Praat toch geen poep man!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 08:02 schreef housewous het volgende:
[..]
Het leven en een relatie bestaat uit meer dan sex.
Maar gezien jouw reactie heb jij het iq van een straattegel en zal je dat nooit begrijpen.
Wat zal jij later veel gedumpt worden door de dames!
Kom eerst maar eens met een zinnige postquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:35 schreef tzja het volgende:
Kom met steekhoudende argumenten.
Dan kunnen we echt discussieren.
Past wel in de rest van je M.O...! Omdat mijn beeld van je op dit moment inderdaad het beeld is van iemand die dagelijks een bezem hanteert..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:06 schreef tzja het volgende:
[..]
Niet alles in een relatie draait om sexquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef tzja het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf.
Blijkbaar kwam (lolzz) ze thuis niet aan haar trekken.
De reden weet ik ook niet, dat is hier niet verteld.
Maar als de sex goed is ga je het niet buitenshuis zoeken.
Kijk dit zijn steekhoudende argumenten, nu mogen jullie weer.
tuurlijk wel, voor de spanning wellichtquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef tzja het volgende:
als alleen de sex goed is ben jij waarschijnlijk het neukertje waar ik mee vreemd ga, niet degene die ik bedrieg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef tzja het volgende:
Dat je wederom herhaalt dat een relatie niet over gaat als de sex goed is blijkt dat mijn reactie op jou zeer goed. isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:13 schreef tzja het volgende:
dan dwingt je huidige partner geen respect af (mensen die goed zijn in seks dwingen het meestal van nature af). of je bent gewoon sletterig.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:28 schreef smammela het volgende:
[..]
als alleen de sex goed is ben jij waarschijnlijk het neukertje waar ik mee vreemd ga, niet degene die ik bedrieg.
degene die ik bedrieg is gewoon goed in bed en heeft een leuk karakter waar het buiten bed ook mee klikt.
nu jij weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |